مسابقه کاراگاهان خبره: قسمت پنجم، جنگ 100 ساله! + پاسخ و برندگان مسابقه قبل

مسابقه کارگاهان خبره

برای ایجاد تنوع بیشتر برای آونگی های عزیز هر هفته مسابقه‌های هیجان انگیزی را با جوایز مختلف برای شما در نظر گرفته‌ایم. ساختار این مسابقه‌ها که با عنوان «کارآگاهان خبره» در سایت آونگ منتشر خواهند شد، بسیار ساده است و سعی کرده‌ایم که سوال‌ها به گونه‌ای طراحی شوند که با جستجوهای زیرکانه به جواب برسید! هر مسابقه دو بخش دارد! در بخش اول یک تصویر را به شما نشان می‌دهیم. این تصویر جزیی از یک تصویر بزرگتر است که شما به عنوان یک کارآگاه باید عکس اصلی را پیدا کنید. در بخش دوم هم یک سوال طرح می‌شود که شما به روش‌های مختلف می‌توانید جواب آن را پیدا کنید. برای معمای این هفته آماده‌اید؟ ابتدا برندگان مسابقه قبلی را معرفی می‌کنیم و بعد از آن در مسابقه این هفته شرکت کنید.

جایزه هفته: چهار عدد چند راهی SZN507 با برند هانت کی

برندگان مسابقه تاریخ تولد

  1. حسن قصابی اسکوئی <h******i@gmail.com>
    لطفا برندگان مسابقه اطلاعات تماس شامل نام، نام‌خانوادگی، شماره تماس و آدرس پستی‌شان را به آدرس webmarketing [at] avang.ir ارسال کنند.

جواب قسمت اول مسابقه هارددیسک NH03 ای‌دیتا است و جواب بخش دوم هم به شرح زیر است:

تاریخ تولد لیلا : 16 خرداد
از آنجاییکه محیا مطمئن است که فریناز تاریخ تولد لیلا را نمی‌داند پس ماه فروردین و اردیبهشت از گزینه‌ها حذف می‌شوند ، چون اگر تاریخ تولد 18 و یا 19 بود ، محیا نمی‌توانست مطمئن باشد که فریناز نمی‌داند. پس فقط می‌ماند دو ماه خرداد و تیر . از آنجاکه بعد از حرف محیا ، فریناز تاریخ تولد لیلا را می‌فهمد پس تاریخ‌های 14 خرداد و 14 تیر به علت یکی بودن روز (14) حذف می‌شوند و فقط می‌ماند 16 خرداد ، 15 تیر و 17 تیر ماه.
پس از حرف فریناز ، محیا نیز متوجه تاریخ تولد تاریخ تولد لیلا می‌شود، اگر تاریخ تولد در ماه تیر بود محیا نمی‌توانست که بفهمد زیرا که دو انتخاب برای او وجود خواهد داشت و از آنجا که فقط می‌دانیم 1 گزینه در ماه خرداد برای محیا باقیمانده بود پس ما نیز می‌فهمیم که تاریخ تولد لیلا 16 خرداد بوده است.

مسابقه پنجم، جنگ‌های 100 ساله!

بخش اول: تکـــه‌ای از تصویر

تصویر زیر مربوط به کدام یک از محصولات آونگ است؟ (5 امتیاز) می‌توانید در سایت آونگ پیدا کنید.

عکس بالا تکه‌ای از کدام تصویر است؟

بخش دوم: سوال هــفته

جنگ‌های 100 ساله بین انگلستان و فرانسه چند سال طول کشید؟ (10 امتیاز)

برای ارسال جواب‌ها تا پایان روز جمعه 22 خرداد 94 فرصت دارید. برای ارسال جواب از فرم زیر استفاده کنید.

زمان مسابقه به پایان رسید. می‌توانید در مسابقه جدید شرکت کنید.

نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن مسابقات هفتگی نیز برای ما کامنت بگذارید.