وب سایت شبکه: بررسی روتر دی‌لینک DIR 879

بررسی روتر دی‌لینک DIR 879

وب سایت شبکه: دستگاه دی‌لینک DIR 879 یک روتر دوبانده نسل جدید با پشتیبانی از استاندارد 802.11ac و درگاه‌های اترنت یک گیگابیتی برای راه‌اندازی شبکه‌های بی‌سیم پرسرعت است. این محصول با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش شرکت آونگ در سراسر کشور عرضه می‌شود.

روتر دی‌لینک DIR 879

این روتر در مجموع روی هر دو فرکانس سرعتی ۱۹۰۰ مگابیتی عرضه می‌کند که سهم فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز برابر ۶۰۰ مگابیت (دو برابر یک روتر بی‌سیم استاندارد 802.11n) و در فرکانس ۵ گیگاهرتز حدود ۱۳۰۰ مگابیت ( حتی بیشتر از یک روتر AC1200) است. روترهای سری AC1900 جزو محبوب‌ترین روترهای بازار هستند، چون روی هر دو فرکانس سرعتی فراتر از استاندارد می‌ دهند و کاربران می‌ توانند به راحتی بازی‌ های آنلاین، استریم ویدیو، موزیک آنلاین و دیگر کارهای سنگین را روی شبکه بی‌ سیم انجام دهند. روتر دی‌لینک DIR 879 از چهار آنتن خارجی پر قدرت سود برده و به چهار درگاه اترنت یک‌ گیگابیت و یک درگاه WAN مجهز شده است.

روتر DIR-879

از امکانات برجسته این روتر می‌ توان به فایروال نرم‌ افزاری، کنترل والدین، شبکه مهمان، WPS و فناوری SmartBeam اشاره کرد. این فناوری اختصاصی شرکت دی‌لینک می‌تواند دستگاه‌های نیازمند به پهنای‌ باند و کیفیت شبکه بالاتر را به‌طور خودکار شناسایی و یک لینک اختصاصی تضمین‌ شده از نظر سرعت و تاخیر به آن‌ها اختصاص دهد. شرکت دی‌لینک روتر DIR 879 را با طراحی زیبا و ترکیبی از رنگ‌ های مشکی و نارنجی روانه بازار کرده‌ است. طراحی موسوم به سفینه فضایی شخصیت و ابهت خاصی به این دستگاه داده و نشان از قدرت بالای آن در شبکه بی‌سیم دارد. همچنین این روتر با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش شرکت آونگ در سراسر کشور عرضه می‌شود.