یک سال بازیابی رایگان اطلاعات

ریکاوری رایگان اطلاعت

شرکت آونگ در بخش خدمات پس از فروش خود اقدام به راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام «بازیابی رایگان اطلاعات» کرده است.فعالیت این سرویس از روز 27 آبان‌ماه 92 و همزمان با سالروز تاسیس آونگ آغاز شده است. خریداران محصولات ای‌دیتا در قالب این سرویس به عضویت «باشگاه آونگ» در می‌آیند و از خدمات این باشگاه بهره‌مند می‌شوند و همینطور از سرویس بی نظیر بازیابی رایگان اطلاعات هارد (Free Data Recovery) بهره مند می شوند .

همه‌ی خریداران هاردهای ای‌دیتا با گارانتی آونگ می‌توانند از گارانتی سه سال تعویض آونگ استفاده کنند. در حال حاضر آونگ تنها شرکتی است که هاردهای اکسترنال خود را با سه سال گارانتی تعویض عرضه می‌کند.
جالب است بدانید بر اساس پژوهش‌های انجام شده، آمار خرابی و از دست رفتن اطلاعات هارد در جهان، حدود 1.5 درصد است که این رقم در مورد محصولات ای‌دیتا به کمتر از یک درصد می‌رسد. به دلیل اهمیت بالای امنیت اطلاعات برای کسانی که هارد می خرند، آونگ قصد دارد، خدمات ریکاوری رایگان اطلاعات را به مشتریان ارائه کند.

ریکاوری رایگان اطاعات چیست ؟

در کنار برچسب گارانتی آونگ روی محصولات ای‌دیتا، برچسب جدید بازیابی رایگان اطلاعات نیز قرار دارد که شما با ثبت سریال محصول خود در باشگاه مشتریان آونگ علاوه دریافت امتیاز و فعال کردن بازیابی رایگان اطلاعات ، میتوانید از مزایای دیگری بهره‌مند شوید.

خریدار شش ماه پس از خرید محصول فرصت دارد تا این فرایند را تکمیل کند و از خدمات جدید باشگاه آونگ بهره‌مند شود. یکی از این خدمات همان‌طور که اشاره شد، بازیابی رایگان اطلاعات است. به این ترتیب که خریدار تا یک سال پس از ثبت سریال هارد خود در سایت، می‌تواند از خدمات رایگان بازیابی اطلاعات استفاده کند. از خدمات دیگر باشگاه آونگ می‌توان به قرعه‌کشی‌های ماهانه ،بهره مندی از تخفیف های شگفت انگیز تفریحی و ورزشی به بهراه داشتن کارت عضویت و …. اشاره کرد .

1 سال ریکاوری رایگان اطلاعات

برای ثبت سریال محصول چکار باید بکنیم ؟

برای ثبت سریال کافی است مراحل زیر را دنیال کنید :

1.نرم افزار آونگ کلاب را دانلود کنید :

2.فرم ثبت نام را کامل پر کنید.

3.در منوی سمت راست بر روی ثبت سریال محصول کلیک کنید.

4.با استفاده از بارکدخوان ، سریال محصول بر روی درب جعبه را ثبت کنید و امتیاز بگیرید.

5. و تمام! شما علاوه بر فعال کردن 1 سال بازیابی رایگان اطلاعات ، از امکانات و تسهیلات باشگاه مشتریان آونگ بهره مند خواهید شد .