امروزه شرکت دی لینک یکی از پایههای اصلی دنیایی است که ارتباطات در آن، بیشتر، هوشمندتر و راحتتر است. روترهای وایفای، سوییچ های شبکه، دوربینهای تحت شبکه، تجهیزات زیر ساخت شبکه، وسایلی برای خانهی هوشمند و دیگر محصولات این برند، به مصرفکنندگان کمک میکند که تجربیات خوشایندتری در دنیای آنلاین و آسایش خاطر بیشتری در خانههای خود داشته باشند. در همین راستا، محصولات یکپارچهی شبکه، باعث ادغام قابلیتها در بخشهای سوئیچینگ شبکه، بیسیم، تجهیزات broadband، نظارت از طریق شبکه و مدیریت شبکهی مبتنی بر کلود (cloud) میشود. بر همین اساس:
- مردم میتوانند در ارتباطات آنلاین خود، تجربههای بهتر و آرامش خاطر بیشتری داشته باشند
- کسبوکارها میتوانند به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند و سود بیشتری به دست آورند
- و شهرها میتوانند به منابع شهری ایمنتر با مصرف انرژیِ بهینهتر متصل شوند.
پیوندی عمیق با تکنولوژی
شرکت دی لینک (D-Link) هرچیزی را که برای شبکهی ارتباطی خود نیاز دارید، با جدیدترین و باکیفیتترین تکنولوژیها و خدمات و با قیمتی مقرون به صرفه، برای شما فراهم میکند. هدف این کمپانی، تحقق شعار Connect to More (ارتباطات بیشتر) است.
پیوندی عمیق با تکنولوژی
شرکت دی لینک (D-Link) هرچیزی را که برای شبکهی ارتباطی خود نیاز دارید، با جدیدترین و باکیفیتترین تکنولوژیها و خدمات و با قیمتی مقرون به صرفه، برای شما فراهم میکند. هدف این کمپانی، تحقق شعار Connect to More (ارتباطات بیشتر) است.
دستاوردها و نقاط عطف تاریخی دی لینک
دستاوردها و نقاط عطف تاریخی دی لینک
-
1986
شرکت Datex Systems برای بازاریابی آداپتورهای شبکه تأسیس میشود.
-
1989
شرکت Datex شعبهی اروپایی خود را راه میاندازد و جای پای خود را در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا محکم میکند.
-
1992
شرکت Datex Systems به دی لینک (D-Link) تغییر نام میدهد.
-
1994
دی لینک به اولین شرکت محصولات شبکه تبدیل میشود که موفق به عرضهی اولیهی سهام در بورس اوراق بهادار تایوان شده است. (کد بورس TAIEX: 2332)
کمپانی بینالمللی دی لینک (D-Link International Pte) در سنگاپور راهاندازی میشود تا تجارت جهانی را در سرتاسر اروپا، ایالات متحده آمریکا و چین گسترش دهد.
-
1995
-
1998
مجلهی فوربز (Forbes) دی لینک را در فهرست 300تاییِ بهترین کمپانیهای کوچک قرار میدهد.
-
2001
برند D-Link به اولین شرکت تایوانی تبدیل میشود که سهام خود را در بورس اوراق بهادار کشور هند عرضهی اولیه کرده است.
-
2002
هفتهنامهی بیزینسویک (Businessweek) دی لینک را به عنوان یکی از 100 شرکت برتر جهان در حوزهی فناوری اطلاعات (IT) معرفی میکند.
-
2003
بازوی تحقیقاتی و تولیدی شرکت دی لینک به شرکتی مستقل به نام Alpha Networks Inc تبدیل میشود.
-
2004
براساس رتبهبندی گروه تحقیقاتی سینرژی (Synergy Research Group)، برند دی لینک رتبهی اول را در بین کسبوکارهای کوچک و متوسط در حوزهی ارتباطات شبکهای دریافت میکند.
-
2006
دی لینک، جایزهی دستاورد بینالمللی را از روزنامهی معتبر تایوان، یعنی China Times، دریافت میکند.
-
2007
مجموع درآمد جهانی D-Link به 1 میلیارد دلار میرسد.
دی لینک گواهی 5 ستارهیTÜV Rheinland را دریافت میکند.
-
2008
دی لینک به عنوان ششمین برند جهانی و باارزش تایوان رتبهبندی میشود که ارزش برند آن، 347 میلیون دلار است.
-
2009
D-Link جایزهی نوآوری برجسته را برای پیشرفت در حوزهی تکنولوژی صنعتی، از وزارت اقتصاد دریافت میکند.
-
2011
کمپانی دی لینک، برندهی جایزهی طلایی ممتاز تایوان (Taiwan Excellence Gold Award) میشود.
-
2012
دی لینک در استراتژی خود بازنگری میکند تا برای مصرفکنندگان خانگی، بر دوربینهای مبتنی بر کلود، روترهای قابل حمل و روترهای بیسیم کلود از سری AC متمرکز شود. همچنین برای محصولات مخصوص کسبوکارها، بر شبکهی بیسیم یکپارچه، سوئیچهای هوشمند و محصولات نظارتی یکپارچه تمرکز میکند.
-
2014
شرکت دی لینک، اولین محصولات خود را برای خانهی هوشمند عرضه میکند.
-
2015
دی لینک اعلام میکند که محصولاتش با اکوسیستم IFTTT یکپارچه و سازگار شده است.
-
2016
شرکت D-Link با مایکروسافت همکاری میکند تا سوپر وایفای (Super Wi-Fi) را تولید کند.
-
2017
برند دی لینک اولین دوربین سازگار با دستگاه اپل HomeKit را عرضه میکند.
دی لینک اعلام میکند که با برنامهی دستیار گوگل (Google Assistant) همکاری میکند.
-
2018
دوربین نظارتی DCS-1820LM جایزهی IF Design را دریافت میکند.
سیستم مش COVR-2202 و دوربین نظارتی DCS-1820LM مفتخر به دریافت جایزهی نوآوری CES میشوند.
دی لینک با شرکت McAfee همکاری میکند تا یک روتر امن را توسعه دهند که برای استفاده در خانهی هوشمند در نظر گرفته شده است.
درباره دی لینک (D-Link)
دی لینک (D-Link) در طراحی و توسعهی محصولات شبکه و ارتباطات برای مصرفکنندگان خانگی، کسبوکارهای کوچک، شرکتهای متوسط و بزرگ و ارائهدهندگان خدمات، در جهان سرآمد است. این شرکت از آغاز به کار با حجمی نسبتا کوچک در تایوان در سال 1986، شاهد رشد بود و رفتهرفته به یک برند جهانی تبدیل شد که جوایز متعددی را از آنِ خود کرده و بیش از 2000 کارمند در 60 کشور جهان دارد.