آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

پارامترهای خرید گوشی در سال 2018 نسبت به گذشته به کلی تغییر کرده و شاهد قابلیت های گسترده ای در گوشی های هوشمند هستیم. در واقع در سال های اخیر باید موارد و قابلیت های جدیدی را در نظر بگیرید. در این مطلب سعی داریم تا پارامترهای مهم و قابلیت های جدیدی که برای خرید گوشی در سال 2018 لازم است را ارائه کنیم. معمولا انتخاب کاربران به این صورت است که در عین قیمت مناسب محصول، امکانات خوبی در اختیارشان قرار گیرد. از جمله پارامترهای مهم این روزها می توان به سرعت عملکرد، کیفیت دوربین، امکانات هوشمند، عمر باتری، کیفیت صفحه نمایش و قابلیت های پیشرفته اشاره کرد. خوشبختانه امروزه با قیمت پایین می توان قابلیت های خوبی را از گوشی های هوشمند دریافت کرد در نتیجه برای افرادی که از بودجه محدودی برخوردارند، گوشیهای میان رده با قابلیت های پیشرفته ای ارائه شده است.

این روزها از محبوب ترین گوشی های رده بالا می توان به Samsung Galaxy Note 8، iPhone X، iPhone 8 Plus، Galaxy S8، Google Pixel 2، Pixel 2 XL و Huawei Mate 10 Pro اشاره کرد.هرچند که مدل های میان رده نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند که می توان به مدل های Honor 7X، OnePlus 5T و Samsung سری j اشاره کرد. اما چه چیز هایی باعث محبوبیت این گوشی های هوشمند شده است؟ شما کاربران به چیزی در گوشی های هوشمند اهمیت می دهید و چه امکاناتی در گوشی هوشمند برایتان در اولویت قرار دارد؟

پارامترهایی مهم در گوشی های هوشمند

مهم ترین پارامترهای عمومی و رایج یک گوشی هوشمند که بسیار حائز اهمیت است، می توان به اندازه صفحه نمایش، کیفیت دوربین و عمر باتری اشاره کرد. در واقع این سه مورد از رایج ترین پارامترهای یک گوشی هوشمند هستند که در هنگام خرید گوشی باید به آنها توجه کنید. ضمن اینکه تمامی این پارامترها برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردارند. با در نظر داشتن این سه پارامتر، انتخاب های گسترده ای در پیش رویتان خواهد بود و در عین حال با قیمتی مناسب، از امکانات مدنظرتان نیز بهره مند خواهید شد. در واقع با کمی دقت شما می توانید گوشی هوشمندی با عملکرد و کارایی یک گوشی گران قیمت را انتخاب کنید و در عین حال هزینه ی کمتری بپردازید.

بهترین زمان برای خرید گوشی هوشمند

بهترین زمان برای خرید گوشی های هوشمند در زمان تخفیف آن هاست، در نتیجه تخفیف های بزرگ را در فروشگاه های آنلاین و رسمی از دست ندهید. نکته ی جالب دیگر این است که با خرید محصولات سال های قبل می توانید با در اختیار داشتن گوشی هوشمندی فوق العاده و بهره بردن از امکانات پیشرفته، هزینه ی کمتری بپردازید.

در هنگام خرید با توجه به نیازتان به سیستم عامل گوشی هوشمندتان نیز دقت کنید. سیستم عامل رایج گوشی های هوشمند این روزها، اندروید و iOS است که توصیه ما به کاربران ایرانی بهره گیری از سیستم عامل اندروید است. همانطور که می دانید سیستم عامل iOS برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی همراه است که این موضوع موجب عدم بهره بردن از تمامی سرویس های این کمپانی خواهد بود. از سوی دیگر نسخه ی سیستم عامل نیز اهمیت زیادی دارد زیرا سیستم عامل تعامل و کارایی یک گوشی هوشمند را افزایش می دهد. در نتیجه سعی کنید تا گوشی هوشمندی را انتخاب کنید که از جدیدترین سیستم عامل روز پشتیبانی کند برای مثال گوشی اندرویدی شما قادر به اجرای سیستم عامل اندروید 8.0 یا حداقل اندروید 7.0 باشد. یا یک گوشی آیفون از بروزرسانی های اخیر iOS بهره مند شود زیرا استفاده از سیستم عامل های قدیمی موجب محدود شدن عملکرد گوشی هوشمند شما خواهد شد. در نتیجه این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

در قسمت بعدی این مطلب، پارامترهای دیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد و مواردی را که در هنگام خرید گوشی هوشمند باید به آن توجه کنید را ذکر خواهیم کرد.