بهترین SSD سال 2020 دنیا از نظر برترین رسانه‌ها

هارد ssd مدل Adata XPG SX8200 Pro

امسال سه رسانه بسیار معتبر دنیای فناوری یعنی PCWorld ، PCmag و tomshardware که هرکدام جایگاه خاصی در معرفی و رده‌‌بندی محصولات IT دارند بهترین SSD های دنیا را معرفی کرده‌اند. نکته جالب اینجاست که هرسه رسانه در انتخاب بهترین SSD از همه نظر اختلاف نظری نداشته و مدل Adata XPG SX8200 Pro را به عنوان بهترین SSD امسال معرفی کرده‌اند. در ادامه نگاهی به دلایل این انتخاب از نگاه سه رسانه می‌اندازیم:

رسانه tomshardware:

رسانه خبری و تحلیلی tomshardware به عنوان معروف ترین و معتبرترین رسانه بررسی قطعات سخت افزاری، هرساله در رده‌های محصولی مختلف بهترین مدل ها را بررسی کرده و با توجه به عملکرد آنها لیست “برترین‌”های خود را منتشر می‌کند. این رسانه به تازگی به سراغ پیشرفته‌ترین SSD های بازار رفته و با بررسی دقیق و تست کامل بیش از ۵۰ درایو سال 2020 مدل Adata XPG SX8200 Pro را به عنوان بهترین SSD امسال معرفی کرده است. در ادامه نگاهی به دلایل این انتخاب از نگاه tomshardware می‌اندازیم:

بهترین SSD سال 2020

بهترین SSD سال 2020

(Adata XPG SX8200 Pro (960GB

  • بهترین SSD از همه نظر/ بهترین M.2 SSD
  • امتیاز (رتبه): 4.5 از 5 (انتخاب سردبیر)
  • ظرفیت: 256GB، 512GB، 1TB، 2TB
  • مشخصات ظاهری: M.2 2280 دوطرفه
  • پروتکل / رابط انتقال: PCIe 3.0 x4 / NVMe 1.3
  • سرعت خواندن / نوشتن ترتیبی: 3500 مگابیت در ثانیه / 3000 مگابیت در ثانیه
  •  گارانتی / دوام: 5 سال / 640TBW

مزایا

بهترین عملکرد • بهترین میزان بازدهی به نسبت مصرف برق • ظاهر مشکی مدرن / هیت سینک شیک و زیبا• جعبه‌ابزار SSD و نرم‌افزار شبیه‌سازی در آن وجود دارد

ازلحاظ قیمت و عملکرد Adata’s XPG SX8200 Pro بهترین SSD یک ترابایتی است. از لحاظ کارایی و عملکرد این مدل با SSD های پرچم‌دار و پیشرفته برابری و رقابت کرده و از هر لحاظ یک درایو در کلاس و دستۀ حرفه‌ای (Pro) به‌حساب می‌آید. این SSD ازلحاظ قدرت کارایی و بهره‌وری در سطح خودش بهترین است و درعین‌حالی که دوام خوبی دارد و قیمت آن کمرشکن نیست می‌تواند قدرتش را به رخ همه رقبا بکشد. علاوه بر این موارد این مدل دارای یک هیت سینک است که موجب می‌شود XPG SX8200 Pro ظاهر جذاب‌تری پیدا کند و در عین حال دمای آن نیز پایین بماند.

رسانه PCWorld

رسانه pcworld

بهترین  NVMe SSD

ما توصیه می‌کنیم در بین SSD های پیشرفته بازار Adata’s XPG SX8200 Pro را تهیه کنید. این درایو جذاب و سریع، در آزمایش‌ها و بررسی‌های مربوط به عملکرد خواندن / نوشتن، باقدرت از SSD های مبتنی بر SATA پیشی می‌گیرد و به‌عنوان یکی از پرچم‌داران این حوزه، عملکردی برابر و بعضا بهتر از 970 pro به نمایش می‌گذارد؛ اما درعین‌حال به طرز چشمگیری ازلحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه است: قیمت 256 گیگابایتی آن در سایت آمازون 75 دلار، 512 گیگابایتی آن 120 دلار و مدل 1 ترابایتی آن‌که ما مورد آزمایش قراردادیم 215 دلار است. قیمت‌هایی که واقعاً باورنکردنی است!

رسانه PCmag :

بهترین درایو M.2 SSD

این درایو تقریباً تمام آزمایش‌های تست سرعت و با در نظر گرفتن تمام معیارها نتایج یکسان، قابل‌اطمینان و چشمگیری به دست آورده است. به علاوه به ازای هر گیگابایت قیمت رقابتی دارد و در کنار محصول هیت سینکی وجود دارد که استفاده از آن کاملا اختیاری است.

حرف آخر

سرعتی که Adata’s XPG SX8200 Pro ارائه می‌دهد مناسب و به‌اندازه بوده و می‌توانیم بگوییم برای یک PCI Express M.2 SSD با توجه به قیمت آن بسیار سریع است. این محصول در حیطۀ درایوهای NVMe گزینه‌ای قدرتمند و بسیار با ارزش به‌حساب می‌آید.