ای دیتا اس اس دی XPG GAMMIX S50  را به بازار عرضه کرد

رسانه techpowerup در خبری نوشت : شرکت ای دیتا به عنوان یک تولیدکننده‌ی پیشرو در عرصه‌ی ماژول‌های باکیفیت DRAM، محصولات حافظه‌ای NAND و لوازم جانبی موبایل، اعلام کرد که حافظه SSD مدل XPG GAMMIX S50 PCIe Gen 4 x4 M.2 2280 را به بازار عرضه می‌کند. اس اس دی S50 ای دیتا با به‌کارگیری نسل جدید رابط PCIe Gen 4 x4 و پیاده‌سازی استاندارد NVMe 1.3 سرعت باورنکردنی 5000 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و 4400 مگابایت بر ثانیه را برای نوشتن عرضه می‌کند. ویژگی‌های این اس اس دی به همین جا ختم نمی‌شود. این SSD ای دیتا، از یک هیت‌سینک آلومینیومی بهره می‌برد که گرما را به بهترین نحو به اطراف منتقل می‌کند. فلش مموری 3D با امکان انتخاب تا 2 ترابایت ظرفیت، سیستم کش SLC، یک بافر کش DRAM، حفاظت از داده‌ها از مبدأ تا مقصد و تکنولوژی تصحیح خطای LDPC از دیگر ویژگی‌های این حافظه اس اس دی است.

اس اس دی ای‌دیتا S50 از استاندارد NVMe پشتیبانی و از جدیدترین رابط PCIe یعنی Gen 4 x4 استفاده می‌کند. این مشخصات، تا سرعت 5000 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و 4400 مگابایت بر ثانیه را برای نوشتن به کاربران هدیه می‌کند. همچنین با وجود فلش مموری 3D جهشی قابل ملاحظه را از نظر ظرفیت، بهره‌وری و دوام ارائه می‌کند. این SSD ای دیتا با دارا بودن فرم‌فاکتور M.2 2280 از جدیدترین مادربردهای اینتل و AMD پشتیبانی می‌کند. مجموعه‌ی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که اس اس دی S50 برای گیمرها، عاشقان پی‌سی، اورکلاکرها و گرافیست‌ها گزینه‌ای ایدئال باشد.

اس اس دی S50 ای دیتا ؛ سفر به آینده با PCIe 4.0

بهره‌مندی از جدیدترین رابط PCIe Gen 4 x4 باعث شده است که حافظه اس اس دی S50 ای دیتا سرعتی را ارائه کند که ده برابر سریع‌تر از یک اس اس دی با رابط ساتا (SATA) است. این رابط، کاملا با نسخه‌ی قبلی یعنی PCIe 3.0 سازگار است. ترکیب سیستم کش SLC و بافر کش DRAM به اس اس دی S50 کمک کرده است که بتواند تا سرعت 5000 مگابایت بر ثانیه را برای خواندن و 4400 مگابایت بر ثانیه را برای نوشتن ثبت کند و برای خواندن و نوشتن تصادفی نیز سرعت 750 هزار آی‌آپس (IOPS) را ارائه نماید.

اس اس دی S50 ؛ خون‌سرد و جذاب

اس اس دی S50 ای دیتا به لطف هیت‌سینک آلومینیومی خود، بر هر گرمایی پیروز می‌شود. این هیت‌سینک می‌تواند برای بهترین دوام و پایداری، دما را تا 10 درجه کاهش دهد. این هیت‌سینک فقط وظیفه‌ی خنک کردن SSD ای دیتا مدل S50 را به عهده ندارد، بلکه با طراحی اسپرت و جذاب خود، باعث زیبایی آن هم شده است.

اس اس دی S50؛ به سوی بهره‌وری و فراتر از آن

این اس اس دی از تکنولوژی تصحیح خطای LDPC پشتیبانی می‌کند تا بتواند برای انتقال دقیق‌تر داده‌ها و طول عمر بیشتر SSD، طیف وسیعی از خطاهای داده را شناسایی و برطرف کند. به علاوه، SSD ای دیتا S50 با حفاظت از داده‌ها از مبدأ تا مقصد (End-to-End Data Protection) و پشتیبانی از RAID Engine امنیت و یکپارچگی داده‌ها را تضمین می‌کند.

برای تمام اجزای اس اس دی S50 آزمایش‌ها، تأییدیه‌ها و نظارت‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شده است. مهمتر اینکه این محصول ای دیتا، 5 سال گارانتی آونگ را همراه خود دارد.