هارددیسکهای ضد آب و ضدضربه ایدیتا با 4 سال گارانتی
دیگر نگران هارد و اطلاعات خودتان نباشید. چرا که مقاومترین هارددیسکهای بازار در کنار برترین گارانتی ایران قرار گرفتهاند. آونگ، نماینده انحصاری برند ایدیتا در ایران، از تاریخ اول دیماه سال 97، تمام هاردهای اکسترنال ضدضربه و ضدآب ADATA را تا چهار سال گارانتی میکند. بدین ترتیب تنها هارددیسکهای دارای 4 سال گارانتی تعویض، هارددیسکهای ضد آب و ضدضربه ایدیتا خواهند بود. آونگ، علاوه بر چهار سال ضمانت تعویض، به مشتریان خود یک سال خدمات بازیابی رایگان هارددیسک را هم ارائه میدهد.
همچنین آونگ به تازگی در راستای بهبود خدمات گارانتی و جلب رضایت مشتریان خود، سرویس جدیدی برای اطلاعرسانی در مورد مدت زمان گارانتی ارائه کرده است. این سامانه پیامکی، ویژه اطلاعرسانی در مورد مدت زمان گارانتی راهاندازی شده و برای استفاده از آن فقط کافی است شماره سریال محصول خود را به شماره 100001665 ارسال کنید تا از تاریخ پایان گارانتی محصول خود مطلع شوید.
با سلام من هرچی به شماره اون زنگ میزنم میگه در شبکه موجود نیست میشه راهنمایی کنید
به کدوم شماره دوست عزیز؟
شماره ای که تو متن ذکر شده برای پیامکه.
شماره دفتر مرکزی آونگ: ۱۶۶۵
واقعا متاسفم کل پولم را برای خرید شارژر همراه adata پرداخت کردم حالا بعد از گذشت حدود ۲۰ روز از اتمام زمان گارانتی و شارژ نشدن دستگاه موگویند این شرکت تعمیرات نداره واقعا متاسفم برای انتخابم -مولوی ۰۹۱۲۶۰۳۲۴۵۶
با سلام و احترام
خدمات پس از فروش آونگ پس از اتمام گارانتی هم در خدمت مشتریان محترم می باشد. برای راهنمایی جهت رفع مشکل خود با شماره تلفن ۱۶۶۵ تماس بگیرید.
من یک هارد اکسترنال ۱ ترابایت خریداری کرده ام شماره سریال محصول را برای گارانتی، توسط پیامک ارسال میکنم اما هیچ پیام تاییدی دریافت نمیشود.
با سلام
برای اطلاع از زمان شروع و پایان گارانتی محصول می توانید با بخش گارانتی آونگ نیز تماس بگیرید.
درود
این شماره سریال اصن کجای جعبه است
بعد من این رو از دی جی کالا گرفتم
لطفا راهنمایی کنید
به شماره ۱۶۶۵ هم زنگ میزنم بوق نخورده قطع میشه
با سلام، شماره سریال محصول بر روی درب محصول قرار دارد
سلام من هارداکسترنال adataمدل hc660خریدم وقتی میخام استفاده کنم هنگ میکنه سیستم بازش نمیکنه چراغ ابیشم چندثانیه بعد چشمک زن قرمز میشه.تا تاریخ ۹۹.۰۳.۳۳گارانتی داره لطفا راهنمایی کنید
سلام، لطفا از طریق چت آنلاین داخل سایت یا شماره تماس ۱۶۶۵ با بخش خدمات آونگ تماس بگیرید
سلام وقت بخیر من پارسال یه هارد ۶ ترابایت خرید کردم ولی متاسفانه بعد از یه مدت تمام اطلاعات از روی اون پرید و قابل برگشت نبود و کلی هم پسرم بابت این مسئله متضرر شد دوباره امتحان کردیم دوباره اطلاعات پرید و گفتند که مشکل سخت افزاری داره می خواستم بیارم شرکت که به قرنطیه خورد حالا گفتند با سایت ارتباط برقرار کنم برای استفاده از از گارانتی لطفاً راهنمایی بفرمایید
سلام من هارد اکسترنال خریدم ، گفتن شماره سریال پیام کن به ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ برای ثبت گارانتی، پیام میکنم هیچ جوابی بهم داده نمیشه معلوم نیست پیام رفته یا نه
سلام، لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت آونگ و یا شماره ۱۶۶۵ با بخش خدمات آونگ تماس بگیرید
با سلام برای بازیابی اطلاعات نیازمند راهنمایی شما هستم.همانطور که در جعبه نوشته شده برای فعالسازی خدمات بازیابی رایگان شماره سریال محصول را به شماره ی ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ ارسال کرده ام اما پاسخی دریافت نکرده ام . باید چه اقدامی انجام دهم؟؟؟
سلام، لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت آونگ و یا شماره ۱۶۶۵ با بخش خدمات آونگ تماس گرفته و مشکل خودتون رو عنوان کنید.
Salam khaste nabashid man ye hard adata2.5”External hdd hd710kharidam motasefane suket kablesh moshkel peida karde mikhastam bedunam shamel garanti mishe ya na
با سلام
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید
سلام
هارد یک ترا رو خریداری کردم فیلم و عکس و ویدیوها رو ریختم توی هارد، هارد رو که به تلویزیون متصل میکنم هیچ فایلی رو پخش نمیکنه، دلیلش چیه؟؟؟؟
سلام. احتمالا فرمت هارد شما از طرف تلویزیون قابل شناسایی نیست. باید فرمت هارد را عوض کنین.
سلام ذوقت بخیرُ من یه هارد ای دیتا ۴ تاربایت HD830 خریدم
میخوام بدونم استاندارد mbr استفاده بشه یا gpt ؟
و اگه اینو تغییر بدیم گارانتی خارج میشه؟؟
( )
برای هارد اکسترنال توصیه میشه که از استاندارد MBR استفاده کنید
سلام وقت بخیر من اس امم اس به شماره مذکور زدم و جوابیه اس ام اس از طرف شما این بود که سرویس پلاس شما به پبیان رسیده یعنی چی این جمله ؟
وقت بخیر
سرویس پلاس شامل یک سال ریکاوری رایگان هست که مدت زمانش برای محصول شما به پایان رسیده است.