معرفی کابل Cat6 اکتاسی اشنایدر

شرکت آونگ نماینده برترین برندهای شبکه در ایران، در بخش تجهیزات شبکه (زیرساخت) با شرکت اشنایدر همکاری خود را آغاز نموده است و هم اکنون نماینده رسمی محصولات پسیو شبکه (زیرساخت) شرکت اشنایدر در ایران است.

Schneider Electric با قدمت بیش از180 سال در فرانسه شکل گرفت و هم اکنون پرچم دار نوآوری دیجیتال مدیریت انرژی و اتوماسیون در خانه ها، ساختمان ها، مراکز داده، زیرساخت ها و صنایع است. شرکت اشنایدر با حضور بین المللی در بیش از ۱۰۰ کشور، رهبری بلامنازع در عرصه مدیریت انرژی، ولتاژ متوسط، ولتاژ پایین، ایمن سازی و اتوماسیون است.

در بحث زیرساخت شبکه های کامپیوتری، بسترهای مختلفی جهت انتقال داده ها استفاده می شوند، اما با وجود فن آوری های جدید و راهکارهای مختلف مانند شبکه های بیسیم، پاورلاین و … همچنان پرکاربردترین راهکار استفاده از کابلهای شبکه، کواکسیال و فیبرنوری است؛ که از میان آنها کابل های شبکه Twisted-Pair (زوج سیم به تابیده) بیشترین استفاده را دارند.برند Actassi زیر شاخه محصولات شبکه (پسیو) شرکت اشنایدر بوده که یکی از محصولات آن کابل های شبکه Twisted-Pair با کیفیت عالی است.

کابل های شبکه Twisted-Pair انواع مختلفی دارند که در این مقاله به معرفی یکی از آنها می پردازیم:

کابل ACT4P6UCM3RBBU Actassi از سری کابل های شبکه Twisted-Pair شرکت اشنایدر (برند اکتاسی) است که مشخصات آن به شرح زیر است:

‌این کابل Cat6 با حداکثر سرعت 1Gbps برای استفاده در سیستم امنیتی (دوربین مدار بسته و تحت شبکه با کیفیت HD و Full-HD )، دیتا سنترها ،آپ لینک و برقراری ارتباط بین سوییچ های لایه اکسس و … گزینه‌ای مناسب است.
همچنین این کابل از نوع کابل‌های بدون شیلد (UTP) بوده و  شامل 3 بخش اصلی یعنی روکش رویی،  4 زوج به هم تابیده مسی و جداکننده 4 زوج است.
کیفیت ساخت این کابل بسیار بالا بوده و استفاده از مغزی مس (Solid bare Copper) وجه تمایز این برند با سایر برندها موجود در بازار است.

این کابل به رنگ آبی در جعبه های 305 متری با قرقره های پلاستیکی توسط شرکت آونگ عرضه می شود. جهت خرید با بخش فروش آونگ، کارشناسان فروش تجهیزات شبکه داخلی 357 و 358 تماس حاصل فرمایید.