تلگرام بدون فیلتر دوباره در دسترس است و دیگر نیازی به دانلود فیلترشکن تلگرام، تلگرام طلایی، استفاده از پروکسی تلگرام و خیلی کار های دیگر نیست. پس دوباره می توانید از تلگرام بدون فیلتر لذت ببرید. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا همه چیز درباره رفع فیلتر تلگرام در کمتر از چند ثانیه را بدانید.

همین ابتدای کار بهتر است بدانید که تلگرام رفع فیلتر نشده، بلکه تلگرام جدید چنین امکانی را به کاربرانش هدیه داده است.

برای استفاده از تلگرام بدون فیلتر کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. جدید ترین نسخه اپلیکیشن تلگرام را دانلود کنید یا اگر تلگرام را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود در اختیار دارید، آن را به جدید ترین نسخه به روز رسانی کنید.
  2. با استفاده از یک فیلتر شکن به روسیه متصل شوید. برای این کار باید از فیلتر شکنی استفاده کنید که روسیه را در لیست خود داشته باشد. اگر فیلتر شکن فعلی شما به چنین قابلیتی مجهز نیست، می توانید از پیشنهاد های زیر استفاده کنید.
  3. فیلترشکن های SkyVPN، UnSeen VPN، SoloVPN، OpenVPN و PowerVPN اپلیکیشن هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند.

نیازی نیست به صورت دایمی به روسیه متصل باشید. پس از یک بار اتصال، می توانید ارتباط خود را قطع کنید و از این پس با همین شبکه وای فای یا دیتا که در حال استفاده هستید، از تلگرام بدون فیلتر لذت ببرید.

به عبارتی، با یک بار اتصال به آی پی روسیه، شما برای همیشه یک کاربر روس شناخته خواهید شد و دیگر نیازی به تلگرام ضد فیلتر ندارید.

این فرایند هم در اندروید و هم در iOS قابل انجام است.

تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید، تعدد شبکه های مورد استفاده شماست. به عبارتی، اگر از در خانه، محیط کار یا خارج از هر دو از شبکه های وای فای و دیتای مختلف استفاده می کنید، باید این روش یاد شده را یک برای برای هر شبکه انجام دهید. همچنین، با هر بار قطع اتصال به هر شبکه، باید فرایند را تکرار کنید چون IP اتصال شما تغییر کرده است.

روتر VPN دی لینک

روتر VPN دی لینک

اما یک راه دیگر هم برای حفاظت از حریم خصوصی شما وجود دارد و آن هم استفاده از انواع روتر VPN استفاده کنید.

این روتر ها علاوه بر حفظ حریم خصوصی شما، امکان دسترسی به سرعتی خیره کننده در اتصال به اینترنت و ارتباطی امن بین شما با سایر افراد متصل به شبکه را فراهم می کنند.

در انتها امیدواریم ضمن مفید یافتن این نوشته، تجربه خود در استفاده از مطالب یاد شده را در بخش نظرات با سایر کاربران آونگ در میان بگذارید.