گارانتی بی‌رقیب آونگ، لوح تقدیر طلایی رضایت‌مندی مشتری را کسب کرد

طی مراسمی که شب چهارشنبه 28 فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، آونگ به‌عنوان یکی از برترین گارانتی‌های ایران، لوح تقدیر طلایی همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

این جایزه به لطف خدمات متمایز آونگ به این شرکت اهداشده است. چراکه آونگ تنها شرکتی است که گارانتی 4 سال هارددیسک ارائه داده و یک سال بازیابی رایگان اطلاعات نیز ارائه می‌دهد. همچنین آونگ تنها شرکتی است که محصولاتش گارانتی مادام‌العمر واقعی دارند و حتی اگر محصول از رده تولید خارج‌شده باشد برای آن خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.

این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف‌کننده، انطباق ضوابط تعیین‌شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه‌شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف‌کنندگان به آونگ تعلق‌گرفته است.

امسال نیز آونگ با سرلوحه قرار دادن شعارش به برتری خود در بین گارانتی‌های ایران ادامه داده تا بتواند به‌عنوان بی‌رقیب‌ترین گارانتی ایران، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند.