شرکت دی لینک از bridgeهای بی سیم دور برد جدید خود رونمایی کرد

دی -لینک اعلام کرد: نسل بعدی bridge ‌های بی‌سیم سری DAP-F37xx که پهنای باند آنها زیاد و مناسب فضاهای خارجی هستند، با استفاده از آخرین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در این صنعت ساخته شده‌اند.

دبی، امارت متحدۀ عربی، هشت دسامبر 2019: شرکت دی‌لینک که یکی از شرکت های پیشرو در عرصۀ بین الملل و در زمینۀ ارائه راهکارهای اتصال برای شبکه‌های تجاری کوچک و بزرگ است، اعلام کرد که بریج‌های PTMP و PTP بی‌سیم سری DAP-F37xx هم اکنون در سراسر جهان موجود است، همانطور که گفته شد این bridge ها برد بالایی دارند و برای فضای خارجی مناسب هستند.

مشتریان این محصول اکنون دیگر می‌توانند با استفاده از نسل جدید bridge ‌های  802.11ac 2×2  که امکان دسترسی و انتقال بی‌سیم را فراهم کرده و پهنای باند قدرتمندی دارند، به برنامه‌ها کاربردی و ابزاری که در فضای بیرونی دارند متصل شده و دسترسی پیدا کنند. این سری از bridge ‌ها با فناوری  بی‌سیم VTrans ساخته شده که واقعا امکان بی‌نظیری بوده و درون دستگاه تعبیه می‌شود. در کنار این فناوری دستگاه مذکور مجهز به آخرین و پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های موجود در این صنعت می‌باشد، مواردی مانند MIMO-OFDM ، TDMA ، Beam forming و Auto ACK.

این ویژگی‌ها تضمین می‌کند، مشتریانی که به توان عملیاتی بالا و پوشش کامل سیگنال‌های بی‌سیم نیاز دارند، می‌توانند تحت هر سناریویی با اعتماد کامل از آن استفاده کنند.

پوشش‌دهی سیگنال‌های بی‌سیم در محیط‌های خارجی در Bridgeهای سری DAP-F37xx فوق‌العاده است؛ در نتیجه مصرف کنندگان این دستگاه می‌توانند کارهای تجاری خود را به راحتی و بدون توجه به اینکه کجا هستند، انجام دهند. حالا کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول که جدیدترین محصول ارائه شده از دی لینک است،  به معنای واقعی کلمه هر جایی که هستند از مزایای خدمات با کیفیت و پهنای‌باند مناسب آن بهره‌مند شوند. در طراحی این محصول شرایط نامناسب محیطی در نظر گرفته شده و مطابق با استاندارد IP66 ساخته شده یعنی کاملا در برابر گرد و غبار مقاوم است. همانطور که گفته شد این محصول کاملا در برابر گرد و غبار و دیگر ذرات موجود در هوا مقاوم است، همچنین هوای درون آن خالی شده و دارای قفل خلاء است و در برابر جریان هوای مداوم و فشار آب بالا آزمایش شده است. همچنین می تواند به عنوان یک wireless station  با طراحی جمع و جور استفاده شود. علاوه بر این، این دستگاه به ویژگی‌هایی مانند پیشگیری از کپک زدن، محافظت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر صاعقه، نیز مجهز است و این امر باعث می‌شود که حتی در سخت‌ترین محیط‌ها نصب شود و به خوبی کار کند.

ساککر حسین، مدیر فروش و بازاریابی  D- Link MEA  می‌گوید: « شرکت دی‌لینک متعهد شده تا به واسطۀ محصولات و خدمات با کیفیتی استثنایی به مشتریان خود خدمت کند تا در حد امکان استفاده از دستگاه‍‌ای متصل به هم که نقشی اساسی در زندگی آنها دارد را آسانتر و سریعتر نماید. سری DAP-F37xx نتیجۀ این وعده است و هنگام اجرا و استقرار در فضای باز، تمام چالش‌های مرتبط با پهنای‌باند بی‌سیم را برطرف می‌کند.اما این پایان کار نیست و بازار مربوط به این محصول در سال آینده نیز همچنان باید منتظر ارائۀ محصولات جدیدتر با نوآوری‌های بیشتری از سوی شرکت دی‌لینک باشد»

محصولات این سری در چهار مدل مختلف زیر موجود هستند:

DAP-F3704-I, DAP-F3711-I, DAP-F3705-N و DAP-F3712-N

آنها طوری طراحی و ساخته شده‌اند که بدون دردسر زیاد، خواسته‌های مشتری را در هر مکانی و با هر میزان بُرد و فاصله‌ای برآورده کند.

این موارد ویژگی‌های اصلی در همۀ مدل‌ها هستند:

  • از VTrans که پیشرفته‌ترین فناوری موجود است، استفاده می‌کنند.
  • فناوری TDMA را به کار گرفته‌اند که می‌تواند مشکلات  hidden-node را در شبکه 802.11 حل کند، عملکرد PTMP و پهنای باند بی‌سیم،ایمنی سر و صدا را بهبود بخشد.
  • تکنولوژی MIMO می‌تواند سرعت انتقال بی‌سیم و کیفیت سیگنال را بهبود بخشد.
  • پیکربندی پهنای باند 20-40 و 80مگاهرتز به کاربران اجازه می دهد تا آزادانه پهنای‌باند مناسب را انتخاب کنند.
  • تنظیم خودکار سرعت، که به خوبی با تغییرات پیش آمده در کیفیت لینک, سازگار و هماهنگ است.
  • پیکربندی پورت Wi-Fi برای درگاه‌های WAN یا LAN