قوانین و مقررات استفاده و ثبت سفارش

استفاده کاربران عزیز از فروشگاه اینترنتی آونگ و ثبت سفارش در فروشگاه یا سایر پلتفرم‌های آونگ (شبکه‌های اجتماعی و …) به معنی پذیرش تمام شرایط زیر است.

خرید و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی آونگ تحت قوانین و آئین‌نامه‌های تجارت الکترونیک و همچنین رعایت تمامی موازین کشورمان جمهوری اسلامی ایران است.

محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی آونگ تحت گارانتی آونگ در بازار عرضه می‌شوند و برای بهره مندی از خدمات گارانتی باید طبق رویه‌های موجود در سایت عمل کنید.

اطلاعات و مشخصات کالاها همان اطلاعاتی است که توسط شرکت‌های تولید کننده آن‌ها ارائه شده است. مطالب موجود در قسمت بلاگ نیز از وبسایت‌های منبع و معتبر خارجی ترجمه گردیده است.

به همین دلیل هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و مشخصات ارائه شده متوجه آونگ نخواهد بود. با این حال فروشگاه آونگ خود را متعهد به ارائه اطلاعات بروز می‌داند. 

هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با عملکرد سایت که ممکن است به مواردی همچون قطعی اینترنت سراسری، مشکلات سخت افزاری و غیره مربوط باشد، متوجه آونگ نخواهد بود. 

هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با محتواهای موجود در سایت که با هدف تبلیغات، آگهی یا ایجاد لینک ایجاد شده‌اند متوجه آونگ نخواهد بود.

هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با حذف محتواهای موجود در سایت آونگ یا تاخیر در ارائه آن‌ها که ممکن است ناشی از عوامل مختلف باشد، متوجه آونگ نیست. در واقع تمام سرویس‌ها «همانگونه که هستند» ارائه می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی آونگ خود را متعهد به حفظ اطلاعات کاربران می‌داند و هیچ گونه حقی برای افشای اطلاعات کاربران برای خود قائل نیست. علاوه بر آن آونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا با استفاده جدیدترین رویه‌ها از اطلاعات کاربران خود محافظت کند. 

کاربران عزیز نباید با نیتی غیر از سفارش اینترنتی کالا، فروشگاه اینترنتی آونگ را دنبال کنند.

قوانین ثبت سفارش

فروشگاه اینترنتی آونگ به غیر از تعطیلات رسمی، از شنبه تا پنج شنبه آماده خدمت رسانی به کاربران است. با این حال کاربران عزیز می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته اقدام به ثبت سفارش از آونگ کنند.

به تمام سفارشاتی که در طول روز کاری ثبت شوند در همان روز و کالاهایی که در روزهای تعطیل ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعد از آن رسیدگی می‌‌شود.

پس از ثبت سفارش توسط کاربر، کد سفارش از طریق پیام کوتاه و همچنین پیش فاکتور از طریق ایمیل به اطلاع کاربر خواهد رسید. پس از آن مرحله بررسی سفارش انجام می‌شود.

فروشگاه اینترنتی آونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا موجودی محصولات سایت بروز باشند، با این حال در صورت عدم موجودی محصول، حق کنسلی سفارش، جایگزین کردن کالا یا استرداد وجه برای آونگ محفوظ است.

کاربران موظفند تا هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی آونگ، اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت سفارش را به طور کامل و دقیق تکمیل کنند. در صورت ورود اطلاعات نادرست یا ناقص، فروشگاه اینترنتی آونگ مسئولیتی در ارتباط با پیگیری سفارش یا اطمینان از تحویل آن نخواهد داشت. 

فروشگاه اینترنتی آونگ به هر دلیلی می‌تواند روند دریافت سفارش را بدون اطلاع قبلی متوقف کند. 

موجودی یا قیمت نهایی کالا پس از ثبت سفارش ممکن است تغییر کند، از این رو اگر سفارشی قابل تحویل به کاربر نباشد، این موضوع در اسرع وقت به اطلاع کاربر خواهد رسید.

تمام هزینه‌های مربوط به ارسال کالا اعم از بسته بندی، هزینه ارسال و غیره، هنگام ثبت سفارش در فرم مربوطه به اطلاع کاربر خواهد رسید. 

تمام اطلاعات و مشخصات مربوط به کالاها در فروشگاه اینترنتی آونگ از سایت‌ یا منابع تامین کنندگان استخراج شده است. با این حال ممکن است در ورود مشخصات کالا اشتباهاتی رخ داده باشد.