معرفی روتر وای‌فای دی‌لینک AC3200 مدل DIR-890L/R

روتر وای‌فای دی‌لینک AC3200 مدل DIR-890L/R

شبکه بی سیم سه باند

روتر دی‌لینک AC3200 ULTRA Wi-Fi مدل DIR-890L سه روتر بی‌سیم را در یک روتر جا داده است. این روتر، از یک باند بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی با سرعت 600 مگابیت بر ثانیه و دو باند دیگر در فرکانس 5 گیگاهرتز با سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه تشکیل شده است که همگی به طور همزمان کار می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود هنگامی که بازی آنلاین انجام می‌دهید، تأخیر و توقفی در بازی ایجاد نشود. همچنین برای تماشای آنلاین فیلم‌هایی با کیفیت 4K و مکالمه‌ی تصویری در چندین دستگاه به طور همزمان، بسیار کاربردی است.

روتر دی‌لینک AC3200 ULTRA Wi-Fi مدل DIR-890L

اتصال هوشمند

همه‌ی باندهای وای‌فای، در هر زمان کیفیتی یکسان ندارند؛ اما اصلا نیازی نیست که شما نگران این موضوع باشید. روتر وای‌فای دی‌لینک AC3200 به کمک تکنولوژی اتصال هوشمند (Smart Connect) بین سه باند وای‌فای می‌گردد و دستگاه شما را به هرکدام که بهترین سرویس را ارائه می‌کرد، وصل می‌کند. باندی که در این فرایند انتخاب می‌شود، خلوت‌ترین و پایدارترین گزینه برای اتصال شما به اینترنت است.

روتر وای‌فای دی‌لینک AC3200

پوشش‌دهی هوشمند

به هر کجای خانه یا محل کار که می‌روید، این روتر دی‌لینک حرکت شما را تشخیص می‌دهد و پهنای باند را به سمت دستگاه شما هدایت می‌کند و به زبان خودمانی، همه‌جا وای‌فای خط می‌دهد. این کار با تکنولوژی پوشش‌دهی هوشمند (Smart Beam) انجام می‌شود که در این روتر بی‌سیم به کار رفته است. به لطف این فناوری، می‌توانید در هر نقطه از خانه، ویدئوهایی با کیفیت HD ببینید، در اینترنت چرخی بزنید و وب‌گردی کنید و با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید. علاوه بر این‌ها، می‌توانید در هر کجای خانه، بهترین کیفیت را برای لایو اینستاگرام یا بازی آنلاین داشته باشید.

آنتن دهی هوشمند dir-890l

تنظیمات آسان وای‌فای

با رابط کاربری جدیدی که در این روتر استفاده شده، می‌توانید راحت‌تر از همیشه، تنظیماتی مثل نظارت والدین، مسدود کردن دسترسی برای دستگاه‌هایی خاص، مشاهده‌ی تاریخچه‌ی سایت‌هایی که باز شده‌اند و ایجاد وای‌فایِ مهمان (شبکه‌ی وای‌فای با دسترسی محدودتر) را انجام دهید.

تنظیمات آسان وای‌فای

آنتن‌های بیشتر برای پوشش‌دهی بیشتر

شش آنتن خارجی که قدرت بالایی دارند، همه‌ی دستگاه‌های بی‌سیم شما را با سیگنالی قوی، پشتیبانی می‌کنند و نمی‌گذارند که ارتباط شما به هیچ عنوان قطع شود.

آنتن‌های بیشتر برای پوشش‌دهی بیشتر