خدمات پشتیبانی آونگ
اگر در پیدا کردن سریال محصولات یا تاریخ گارانتی دچار مشکل شدهاید می توانید مقاله نـحوه پیدا کـردن سریـال محصـــولات و مـدت زمان باقی مـانده از گــارانتـی را مطالعه کنید
تقدیرنامه از مشتریان :
مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه تحت پوشش ضمانت شرکت آونگ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم.
تقاضا می گردد، همیشه و در هر شرایط و زمانی ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش محصولات را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید زیرا شرایط و ضوابط ثبت شده برروی کالا و سایت شرکت، قراردادی نوشته شده مابین شرکت و مشتری می باشد که داشتن اطلاعات کافی درخصوص آن منجر به نگهداری مناسب از محصولات شده و میزان توقع درخواست ها را مدیریت می نماید.
برای مشاهده مدت زمان گارانتی روی برندها کلیک نمایید
Your Content Goes Here
گارانتی آونگ برای محصولات ADATA
شرایط و ضوابط گارانتی :
- مدت زمان گارانتی به شرح جدول ذیل می باشد:
مجموعه محصول | محصولات زیر مجموعه | مدت زمان گارانتی |
---|---|---|
هارد دیسک اکسترنال | کلیه مدل ها | سه سال |
درایو SSD | کلیه SSD ها | سه تا شش سال یا بر اساس مجموع اطلاعات ذخیره سازی شده ( TBW) هرکدام که زودتر محقق گردد.( برای اطلاع از میزان TBW محصولات کلیک نمائید.) |
فلش مموری | فلش مموری های معمولی و OTG | پنج سال |
فلش مموری | فلش مموری های لایتنینگ | دو سال |
مموری کارت | کلیه مموری کارت ها | پنج سال |
حافظه رم کامپیوتر | DDR3, DDR4, DDR5 | پنج سال |
لوازم جانبی موبایل | انواع کابل و شارژر |
هجده ماه
|
لوازم جانبی | هاب، مبدل و قاب هارد دیسک |
هجده ماه
|
لوازم جانبی گیمینگ | موس و کیبورد گیمینگ | دو سال |
لوازم جانبی گیمینگ | هدست گیمینگ | دو سال |
پاور بانک | انواع پاور بانک | هجده ماه |
منبع تغذیه (پاور) | انواع مدل ها | پنج سال |
خنک کننده پردازنده (کولینگ) | انواع مدل ها | سه سال |
کیس | انواع مدل ها | هجده ماه |
نکته : مادام العمر به معنای تا هنگام تولید آن محصول توسط شرکت سازنده می باشد.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید. همچنین برای محصولاتی که تاریخ شروع و پایان روی آنها ذکر شده، ملاک ارائه خدمات پس از فروش، تاریخ مندرج بر روی بستهبندی محصول است.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول الزامی می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی، قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- گارانتی کیس شامل قطعات الکترونیکی میباشد و سایر قسمتهای مکانیکی کیس مانند بدنه مشمول شرایط گارانتی نمیباشد.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا، هرگونه استفاده نامتعارف مانند استخراج رمز ارز
- در صورتی که از محصولات ای دیتا برای هرگونه استفاده نامتعارف با حجم ذخیره سازی و تبادل بالا و خارج از استاندارد مانند استخراج انواع رمز ارز استفاده شود، بروز اشکال در عملکرد آن ها مصداق صدمه عمدی کاربر بوده و ارائه سرویس به این محصولات خارج از تعهد گارانتی است. لازم به ذکر است که مرجع تشخیص استفاده نامتعارف از محصولات، تست فنی کارشناسان خدمات پس از فروش آونگ است.
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات XPG
شرایط و ضوابط گارانتی:
- مدت زمان گارانتی به شرح جدول زیر میباشد:
مجموعه محصول | محصولات زیر مجموعه | مدت زمان گارانتی |
لپ تاپ | تمام مدل ها | به تناسب مدل؛ هجده ماه و دو سال |
هدست | تمام مدل ها | به تناسب مدل؛ دو، سه سال |
موس و کیبورد (DVR) | تمام مدل ها | دو سال |
منبع تغذیه (پاور) | تمام مدل ها | به تناسب مدل؛ سه و پنج سال |
خنک کننده پردازنده (کولینگ) | تمام مدل ها | به تناسب مدل؛ دو و پنج سال |
کیس | تمام مدل ها | دو سال |
نکته: ارائه جعبه محصول و شماره سریال ثبت شده بر روی کارت ضمانت در زمان مراجعه برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است. محصولات بدون جعبه یا کارت ضمانت، مشمول خدمات گارانتی نمیباشند.
- جهت اطلاع از مدت زمان و تاریخ پایان گارانتی، شماره سریال ثبتشده بر روی کارت ضمانت را به سامانه 100001665 پیامک کنید. همچنین از طریق بخش “اعتبارسنجی گارانتی” در وبسایت شرکت آونگ نیز میتوانید اطلاعات گارانتی را بررسی کنید.
- وجود شماره سریال و مخدوش نبودن آن بر روی محصول و کارت ضمانت الزامی است.
- مشتری موظف است، در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- آسیبهای ناشی از نقص فنی قطعات بهکار رفته در کالا، شامل خدمات گارانتی میباشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- پذیرش کالا توسط شرکت، به منزله تأیید گارانتی نمیباشد. وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و بر اساس شرایط ثبتشده در کارت ضمانت و وبسایت آونگ مشخص خواهد شد.
- درخصوص لپ تاپ
- باتری دستگاه دارای شش ماه گارانتی زمانی از تاریخ شروع دستگاه است.
- شرایط گارانتی پیکسل: نقاط روشن کمتر از 2 پیکسل، نقاط خاموش کمتر از 3 پیکسل، مجموع نقاط روشن و خاموش کمتر از 4 پیکسل منجر به تعویض LCD نخواهد گردید و LCD در شرایط گارانتی است.
- عدم کارکرد دستگاه در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و لپ تاپ از دیدگاه فنی سالم تلقی می گردد.
- شرکت آونگ هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیرهشده بر روی دستگاه ندارد. اگر اطلاعات شما اهمیت دارد، توصیه میشود حتماً یک یا دو نسخه پشتیبان از آنها تهیه و نگهداری کنید.
- مواردی که شامل گارانتی نمیباشد:
- ایرادات نرمافزاری و مشکلات مرتبط با فریمور (Firmware).
- تجهیزات جانبی مانند آداپتور، کابل و پایههای نگهدارنده.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی:
- دستکاری اطلاعات یا لیبل
- مخدوش شدن، تغییر، یا دستکاری اطلاعات یا لیبل الصاق شده بر روی محصول و کارت ضمانت.
- صدمات فیزیکی و محیطی
- آسیبهای ناشی از نوسانات الکتریکی، ضربه، شکستگی، خراشیدگی، سوختگی، آثار تعمیرات و دستکاری توسط افراد غیرمجاز، زنگزدگی، سولفاته شدن و نفوذ مایعات.
- آسیب به کانکتورها و پورتهای ورودی و خروجی، قاب محصول یا صدمات ناشی از حمل و نقل.
- استفاده در شرایط محیطی نامناسب (مانند گرد و غبار، گرمای شدید، رطوبت) که منجر به زنگزدگی یا تجمع قطرات آب شود.
- استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد یا روشهای ناصحیح در استفاده از کالا.
- بروزرسانی نرمافزار (Firmware)
- بهروزرسانی نادرست نرمافزار دستگاه یا استفاده از نسخههای نامناسب که عملکرد دستگاه را مختل کند.
شرایط تعویض:
- در صورتی که کالا بر اساس فاکتور خرید معتبر مشتری، در 24 ساعت ابتدایی پس از خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با یک کالای نو تعویض خواهد شد.
- کالای معیوب در شرایط ضمانت، تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با کالای سالم تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی در قطعات رایانهای، در صورت عدم موجودی مدل کالای مشتری، یک مدل جایگزین یا مشابه با محاسبه اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد شد.
- در صورتی که کالاهای مشتری در حین تست یا تعمیرات توسط کارشناسان فنی شرکت دچار آسیب شوند، کالا توسط شرکت با مدل مشتری یا مدلی مشابه تعویض خواهد شد.
گارانتی آونگ برای محصولات D-LINK
شرایط و ضوابط گارانتی :
مدت زمان گارانتی به شرح جدول ذیل می باشد:
مجموعه محصول
|
مدت زمان گارانتی
|
شرایط گارانتی
|
---|---|---|
محصولات شبکه
|
سه سال
|
قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
|
مودم همراه (جیبی)
|
18ماه
|
قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
|
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
- استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
- در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو مرتبه تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری در شرایط مدت زمان گارانتی، کالا تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات MSI
شرایط و ضوابط گارانتی:
- مدت زمان گارانتی به شرح جدول ذیل می باشد:
مجموعه محصول
|
محصولات زیر مجموعه
|
مدت زمان گارانتی
|
---|---|---|
مادربرد
|
تمام مدل ها
|
سه سال
|
کارت گرافیک
|
تمام مدل ها
|
سه سال |
ماوس و کیبورد
|
تمام مدل ها
|
دو سال |
هدست
|
تمام مدل ها
|
دو سال |
تجهیزات گیمینگ
|
دسته بازی
|
دو سال |
منبع تغذیه (پاور)
|
سری MPG A1000G
|
ده سال |
منبع تغذیه (پاور)
|
سری A500 MAG و A600 MAG
|
سه سال |
منبع تغذیه (پاور)
|
سایر مدل ها
|
پنج سال |
خنک کننده پردازنده (کولینگ)
|
تمام مدل ها
|
سه سال |
صندلی گیمینگ
|
تمام مدل ها
|
یک سال |
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید. همچنین برای محصولاتی که تاریخ شروع و پایان روی آنها ذکر شده، ملاک ارائه خدمات پس از فروش، تاریخ مندرج بر روی بستهبندی محصول است.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول الزامی می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی، قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- عدم کارکرد دستگاه در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و کالا از دیدگاه فنی سالم تلقی می گردد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- درخصوص صندلی های گیمینگ چرم محصول، بافت پوشش، رنگ صندلی ها و لوازم جانبی تحت پوشش ضمانت نمی باشد.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول و شماره سریال محصول.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، تغییر شکل و تاب خوردگی، تغییر رنگ PCB (برد)، خراشیدگی، نفوذ مایعات و مواد شیمایی، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا (OVERCLOCK،MINING)، پارگی و یا اثر هرگونه بازشدگی پیچ ها
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
- سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و یا هر نوع تغییرات و دستکاری خارج از استاندارد محصول تولید شده.
- محصولاتی که براساس دستورالعمل راهنمای نصب، به بطور صحیح نصب نشده و یا به درستی نگهداری نشده باشد.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای هاردهای اینترنال
شرایط و ضوابط گارانتی :
- دستگاه دارای دو سال گارانتی زمانی می باشد.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول الزامی می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز
- آسیب های ناشی از نقص فنی، قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا، هرگونه استفاده نامتعارف مانند استخراج رمز ارز
- در صورتی که از محصولات برای هرگونه استفاده نامتعارف با حجم ذخیره سازی و تبادل بالا و خارج از استاندارد مانند استخراج انواع رمز ارز استفاده شود، بروز اشکال در عملکرد آن ها مصداق صدمه عمدی کاربر بوده و ارائه سرویس به این محصولات خارج از تعهد گارانتی است. لازم به ذکر است که مرجع تشخیص استفاده نامتعارف از محصولات، تست فنی کارشناسان خدمات پس از فروش آونگ است.
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات ایسوس
شرایط و ضوابط گارانتی :
- دستگاه دارای 3 سال گارانتی زمانی می باشد که در صورت عدم امکان تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد گردید.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
- استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
- در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو مرتبه تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری در شرایط مدت زمان گارانتی، کالا تعویض خواهد گردید.
گارانتی محصولات نتربیت
شرایط و ضوابط گارانتی :
مدت زمان گارانتی به شرح جدول ذیل می باشد:
مجموعه محصول | محصولات زیر مجموعه | مدت زمان گارانتی |
---|---|---|
مودم همراه (جیبی) | تمام مدلها | 18 ماه |
مودم xDSL | تمام مدلها | سه سال |
مودم LTE (رومیزی) | تمام مدلها | سه سال |
سوئیچ شبکه | تمام مدلها | سه سال |
سوئیچ POE | تمام مدلها | سه سال |
- شرایط گارانتی دستگاه های دارای 3 سال گارانتی: یک سال اول تعویض با دستگاه نو و دو سال گارانتی خدمات تعمیر رایگان. (در صورت عدم تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد گردید.)
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
• دستکاری اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه.
• صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا
• کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
• خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
• استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
• در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
• قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
• با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری در شرایط مدت زمان گارانتی، کالا تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات تندا
شرایط و ضوابط گارانتی :
- دستگاه دارای 3 سال گارانتی زمانی می باشد که در صورت عدم امکان تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد گردید.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
• دستکاری اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه.
• صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
• کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
• خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
• استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
• در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
• قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
• با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری در شرایط مدت زمان گارانتی، کالا تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات آیپیکام
شرایط و ضوابط گارانتی :
- دستگاه دارای 3 سال گارانتی زمانی می باشد که در صورت عدم امکان تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد گردید.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
• دستکاری اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه.
• صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
• کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
• خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
• استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
• در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
• قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
• با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
• در صورتیکه کالا با یک عیب تکراری دو بار تعمیر گردد، در صورت مراجعه سوم با همان عیب تکراری در شرایط مدت زمان گارانتی، کالا تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات هانت کی
شرایط و ضوابط گارانتی :
- مدت زمان گارانتی به شرح جدول ذیل می باشد:
مجموعه محصول | مدت زمان گارانتی | شرایط گارانتی |
---|---|---|
پاور سری X7 | پنج سال | سه سال تعویض + دو سال تعمیر |
پاور | سه سال | تعویض |
چندشاخه برق | سه سال | تعویض |
آداپتور لپ تاپ | یک سال | تعویض |
پاوربانک | یک سال | تعویض |
شارژر USB | یک سال | تعویض |
کامپیوتر بدون کیس (PIO) | یک سال | یک سال گارانتی مانیتور، بدنه، اسپیکر، وب کم و پاور (شرایط ضمانت پردازنده، رم و هارد را که هنگام خرید افزوده می شوند، از فروشنده دریافت فرمائید.) |
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی، قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- عدم کارکرد دستگاه در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و کالا از دیدگاه فنی سالم تلقی می گردد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا، برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی دستگاه و شماره سریال محصول
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، خراشیدگی، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید
گارانتی آونگ برای محصولات Samsung
شرایط و ضوابط گارانتی :
- دستگاه دارای 18ماه گارانتی زمانی می باشد که در صورت عدم امکان تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد گردید.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول الزامی می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- چنانجه بیش از پنج نقطه روشن یا خاموش برروی صفحه نمایش مشاهده گردد، شامل گارانتی تعویض پنل می گردد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
• دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول.
• صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، شکستگی LCD ،صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
• هر گونه خراشیدگی و شکستگی روی بدنه صفحه نمایش یا صفحه کلید تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
• کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید، تابش مستقیم نور خورشید، دمای سرد و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات داخلی شود.
• خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
• وسایل جانبی از قبیل آداپتور، کابل و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
• استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
• در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
• قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
• با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات LG
شرایط و ضوابط گارانتی :
- دستگاه دارای 18ماه گارانتی زمانی می باشد که در صورت عدم امکان تعمیر، محصول با کالای سالم تعویض خواهد گردید.
- نکته : در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی به مشتریان گرانقدر، مدت زمان ضمانت مانیتورهای خروجی از تاریخ 1402/04/01 بر اساس جدول ذیل افزایش یافته است.
مجموعه محصول محصولات زیر مجموعه مدت زمان گارانتی مانیتور سری اداری (Office) 24 ماه سری گیمینگ (Gaming) 40 ماه سری فوق عریض (UltraWide) 40 ماه سری 4K (UltraFine) 40 ماه - دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول الزامی می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- چنانجه بیش از پنج نقطه روشن یا خاموش برروی صفحه نمایش مشاهده گردد، شامل گارانتی تعویض پنل می گردد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
-
همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
• دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول.
• صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، شکستگی LCD ،صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
• هر گونه خراشیدگی و شکستگی روی بدنه صفحه نمایش یا صفحه کلید تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
• کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید، تابش مستقیم نور خورشید، دمای سرد و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات داخلی شود.
• خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
• وسایل جانبی از قبیل آداپتور، کابل و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
• استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه.
شرایط تعویض :
• در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
• قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
• با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
• در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات Baseus
شرایط و ضوابط گارانتی :
- مدت زمان گارانتی به شرح جدول زیر می باشد:
- نکته : ارایه جعبه محصول و شماره سریال ثبت شده برروی کارت ضمانت در زمان مراجعه به گارانتی الزامی می باشد.
مجموعه محصول | محصولات زیر مجموعه | مدت زمان گارانتی |
تجهیزات صوتی | هدفون و هدست روگوشی(On/Over Ear) | 24 ماه |
هدفون توگوشی (Earbud/Earphone) | 24 ماه | |
هندزفری دورگردن(Neckband) | 24 ماه | |
(True Wireless Stereo) TWS | 24 ماه | |
اسپیکر(Speaker) | 24 ماه | |
لوازم جانبی خودرو | شارژر فندکی | 24 ماه |
پایه نگهدارنده گوشی | 18 ماه | |
پخش کننده بلوتوث | 24 ماه | |
جامپ استارتر (Jump Starter) | 24 ماه | |
کمپرسور هوا (Car Inflator) | 24 ماه | |
کابل AUX | 24 ماه | |
کابل شارژر | انواع مدل ها | 24 ماه |
شارژرها | شارژر دیواری | 24 ماه |
شارژر بی سیم | 24 ماه | |
پاوربانک | انواع مدل ها | 24 ماه |
چندراهی برق | انواع مدل ها | 24 ماه |
تجهیزات اداری و خانگی | مبدلUSB | 24 ماه |
پایه نگهدارنده | 18 ماه | |
مبدل / کابل HDMI | 24 ماه | |
رم ریدر | 24 ماه | |
کابل شبکه | 24 | |
لیزر پوینتر | 24 |
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن شماره سریال ثبت شده برروی کارت ضمانت را به سامانه 100001665 پیامک کنید. همچنین از طریق سایت شرکت آونگ بخش اعتبار سنجی گارانتی نیز امکان بررسی می باشد.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن بر روی محصول و کارت ضمانت الزامی می باشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
- آسیب های ناشی از نقص فنی قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
- همراه داشتن جعبه کامل هولوگرام دار و کارت ضمانت الصاق شده به آن الزامی بوده و محصول بدون جعبه و کارت ضمانت فاقد ضمانت می باشد.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی :
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول و کارت ضمانت.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات و یا تغییر فیزیکی، هرنوع ضربه و شکستگی، خراشیدگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
شرایط تعویض :
- در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
گارانتی آونگ برای محصولات HIKSEMI
شرایط و ضوابط گارانتی:
- مدت زمان گارانتی به شرح جدول زیر میباشد:
مجموعه محصول | محصولات زیر مجموعه | مدت زمان گارانتی |
فلش مموری | انواع فلش مموری ها | پنج سال |
مموری کارت | انواع مموری کارت ها | پنج سال |
حافظه رم کامپیوتر | انواع رم ها | پنج سال |
درایو SSD | انواع SSD ها | به تناسب مدل؛ سه ، چهار و پنج سال |
قاب SSD | انواع مدل ها |
دو سال |
- جهت اطلاع از مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان آن، شماره سریال محصول را به سامانه 100001665 پیامک کنید.
- دارا بودن کارت ضمانت آونگ به همراه جعبه محصولات الزامی میباشد.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن بر روی محصول الزامی میباشد.
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز الزامی میباشد.
- آسیبهای ناشی از نقص فنی، قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی میباشد.
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
شرایط و ضوابط خروج کالا از شرایط گارانتی:
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده بر روی محصول و کارت ضمانت.
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هر نوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورتهای ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از محصول، هرگونه استفاده نامتعارف مانند استخراج رمز ارز
- در صورتی که از محصولات برای هرگونه استفاده نامتعارف با حجم ذخیرهسازی و تبادل بالا و خارج از استاندارد مانند استخراج انواع رمز ارز استفاده شود، بروز اشکال در عملکرد آنها مصداق صدمه عمدی کاربر بوده و ارائه سرویس به این محصولات خارج از تعهد گارانتی است. لازم به ذکر است که مرجع تشخیص استفاده نامتعارف از محصولات، تست فنی کارشناسان خدمات پس از فروش آونگ است.
- ساییدگی، خراش و اثر سوختگی بر روی IC محصول، جدا شدن IC از محصول.
- کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
- خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیراصل، با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمیشود.
شرایط تعویض:
- در صورتی که براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
- با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانهای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
- در صورت عدم توافق مدل جایگزین، ارزش کالا به نرخ روز محاسبه و عودت خواهد گردید.
- در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
نکات ضروری قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش :
- ارائه جعبه محصول و شماره سریال ثبت شده بر روی کارت ضمانت در زمان مراجعه برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است. محصولات بدون جعبه یا کارت ضمانت، مشمول خدمات گارانتی نمیباشند.
- هارددیسک های سری ضد آب و ضد ضربه گارانتی شده توسط آونگ، در دو سال شروع گارانتی و سایر هارددیسک ها، در یک سال شروع گارانتی شامل خدمات رایگان بازیابی اطلاعات می باشند. مدت زمان گارانتی هارد دیسک های اکسترنال سری ضد آب و ضد ضربه از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ از ۴ سال به ۳ سال و مدت زمان خدمات ریکاوری رایگان از ۱ سال به ۲ سال تغییر یافته است. درخصوص کالاهای که قبل از تاریخ مذکور فروخته شده است مدت زمان گارانتی و ریکاوری با شرایط ۴ سال گارانتی و ۱ سال ریکاوری رایگان به قوت خود باقی می باشد.
- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ندارد و مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان برعهده مشتری می باشد. اگر اطلاعات شما اهمیت دارد، توصیه میشود حتماً یک یا دو نسخه پشتیبان از آنها تهیه و نگهداری کنید زیرا هیچ تضمینی برای بازیابی اطلاعات وجود ندارد.
- لطفا” در حفظ و نگهداری کلمه عبور امنیتی محصولات خود کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش آونگ هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات در اثر فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.
- در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
- حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور برعهده مشتری می باشد.
- در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش اعم از تعمیر قطعات و یا تعویض آنها، امکان تست سلامت کالا در حضور مشتری میسر می باشد.
- در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آونگ، ارائه رسید کالا الزامی می باشد.
- کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت می باشند.
برای ارتباط با مراکز خدمات پس از فروش آونگ به صفحه مراکز گارانتی رجوع کنید.