با غول پشت پرده صنایع الکتریکی و IT جهان آشنا شوید

از شرکت‌های بزرگی مثل T-Mobile و سامسونگ گرفته تا شرکت‌های کوچک‌تری مثل ویرپول و AEG و حتی برندهای لوکسی مثل مجموعه هتل‌های هیلتون، همه از یک پشتیبان قدرتمند در کارهای الکترونیکی خود بهره می‌برند. پشتیبانی که خیالشان را بابت زیرساخت راحت کرده و بهترین خدمات و راه‌حل را در اختیار آنها می‌گذارد. این پشتیبان قدرتمند که بیش از یک قرن تجربه دارد شرکتی نیست جز Schneider Electric که غول عرضه زیرساخت الکترونیکی دنیا شناخته می‌شود.

شرکت آونگ نماینده برترین برندهای شبکه در ایران، به تازگی در بخش تجهیزات شبکه (زیرساخت) با شرکت اشنایدر همکاری خود را آغاز نموده است و هم اکنون نماینده رسمی محصولات پسیو شبکه (زیرساخت) شرکت اشنایدر در ایران است.

Schneider Electric پرچم دار نوآوری دیجیتال مدیریت انرژی و اتوماسیون در خانه ها، ساختمان ها، مراکز داده، زیرساخت ها و صنایع است. شرکت اشنایدر با حضور بین المللی در بیش از ۱۰۰ کشور٬ رهبری بلامنازع در عرصه مدیریت انرژی، ولتاژ متوسط٬ ولتاژ پایین، ایمن سازی و اتوماسیون است.

این شرکت راهکارهایی یکپارچه با بهره وری بالا متشکل از انرژی، اتوماسیون و نرم افزار ارایه می دهد. که در اکوسیستم جهانی با بزرگترین شرکت های همکار و انجمن توسعه دهندگان برای ارایه بهترین خدمات در زمان مناسب و افزایش بهره وری در پروژه های عملیاتی همکاری می کند و تعهد این شرکت به نوآوری٬ تنوع و پایداری نشان دهنده آن است که زندگی در هر کجا٬ برای همه کس و در هر زمانی جریان دارد.

بیش از ۱۸۰ سال قدمت و نوآوری

در آغاز قرن نوزدهم ، برادران اشنایدر با سرمایه گذاری در شرکت ریخته گری Creusot، تبدیل به بازیکنان اصلی صنعت ماشین و فولاد شدند و به زودی شرکت Schneider & Cie وارد بازار نوظهور انرژی برق شد. سپس در اوایل قرن بیستم  بعد از دو جنگ جهانی شرکت اشنایدر به عنوان کسب و کاری چندمنظوره معرفی می شود که به سرعت در بازارهای جدید از جمله ساخت و ساز و برق حضور پیدا می کند.

در اواخر قرن بیستم گروه اشنایدر با تمرکز  بر صنعت برق٬ مدیریت انرژی و فنآوری های نوآورانه به دستاوردهای استراتژیک زیادی دست پیدا کرد. امروزه و در قرن بیست و یکم اشنایدر با مجموعه ای منحصر به فرد از فناوری های مرتبط: محصولات مرتبط٬ کنترل و نرم افزارهای پایانی٬ تجزیه و تحلیل و خدمات٬  به عنوان یک برند تخصصی و حرفه ای در زمینه مدیریت انرژی و اتوماسیون در دنیا شناخته می شود.

تاریخچه شرکت اشنایدر در یک نگاه :

در طول تاریخ، مجموعه اشنایدر از موانع تکنولوژیک زیادی عبور کرده است. همچنین برای رسیدن به هدف تصمیمات استراتژیک زیادی گرفته شده است. تجربیاتی که در زمینه کسب و کار به دست آمده نقش مهمی در شکل گیری جایگاه منحصر به فرد و رتبه تکنولوژیک این شرکت دارد.

  • ۱۸۳۶ برادران اشنایدر به معادنی دست پیدا کرده و شروع به ریخته گری در Creusot فرانسه می کنند. دو سال بعد آنها شرکت Schneider & Cie را ایجاد می کنند .
  • ۱۹۱۹: این شرکت از طریق اتحادیه صنعتی و مالی اروپا (EIFU) به آلمان و اروپای شرقی گسترش می یابد.
  • ۱۹۴۹: بعد از جنگ جهانی دوم یک بازسازی گسترده در شرکت به رهبری چارلز اشنایدر انجام شد.
  • ۱۹۷۵: گروه اشنایدر دارای سهمی در Merlin Gerin می شود که یکی از رهبران تجهیزات توزیع برق است.
  • ۱۹۸۱-۱۹۹۷: این شرکت از صنعت استیل و کشتی سازی خارج شد و راهکارهای استراتژیک خود را روی صنعت برق متمرکز کرد.
  • ۲۰۰۰-۲۰۰۹ :دوره رشد سازمانی و افزایش مالکیت در بخش های جدیدی از بازار: UPS٬ کنترل حرکت ٬ اتوماسیون ساختمان و امنیت
  • ۲۰۱۰- امروز : اشنایدر الکتریک جایگاه خود را در نرم افزار و برنامه های کاربردی هوشمند و راهکارهای برق اضطراری تقویت خواهد کرد.

برخی از جوایز و افتخارات

  • Fortune : از اشنایدر الکتریک به عنوان یکی از شرکت های تحسین برانگیز جهان در سال ۲۰۱۸ نام برد
  • Ethisphere: نام شرکت اشنایدر در میان 100 شرکت برتر این مجله قرار گرفت.
  • Bloomberg: برای دومین سال پیاپی، در لیست شرکت های منتخب این نشریه قرار گرفت.
  • Forst & sallivan: جایزه خلاقانه ترین محصول در حوزه بهینه سازی انرژی جهانی
  • IF Design Award 2017: دریافت جوایز بابت Easergy T300 و Resi9 DB60 در دسته بندی صنعت و تکنولوژی
  • و صدها جایزه معتبر دیگر که در صفحه جوایز این شرکت قابل مشاهده است.

شرکت آونگ هم اکنون طیف گسترده ای از محصولات شبکه پسیو (زیرساخت) شرکت اشنایدر را به سبد کالایی خود اضافه کرده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخی از مشتریان شرکت اشنایدر :

  • T-Mobile Arena: میزبان بیش از 160 رویداد در سال و دارای بیشترین رزرو بلیط در سرتاسر آمریکا که به تازگی 6 تا از بزرگترین رویدادها مانند مسابقات جهانی هاکی روی یخ، مسابقات UFC و … را میزبانی کرده که نیازمند یک محیط امن و پایدار با تکنولوژی و سیستم های سازگار و قابل انطباق بوده و همگی با کمک اشنایدر فراهم شده است.
  • AEG: شرکت AEG نیاز به یک استراتژی جدید برای کاهش مصرف انرژی بصورت پایدار و روش های کارآمدتری برای تهیه انرژی به صورت مقرون به صرفه داشت که با کمک اشنایدر فراهم شد.
  • The Hilton Garden Inn – Emirates: احداث یک هتل 4ستاره در منطقه ای که پر از هتل های 5ستاره است با استاندارد های عالی، کنترل هزینه های انرژی بدون صدمه زدن به استاندارد های بالا برای آرامش مهمانان، استفاده از ارتباط بسیار کارآمد در تمامی فضاها بدون قطعی و با پایداری بالا که با کمک اشنایدر فراهم شد.

  • SA Power Networks : پنج میلیون خانوار انرژی مورد نیاز خود را از شبکه برق SA در شرایط شدید آب و هوایی تامین میکنند. اشنایدر توانست با جلوگیری از قطع مکرر برق شبکه برای مراکز حیاتی مانند بیمارستان ها، دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز خرید و کارخانه ها، مشکل اصلی این مجموعه ها را با تجهیزات برتر خود رفع کند.

  • China Unicom: همانطور کهUnicom در چین کسب و کار ابر رایانه خود را افزایش می دهد، شرکت اشنایدر با قابلیت اطمینان عملیاتی و کارایی در کنار آنها برای زیرساخت مورد نیاز همکاری میکند.

هم اکنون محصولات بخش شبکه پسیو (زیرساخت) اشنایدر، با گارانتی شرکت آونگ در تمام کشور قابل دسترسی است.