معرفی نمایشگر هوشمند گوگل

معرفی نمایشگر هوشمند گوگل

بالاخره اولین نمایشگر هوشمند گوگل معرفی شد. گوگل در تلاش است تا به زودی دستیار صوتی هوشمند خود را به صورت یک نمایشگر ارائه دهد. احتمال می رود که این نمایشگر هوشمند تا پایان سال یا حتی در پاییز امسال عرضه شود. این نمایشگر هوشمند گوگل رقیب سر سخت نمایشگر هوشمند آمازون (Echo Show) خواهد بود. بر اساس شایعات تا پایان سال جاری، ۳ میلیون نمایشگر هوشمند از سوی گوگل تولید خواهد شد و نظر همگان را به خود جلب خواهد کرد.

از مزایای این نمایشگر هوشمند می توان به پشتیبانی از YouTube اشاره کرد. در واقع گوگل تمامی سرویس های گوگل را در این نمایشگر هوشمند ارائه خواهد کرد در نتیجه امکان جستجو، دسترسی به دستیار صوتی گوگل و حتی نمایش ویدیو از طریق یوتیوب امکان پذیر خواهد بود. همچنین وجود سرویس Google One و ارائه ی فضای ابری، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

معرفی نمایشگر هوشمند گوگل

این محصول از یک بلندگوی صوتی و یک نمایشگر برخوردار است و لازم به ذکر است که کمپانی هایی مثل Lenovo، LG، JBL و Sony در ساخت بلندگوها و صفحه نمایش های این محصول هوشمند گوگل همکاری خواهند داشت. همانطور که می دانید اسپیکرهای هوشمند گوگل هنوز موفق به شکست دادن اسپیکر هوشمند آمازون نشده است و این کمپانی امیدوار است که این محصول جدیدش بتواند نمایشگر هوشمند آمازون را شکست دهد و در این رقابت پیروز شود. از طرفی ممکن است این نمایشگر به قدری قدرتمند طراحی شود که بتواند جایگزین تبلت ها شود.