معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن های 2018

همانطور که می دانید گوگل سالانه برترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن های اندروید را در فروشگاه Play Store معرفی می کند. اما علاوه بر این اپلیکیشن های معرفی شده از سوی گوگل، اپلیکیشن های کاربردی دیگری نیز هستند که نظر بسیاری از را به خود جلب کرده اند و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب سعی داریم تا این اپلیکیشن های کاربردی را در سال 2018 برایتان معرفی کنیم.

Nova Launcher

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

این اپلیکیشن یک لانچر حرفه ای و زیباست که بهترین عملکرد را در اختیارتان قرار می دهد. این لانچر امکان شخصی سازی بالایی دارد و تغییرات گرافیکی بی نظیری را برای کاربران ارائه می کند. این لانچر از قابلیت هایی چون افزودن ویجت ها، تغییر و تغییر سایز آیکون ها، پشتیبانی از تم های مختلف، تنظیم شفافیت صفحه، امکان مخفی کردن برنامه ها، افکت های مختلف و دیگر قابلیت های این چنینی بهره می برد. این اپلیکیشن تاکنون بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران مختلف دانلود و نصب شده است و امتیاز 4.6 از 5 را از سوی کاربران دریافت کرده است. این لانچر گزینه ی خوبی برای ایجاد تنوع، بهبود ظاهر و عملکرد گوشی هوشمندتان خواهد بود.

Textra SMS

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

برنامه ی پیامرسان SMS در اندروید با محدودیت هایی همراه بوده به همین دلیل اپلیکیشن های متنوعی برای بهبود پیامرسان SMS ارائه شده است. یکی از این اپلیکیشن های محبوب اپلیکیشن Textra SMS است که امکانات پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این اپلیکیشن از قابلیت شخصی سازی بهره می برد و تمامی بخش ها اعم از رنگ، فونت، تم، تنظیمات نوتیفیکیشن، تنظیمات شناور و رمزگذاری پیام ها قابل تنظیم خواهد بود. این اپلیکیشن از محیطی کاربر پسند و زیبا برخوردار است و تنوع بسیار زیادی را ارائه می کند. Textra SMS بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

fooView

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

این اپلیکیشن ابزارهای مختلفی را در اختیارتان قرار می دهد و این ابزارها برای کاربران بسیار کاربردی و مفید خواهند بود. این اپلیکیشن با یک کلیک، لیستی از برنامه های پر استفاده، برنامه های مورد علاقه و فایل ها مورد نیاز را ارائه می دهد. در این اپلیکیشن شاهد یک آیکون شناور هستیم که دسترسی را برایتان راحت تر خواهد کرد. در واقع اپلیکیشن fooView با دسترسی به بخش های مختلف گوشی هوشمند و شناسایی علایق شما، اپلیکیشن ها و فایل های پرکاربرد را در یک آیکون شناور در اختیارتان قرار خواهد داد. در نتیجه با چند حرکت ساده می توانید بخش های مختلف گوشی هوشمند خود را مدیریت نمایید. این اپلیکیشن بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب شده و با قابلیت های جذابش نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

SwiftKey

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

این برنامه در واقع یک اپلیکیشن کیبورد ثالث است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گفته است و از چندین زبان پشتیبانی می کند. این کیبورد از محبوب ترین و زیبا ترین کیبوردهای موجود است و از رابط کاربری فوق العاده ای برخوردار است. وجود تم های مختلف، طراحی ساده و رنگبندی همه پسند از ویژگی های ظاهری این کیبورد است. امکان تغییر سایز و نحوه چیدمان در این کیبورد وجود دارد و همچنین می توانید برای نوشتن از حالت Thumb استفاده نمایید. این کیبورد از قابلیت پیش بینی کلمات بهره می برد و حتی در زبان فارسی نیز ار عملکرد بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است. SwiftKey در زمینه پیش بینی کلمات حتی از کیبورد گوگل نیز بهتر عمل می کند.

Wallpapers QHD

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

انتخاب یک تصویر زمینه کاملاً سلیقه ای است و هر کاربری با توجه به علایقش تصویری را انتخاب می کند. اپلیکیشن های مختلفی برای ارائه ی تصاویر پس زمینه ارائه شده اند که از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردارند. یکی از این اپلیکیشن ها Wallpapers QHD است که تصاویر پس زمینه را در دسته بندی های مختلف با کیفیت بالا ارائه می کند. اگر وارد بخش CATEGORIES  شوید می توانید تصاویر را بر اساس دسته بندی موردنظر یا رنگ مورد علاقه ی خود دسته بندی کنید و بهترین تصاویر را پیدا کنید. این تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا و به صورت اوریجینال در این اپلیکیشن قابل دانلود خواهند بود و می توانید از تصاویر پس زمینه ی گوشی هوشمند خود لذت ببرید.

TickTick

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

این اپلیکیشن در واقع برای مدیریت و سازماندهی کارهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرد و در لیست اپلیکیشن های To do list قرار دارد. محیط ساده ی این اپلیکیشن استفاده از آن را آسان تر کرده است و به راحتی می توانید وظایف روزانه خود را ثبت کنید تا به شما یادآوری کند که در روز چه کارهایی را در چه زمانی انجام دهید. از آنجایی که لیست روزمره ی شما در یک سرور ابری ذخیره می شود در نتیجه می توانید در هر مکان و زمانی از طریق سایت www.ticktick.com به لیست وظایف خود دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن از قابلیت هایی چون دارا بودن ویجت اختصاصی، امکان همگام سازی تمام وظایف، امکان اضافه کردن و مرتب سازی یادداشت ها، جستجوی وظایف و امکان یادآوری در هر مکان و زمانی برخوردار است. این اپلیکیشن در بین اپلیکیشن های To do از عملکرد بالایی برخوردار است و تاکنون کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.