خدمات پشتیبانی آونگ

اگر در پیدا کردن سریال محصولات یا تاریخ گارانتی دچار مشکل شده‌اید می توانید مقاله نـحوه پیدا کـردن سریـال محصـــولات و مـدت زمان باقی مـانده از گــارانتـی را مطالعه کنید

تقدیرنامه از مشتریان :

مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه تحت پوشش ضمانت شرکت آونگ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم.

تقاضا می گردد، همیشه و در هر شرایط و زمانی ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش محصولات را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید زیرا شرایط و ضوابط ثبت شده برروی کالا و سایت شرکت، قراردادی نوشته شده مابین شرکت و مشتری می باشد که داشتن اطلاعات کافی درخصوص آن منجر به نگهداری مناسب از محصولات شده و میزان توقع درخواست ها را مدیریت می نماید.

برای مشاهده مدت زمان گارانتی روی برند‌ها کلیک نمایید

نکات ضروری قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش :

  • ارائه جعبه محصول و شماره سریال ثبت شده بر روی کارت ضمانت در زمان مراجعه برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است. محصولات بدون جعبه یا کارت ضمانت، مشمول خدمات گارانتی نمی‌باشند.
  • هارددیسک های سری ضد آب و ضد ضربه گارانتی شده توسط آونگ، در دو سال شروع گارانتی و سایر هارددیسک ها، در یک سال شروع گارانتی شامل خدمات رایگان بازیابی اطلاعات می باشند. مدت زمان گارانتی هارد دیسک های اکسترنال سری ضد آب و ضد ضربه از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ از ۴ سال به ۳ سال و مدت زمان خدمات ریکاوری رایگان از ۱ سال به ۲ سال تغییر یافته است. درخصوص کالاهای که قبل از تاریخ مذکور فروخته شده است مدت زمان گارانتی و ریکاوری با شرایط ۴ سال گارانتی و ۱ سال ریکاوری رایگان به قوت خود باقی می باشد.
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ندارد و مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان برعهده مشتری می باشد. اگر اطلاعات شما اهمیت دارد، توصیه می‌شود حتماً یک یا دو نسخه پشتیبان از آن‌ها تهیه و نگهداری کنید زیرا هیچ تضمینی برای بازیابی اطلاعات وجود ندارد.
  • لطفا” در حفظ و نگهداری کلمه عبور امنیتی محصولات خود کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش آونگ هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات در اثر فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.
  • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
  • حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور برعهده مشتری می باشد.
  • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش اعم از تعمیر قطعات و یا تعویض آنها، امکان تست سلامت کالا در حضور مشتری میسر می باشد.
  • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آونگ، ارائه رسید کالا الزامی می باشد.
  • کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت می باشند.

برای ارتباط با مراکز خدمات پس از فروش آونگ به صفحه مراکز گارانتی رجوع کنید.

نوبت دهی آنلاین