پیدا کردن سریال محصول و اطلاع از مدت زمان گارانتی با ارسال پیامک
سامانه پیامکی آونگ به شماره 100001665 برای تسهیل خدمات گارانتی ویژه مشتریان آونگ است. برای ثبت یا استعلام گارانتی محصولات خریداری شده با گارانتی آونگ کافی ست شماره سریال محصول، که معمولا با S/N (Serial Number) بر روی جعبه یا بدنه محصول مشخص میشود، را به شماره 100001665 ارسال کنید.
در ادامه نحوه ارسال شماره سریال چند محصول متفاوت را بررسی میکنیم:
شماره سریال بر روی جعبه محصولات
شماره سریال برخی از محصولات بدون معرف S/N (Serial Number) و تنها به صورت شماره بارکد بر روی بسته بندی درج شده است، مانند:
شماره سریال بر روی بدنه محصولات
عموما، شماره سریال اکثر محصولات علاوه بر روی بسته بندی، بر روی بدنه کالاها نیز درج شده است. توصیه میشود برچسب مدل و شماره سریال کالاها را به هیچ عنوان جدا نکنید یا اطلاعات آن را در جایی ثبت و نگهداری کنید.
ارسال سریال محصول به شماره 100001665 و دریافت پیامک تاریخ اتمام گارانتی
سلام
یه هارد گرفتم هر چقدر سریالشو میفرستم میزنه مشتری گرامی در صورتی که از صحت شماره سریال ارسالی خود مطمئن می باشید با شماره تلفن ۱۶۶۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید
لطفا یه راهنمایی بکنید تا از زمان گارانتی مطلع بشیم
اینم سریال ۱i1520143820
سلام. با همون شماره تماس بگیرید تا راهنماییتون کنید
سلام.من از سایت دیجی کالا یک هارد خریدم که اون هارد رو آونگ گارانتی کرده.
من هرچقدر اس میدم میگه که
مشتری گرامی در صورتی که از صحت شماره سریال ارسالی خود مطمئن می باشید با شماره تلفن ۱۶۶۵ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل فرمایید
و وقتی شماره ۱۶۶۵ میگیرم نه بوقی و نه زنگی ………هیچ نمیزنه…….
شماره ۱۶۶۵ کار نمیکنه تا تماس بگیرم!!!
با چندین تا خز هم تست کردم و زنگ زدم اما زنگ نمیخوره به این خط!
چی کار کنم؟
سلام. با شماره دیگه شرکت که پایین سایت نوشته شده تماس بگیرید: ۸۸۵۰۰۸۰۵
سلام. یه مودم adsl تندا گرفتم و هر چی تنظیمات مربوط به کانفینگ رو میزنم صفحه دوباره refresh میشه و میگه تنظیمات رو وارد کن. کلا تنظیمات رو نمیخونه. لطفا اگه امکانش هست از طریق ایمیل پاسخ بدین. سپاسگزارم. شماره تماس**** ۰۹۱۶۹۴۹ و ایمیل ******d@yahoo.com
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ تماس بگیرید
سلام من هارد Adata hd710 دارم که یهو اطلاعاتمو بالا نمیاره یعنی درایو توی سیستم نشون میده که چقدر فضای خالی داره و چقد پر ولی باز نمیکنه روی سیستمای مختلف هم امتحان کردیم اما نشد ایا اطلاعاتم از بین میره من باید چیکار کنم!?
سپاسگزارم
سلام، برای رفع مشکل لطفا با واحد گارانتی آونگ تماس بگیرید
سلام
من یه هارد از دیجی کالا خریدم اما هرچی سریال رو به شماره میفرستم هیچ پاسخی دریافت نمیکنم.
لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم؟؟
سلام
با بخش گارانتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن
سلام
من شماره سریال هارد رو ارسال کردم ولی هیچ پیامی برای من نیومده
با بخش گارانتی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن
سلام .بنده یک SSD ADATA SX900 چند سال پیش گرفتم / صد درصد تا حالا گارانتیش تموم شده . الان که خراب شده . امکان تعمیرش توسط کارشناسان شما هست؟
با سلام برای راهنمایی جهت رفع مشکل خود با شماره تلفن ۱۶۶۵ تماس بگیرید.
سلام خسته نباشید یک مودم تندا گرفتم سریال نامبرو درست ارسال میکنم در جواب میزنه مودم با این مشخصات “پایان گارانتی: گارانتی تعریف نشده است”!! چندبار فرستادم همین جواب رو میده تکلیف چیه قربان لطفا راهنمایی بفرمایید؟
سلام. ممکنه کد اشتباه وارد شده باشه. با بخش گارانتی تماس بگیرید. شماره ۱۶۶۵
اصلا کار نمیکنه سامانه من الان یه ssd خریدم نمیدونم الان گارانتیش درسته درست نیست مدت گارانتی هم اصلا نمیخوام. همینه که میگن گارانتی تو ایران بی معنی عه واقعیت داره کاش به جای این همه تبلیغ خدمات درستی اراعه بدین.
سلام. محصولات ای دیتا به صورت انحصاری و فقط با گارانتی آونگ عرضه میشن و گارانتی متفرقه ای ندارن و جای نگرانی وجود نداره. بعضی مواقع کد محصول جوریه که ممکنه اشتباه خونده بشه یا اشتباه نوشته بشه( مثلا حرف l به عنوان عدد ۱ در نظر گرفته بشه). با دقت کد محصول رو چک کنید و باز هم امتحان کنید. اگر با مشکلی مواجه شدید با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید و از تاریخ گارانتی مطلع بشید.
سلام،خسته نباشید،من یه هاردمدلHD710Proگرفته بودم که سوکتش خراب شده وقابش باید عوض بشه،میخواستم بدونم ایاامکان داره که اطلاعاتم ازبین بره یانه؟وهزینه ی تعویض قابش چقدر هو چند روز زمان میبره که بهم تحویل بدید؟
با سلام
در صورتی که فقط سوکت دچار مشکل شده باشد، با تعویض قاب آسیبی به اطلاعات هارد دیسک وارد نمی شود. جهت اطلاع از هزینه و زمان تعویض قاب هارد با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید.
سلام من یک هارد ای دیتا خریدم سریال برای گارانتی فرستادم ولی پیامی برام نیامده
سلام، لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت آونگ و یا شماره ۱۶۶۵ با بخش خدمات آونگ تماس گرفته و مشکل خودتون رو عنوان کنید.
سلام من سه ماه قبل یک هارد ssd با گارانتی آونگ برای لپ تاپ از یک مغازه معتبر خریدم ولی کارتن را گم کردم ، الان یه وقت برای هارد مشکلی پیش بیاد من چطور میتونم از خدمات گارانتی اش استفاده کنم؟ البته با نرم افزار تست هارد میشود پیدا کرد که این هارد چند روز استفاده شده است.ممنونم از پاسخگویی
سلام. برای استفاده از خدمات گارانتی نیازی به جعبه ندارید. سریال حک شده روی محصول کفایت میکنه
سلام من یک پاور خریدم فقط یکماه کار کرد واز ۴ چراغی بابت نشان دادن شارژ هست فقط یک چراغی روشن میشود و کم شارژ میشود لطفا راهنمایی کنید
با سلام
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید
سلام
امروز یک هارد مدل hd710pro خریداری کردم و هرچی شماره سریال رو ارسال میکنم، هیچ پاسخی دریافت نمیکنم. علت چیه؟
با سلام
لطفا با بخش خدمات پس از فروش آونگ شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید
سلام من یه پاوربانک از دیجی کالا خریدم هرچی سریالش را ارسال میکنم چیزی نمیاد
سلام. ممکنه سریال رو اشتباه وارد کرده باشین. با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرین
سلام
امروز یک هارد مدل hd710pro خریداری کردم و هرچی شماره سریال رو ارسال میکنم، هیچ پاسخی دریافت نمیکنم. علت چیه؟
سلام. ممکنه کد رو اشتباه وارد کرده باشین. میتونین با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن
سلام ببخشید من یه هارد اکسترنال گرفتم ولی هر چقدر شماره سریال رو پیامک می کنم هیچ جوابی در نمیاد
سلام. ممکنه کد رو اشتباه وارد کرده باشین. میتونین با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن
سلام ، مموری کارت ۱۶ گیگ Adata خریداری کردم ، اما یک ماه پس از استفاده به مشکل خورده ( قابلیت حذف فایل ها از کارت حافظه به مشکل خورده )
از طریق کامپیوتر هم قابل فرمت شدن نیست
امکان تعویض هست ؟ راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام وقت بخیر
در این خصوص لطفاً با شماره ۱۶۶۵ بخش خدمات پس از فروش آونگ تماس بگیرید
سلام ببخشید من یه پاوربانک ای دیتا p20000d گرفتم تو استان ما مرکز گارانتی نداره چطور میتونم واسه گارانتی اقدام کنم
سلام وقتتون بخیر.
با شماره ی ۱۶۶۵ داخلی خدمات تماس بگیرید، همکاران ما در بخش خدمات کمکتون میکنن.
سلام ، ببخشید وقتی خواستم فلش بخرم گفتن گارانتی مادام العمر آونگ رو داره ، خوب مادام العمر یعنی چی ؟؟ پس چرا باید کد ارسال کنم تا از زمان اتمام گارانتی مطلع بشم ؟؟
سلام. گارانتی مادام العمر یعنی تاریخ پایان نداره. نیازی به ارسال پیامک هم نیست
سلام روزتون
ببخشید من رم ۶۴ گیگ ای دیتا گرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید برا تأیید گارانتی یا مدت زمان گارانتی باید چیکار کنم.تشکر
سلام
تمام رم ها گارانتی فعال و گارانتی مادام العمر دارند.
سلام وقت بخیر. پاور بانک مدل s20000d در حین شارژ بود که متوجه بوی سوختگی شدم و صفحه نشانگرش سیاه شده بود. الان واسه گارانتی باید چگار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
میتونید به مراکز گارانتی آونگ مراجعه کنید.
پیامک میفرستم ولی پاسخی نمیاد
سلام میتونید با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید.
سلام
یک ماوس و یک کیبورد گیمینگ xpg گرفتم که زده دو سال گارانتی تعویض داره اما بعد از فرستادن سریال میگه فقط تا سر برج یعنی حدود ۲۰ روز فقط گارانتیش مونده در حالیکه من امروز خریدمش
سلام
لطفا با بخش خدمات تماس بگیرید
سلام
من یه ماوس و کیبورد گیمینگ xpg گرفتم امروز دستم رسیده
روش نوشته دو سال گارانتی تعویض اما وقتی سریال رو فرستادم میگه فقط تا آخر برج گارانتیش مونده
یعنی تقریبا سه هفته فقط
باید چیکار کنم؟ چون من فقط بخاطر گارانتی آونگ قطعات ای دیتا رو میخرم و حاضر شدم به جای برند های دیگه مثل ریزر از ای دیتا استفاده کنم و اگه گارانتی نداشته باشن خیلی بد میشه و ترجیح میدادم برندهای دیگه رو بخرم
سلام وقتتون به خیر
ممنون میشم مدل خریداری شده و شماره تماستون رو جهت پیگیری برامون بذارید
سامانه پیامکی استعلام مدت زمان گارانتی از هر ۱۰ مورد ۱ بار عمل میکنه.
شماره های درون سایت که فقط بوق اشغال میخورن .
دفاتر خدمات شهرستان هم هر وقت میریم آقای مسول نیستش ، نمیدونم این آقای مسئول کجا میرن که صبح تا شب نیستن .
سلام وقتتون به خیر
میتونید با شماره ۰۲۱-۸۸۵۰۰۸۰۰۱ تماس بگیرید
سلام. من یک اسپلیتر دی لینک آکبند خریداری کردم. وقتی برای گارانتی پیامک زدم پیغام آمد که گارانتی تمام شده است. آیا راهی هست که گارانتی از زمان خرید محاسبه شود؟
با سلام
مجددا پیامک را ارسال کنید. در صورت بروز مشکل با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
سلام
مرسی از آونگ گارانتی اوکی بود ولی زیر برچسب گارانتی برچسب دیگه ای بود که نمیدونم چی بوده یه مقدار مشکوک میزنه ولی در کل کد رو اس ام اس کردم همه چیش اوکی بودش
با سلام
خوشحالیم که راضی هستید
سلام
شماره سریال فلش مموری uv 150 ای دیتا کجاش نوشته شده؟
سلام
گارانتی فلش مموری ای دیتا مادام العمره و نیازی به ارسال پیامک نیست
سلام یک لینک بزارید سریال وارد بشه چک بشه کرد مثل پارس ارتباط با این روش هزینه پیامک کمتر میاد براتون
سلام من یه ساعت پیش هارد آی دیتا از دیجی کالا رسیده به دستم و شماره سریال فرستادم برای مدت گارانتی گفته باید تماس بگیرید من ناشنوا هستم نمیتونم شماره بگیرم راه دیگه نیس بفهمم مدت گارانتی رو؟
سلام
شماره سریالتون رو بفرمایید تا براتون بررسی بشه
روی درب جعبه زیر بارکد
سلام
آیا اونگ در کرمان دفتر یا نمایندگی دارد؟
برای استفاده گارانتی محصولات ،در شهر های که نمایندگی ندارند چکار باید کرد
سلام.
خیر دفتر ندارد ولی نمایندگی دارد.
برای استفاده از گارانتی یا باید با نمایند هماهنگ بشن یا بفرستن تهران.
کرمان-خیابان سرباز-حدفاصل کوچه ۲۴و ۲۶-فروشگاه عصر ارتباط
سلام، امروز یک هارد مدل hd710pro خریداری کردم. شماره سریال رو به شماره ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ ارسال کردم پیام اومد که جهت اطلاع از اتمام مدت زمان گارانتی با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرم. بیشتر از یک ساعته دارم تماس میگیرم، در صف انتظار نفر اول هستم ولی کسی پاسخگو نیست.
سلام روز بخیر
شرکت آونگ در تعطیلات رسمی، تعطیل بوده و در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
سلام، چرا خط ۱۶۶۵ پاسخگو نیست؟ چند ساعت باید منتظر باشیم تا یکی جواب بده؟
سلام روز بخیر
شرکت آونگ در تعطیلات رسمی، تعطیل بوده و در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
سلام، برای اطلاع از وضعیت گارانتی هارد اکسترنال از طریق ارسال پیام به خط ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ پاسخ مناسبی دریافت نشد و پیام اومد که باید با خط ۱۶۶۵ تماس بگیریم، خط ۱۶۶۵ هم پاسخگو نیست. چند ساعت باید منتظر باشیم تا جواب بدن؟ بهتر نیست یه راه بهتر برای کنترل وضعیت گارانتی محصول ارائه بشه؟ واقعا روند کار زمان بر و خسته کننده است، چون هیچ نتیجه ای نداره،
سلام روز بخیر
شرکت آونگ در تعطیلات رسمی، تعطیل بوده و در روز های عادی و ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
سلام من امروز هارد گرفتم بعد از چند بار فرستادن سریال باز میگه با شماره تماس بگیرم و این که استفاده از هارد دیسک موجب ابطال گارانتی میشود یعنی چی این جمله ؟
سلام
استفاده از هارد در موارد خاص که در پیامک ذکر شده منجر به ابطال گارانتی میشه
میتونید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۱۶۶۵ واحد خدمات تماس بگیرید
سلام من یه کارت حافظه ای دیتا گرفتم الان متوجه شدم فایل هایی که روش انداختم دارن ذره ذره پاک میشن اسکن کردم ویروسی نبود. روش فایل شخصی بوده نمیشه بدون فرستادن به مراکز کاری کرد؟
سلام
در مرحله اول برای اخذ مشاوره با واحد خدمات تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
سلام
من یه فلش ای دیتا از دی جی کالا گرفتم،برچسب اونگ روی بسته هست اما شماره گارانتی رو پیدا نمیکنم
سلام
محصول شما دارای گارانتی مادام العمر هست
برای ارتباط واحد گارانتی میتونید با شماره ۱۶۶۵ تماس بگیرید.
سلام
یک هارد ۷۵۰
با ظرفیت ۲۵۶ گیگ گرفتم
دمای هارد بیشتر وقتها روی ۶۰ درجه هستا،این دمای بالا طبیعی هست یا اینم هارد من مشل داره
تازه امروز نصب کرد؟
ممنونم
سلام
دمای SSD شما خیلی بالا نیست و در حد نرمال هست. برای راهنمایی بیشتر با مرکز خدمات آونگ تماس بگیرید
باسلام، یک هارد از دیجی کالا تهیه کردم که زده کارت گارانتی تعویض اما وقتی تو سایت زدم فقط زده بود که وارانتی داره و گارانتی نداره و اینکه تاریخ شروع گارانتی از همون موقعی که پیامک رو ارسال میکنیم حساب میشه یا اینکه از یک مدت زمان مشخصی هست؟ چون که تاریخ ارسال پیامک ۱۱/۱۹ هست ولی تاریخش رو زده ۱۰/۲۹
سلام
وارانتی کالا همون گارانتی تعویض بوده و مدت زمانش ۴ سال هست
سلام من دیروز هارد ای دیتا hd710pro از دیجی کالا سفارش دادم به چند تا مورد مشکوک برخوردم .در همه عکس هایی که در سایت دیجی کالا توسط کاربران قراد داده شده مشخصاتی که روی هارد اونها هست با من فرق میکنه یکم مثلا پشت هارد اونها یدونه برچسب مشخصات هست مال من دوتاست یا برای اونها روی درپوش ورودی هارد یه علامت usb گذاشته و جلوش نوشته ss ولی برای من هیچی نوشته نشده. دیروز سریال رو فرستادم و اومد که محصول شما تا ۱۴۰۴/۱۲/۲۸ گارانتی داره شماره سریال و سایر مشخصاتی که روی برچسب ها زده شده با جعبه هارد هماهنگی داره
فقط ترسم از اینه که کالا مرجوعی باشه یا رفرش باشه ،سوالم ازتون اینه که آیا سری جدید این هارد هارو با دو برچسب و بدون علامتی روی در پوش ورودی تولید میکنن یا فقط برای من این طوریه واینکه چطوری میتونم از سال تولید هاردم مطلع بشم؟
سلام
نه جای نگرانی نیست. محصول شما اصلی و از سری جدید محصولات هست
سلام وقت به خیر ssd adata su650 120g دارم که دیگه سیستم شناسایی نمی کنه و گارانتیشم تمام شده ، بردمش مرکز تعمیر هارد گفتن سخت افزاری درسته اما چیپ پروگرامر که قبل از چیپ حافظه است دچار مشکل نرم افزاری شده و نیاز به frimware هارد هست که درست بشه یا تعویض چیپ، امکانش هست راهنماییم کنید ؟!؟
سلام
با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
سلام یه هارد خریدم ومیخام استفاده کنم و احتیاج فوری داشتم بهش.هر چی پیامک می زنم جوابی در مورد گارانتی داده نمیشه !!!!!/!!!!!! تلفن هارو هم که کسی پاسخ نمیده. من تا کی باید منتظر باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
گارانتی شما فعال هست دوست عزیز
با سلام من یک هارد ssdاز دیجی کالا خریدم با گارانتی آونگ ۱۲۰ گیگ الان روی سیستم pc نصب کردم بعد از ده دقیقه الی یک ساعت وقتی سیستم روشن هست و در حال کار با سیستم هستم یک دفعه سیتم قفل میکنه و دیگه کار نمیکنه مثل اینکه این لحظه هاردا نمیشناسه و باید از دکمه ریسیت استفاده کنم تا ریسیت شود، ولی هارد را نمیشناسه اما باید سیستم را خاموش کنم یه ۵ دقیقه ای صبر کنم بعد روشن کنم تا باز سیستم بالا بیاد.یک بار دیگه هارد را فرمت کردم و ویندوز ۱۰ را دوباره نصب کردم ولی همون مشکل وجود داشت لطفا راهنمایی کنید.
سلام
برای دریافت راهنمایی و رفع مشکل میتونید با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید
سلام وقت بخیر برای فلش مدل uv320 adata هم برای گارانتی نیاز به سریال و جعبه داره یا چون مادام العمر هست نیازی نیست ؟
سلام
خیر نیازی نیست
سلام و وقت بخیر،
یک هارد SSD امروز پنجشنبه خریدم و الان هم بعد از ظهر کسی پشتیبانی جواب نمی ده و تعطیله. سوالم این هست که چطوری باید سریال محصول رو برای گارانتی در سیستم “آونگ” ثبت کنم؟ جایی رو در سایت ندیدم که بشه سریال رو بدم تا ثبت بشه؟ باید شنبه زنگ بزنم و از پشت تلفن سریال رو بخونم و پشتیبانی ثبت کنه؟
ممنون
سلام
گارانتی فعال هست نیازی به ارسال کد محصول نیست.
من از دیجیکالا یه فلش ۳۲ گیگ ای دیتا خریدم، روش برچسب خورده گارانتی مادام العمر، میخواستم ببینم نیاز هست کاری لازم هست انجام بدم، یا جعبه و برچسب گارانتی به تنهایی کافیه؟
سلام
نه نیاز به انجام پروسه ای نیست و گارانی شما فعال هست
سلام و ادب و احترام
بنده سه ماه پیش هارد “ای دیتا” ۵ ترابایت از دیجی کالا خریدم تمام اطلاعات مهمم رو روش ریختم الان هارد دیتکت نمیشه و هرچی شماره سریال رو برای گارنتی می فرستم پاسخی نمیده یعنی اطلاعاتم پریده و هارد هم گارانتی نداره ؟ در حالی که روی جعبه اش نوشته سه سال گارانتی آونگ
سلام
میتونید با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید تا برای حل مشکلتون راهنماییتون کنن
سلام
من یه مادربرد گرفتم جعبش مال خودش نیس موشکل فنی هم داره گارانتی هم فک نکنم مال خودش باشع اینو میشه از گاراتتیش برا حل مشکل فنی استفاده کرد؟
سلام برای حل مشکلتون باید به فروشنده محصولتون مراجعه کنید
درود. من چندین بار و با فاصله به (۱۰۰۰۱۶۶۵)، سریال هارد خریداری شده را پیامک زدم، اما هنوز هیچ پیامکی در پاسخ دریافت نکردهام. از ظهر چندین بار با شماره ۱۶۶۵ تماس و داخلی ۱۰۵ را گرفتم اما هیچکس پاسخگو نبود!
سلام
لطفا اطلاعات تماستون رو بفرمایید تا مشکلتون رو پیگیری کنیم و یا با داخلی مستقیم ۲۱۰ تماس بگیرید.
سلام
من چندین سال پیش (حدودا ۱۰سال قبل) یک فلش مموری سری C900 یا ۹۰ ۲ گیگ با گارانتی مادام العمر خریدم که امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۱انگار سوخته.
ضمنا هیچ کارت یا قاب اون فلش و ندارم.
لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه میتوانم در این زمینه اطلاعات کسب کنم.
سلام
نیازی به داشتن جعبه محصول نیست
با واحد خدمات تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
درود وقت بخیر
امروز از دیجیکالا SSD خریداری کردم ولی برای فعالسازی گارانتی هرچقدر پیام میفرستم به سامانه ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ اتفاقی نمیوفته ! با دو خط تست کردم
مشکل چیه ؟!
سلام
گارانتی محصول شما فعال هست و نیاز به ارسال پیامک نیست.
آها درسته
بعد اگر مشکلی پیش بیاد برای محصولم امکان تعویضش هست ؟! بدون هزینه ؟!
و حالا اینکه سامانهتون خرابه چجوری تو قرعه کشی شرکت کنم ؟!
از طریق این لینک هم میتونید چک کنید:
http://onlinereservation.avang.ir/
سلام .من یک کارت گرافیک msi 3070ti ventus با گارانتی ۳۶ ماهه آونگ از دیجی کالا خریدم . سریال نامبری که روی کالا هست رو تو سایت میزنم ولی پیام میده نامعتبره .دو روز آینده هم تعطیله رسمی هست .من چجوری میتونم از اعتبار گارانتیم اطلاع پیدا کنم؟(به خاطر مهلت ۷ روزه عودت کالا عجله دارم)
سلام
برای دریافت راهنمایی میتونید با واحد خدمات تماس بگیرید
من کارت حافظه ۶۴ برای گوشی را اخیرا گرفته ام.چطور میشه شماره سریال را پیدا کرد.
برای تایید گارانتی من همه اعداد روی حافظه و پک را تست کردم.گفته که سریال اشتباهه ؟
سلام
محصولاتی که دارای گارانتی مادام العمر هستند از جمله کارت حافظه، نبازی به پیگیری از طریق شماره سریال ندارند
سلام من یک هارد از دیجیکالا خریدم که گارانتی شرکت شماست و نوشته بود ۴۸ ماه ، الان که اومدم سریالش رو توی سایت وارد کردم ، نوشته گارانتی نداره و وارانتی داره.
خب این یعنی چی الان ؟ من هارد گارانتی دار میخواستم نه وارانتی ؟!!!
سلام
منظور از وارانتی، همان گارانتی تعویض محصول هست
سلام .من یک هارد ای دیتا خریدم که گارانتی آونگ داره . حالا سریالشو میفرستم ولی هیچ جوابی نمیاد و با پشتیبانی تماس میگیرم پاسخگو نیستن!
سلام
در روز های کاری با واحد خدمات تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
سلام خسته نباشید
من یک مموری کارت ای دیتا گرفتم از دیجیکالا روش فقط یه چندتا عدد و کد هست که اون ها رو که ارسال میکنم میگه اشتباهه. چکار بای بکنم؟
سلام
با واحد خدمات تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
سلام من شماره سریال میزنم میگه سریال مورد نظر یافت نشد
پیام هم دادم شماره سریال چیزی برام نیومد باز
مودم موقع کانفینگ این ارور میده اخرش
the default gateway has existed دیروز خریده بودم
سلام
با واحد خدمات تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
سلام خسته نباشید
بنده از دیجی کالا هارد ADATA سفارش دادم تحت گارانتی شرکت آونگ هست خواستم از گارانتیش با خبر بشم هرچی هم پیامک میفرستم جوابی دریافت نمیکنم
لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام
با واحد خدمات آونگ تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
سلام خسته نباشید آدرس فروش حضوریتون کجاست؟
سلام
کدوم شهر هستید؟