راه اندازی اولین مرکز تخصصی اورکلاکینگ ویژه رم در جهان توسط ADATA

شرکت صاحب نام ای دیتا (ADATA) به عنوان یکی از سردمداران تولید محصولات حافظه و ذخیره سازی و پیشرو در صنعت تولید حافظه های DRAM با عملکرد بالا و حرفه ای، اعلام کرده است که یک مرکز جدید را در تایوان راه اندازی کرده است.

این مرکز تخصصی اورکلاکینگ، لابراتوار تخصصی اورکلاک XPG یا XPG Overclocking Lab و به اختصار XOCL نام گذاری شده است. XOCL به واقع نخستین مرکز تخصصی اورکلاکینگ حافظه رم است که توسط این شرکت در جهان پایه گذاری می گردد.

این مرکز در راستای گسترش تلاش های ADATA به منظور دستیابی به رکوردهای بالا در فرکانس حافظه های RAM و تمرکز بر آزمایش های تکنیکی تاسیس شده است.

ADATA اعلام کرده است که با افزایش تقاضا برای ماژول های حافظه اورکلاک که می توانند در فرکانس های بالاتر کار کنند، در جست و جوی راهکار هایی فراتر از نصب خنک کننده های مبتنی بر هوا و حتی مایع می باشد. ماموریت اصلی مرکز تخصصی اورکلاکینگ XPG کشف روش های جدیدی است که بتوانند آستانه سرعت و فرکانس حافظه های رم را به سطوح بسیار بالایی ارتقاء دهند.

XOCL در این راه درصدد خواهد بود تا با مشارکت فعالان این صنعت از جمله سازندگان سخت افزار و اورکلاکرهای حرفه ای، به اهداف ذکر شده دست یابد.

مرکز تخصصی اورکلاکینگ

.

در تابستان سال جاری، این شرکت حافظه های رم XPG SPECTRIX D80 RGB DDR4 را به فرکانس 5531 مگاهرتز اورکلاک کرد که برای آن از نیتروژن مایع استفاده شده بود؛ این رکورد، نقطه عطفی بود که با همکاری شرکت MSI بدست آمد. XOCL با تمرکز بر تکنیک و روش های جدید، کار خود را آغاز کرد. در تصویر بالا استفاده از LN2 در اورکلاک را مشاهده می کنید.

در مورد XPG بیشتر بدانید:

Xtreme Performance Gear به اختصار XPG، یک نام تجاری مربوط به شرکت ADATA بوده که شامل سخت افزارهایی با عملکرد بالا است. محصولات XPG مطابق با استانداردهای دقیق ای دیتا A+، تضمین شده اند تا نهایت عملکرد و پایداری را ارائه دهند. XPG هموارکننده راه اورکلاکر، گیمرها و علاقمندان به صنعت سخت افزار است که خواهان تجربه عملکردی بی نظیر هستند. در تولید محصولات XPG از پیشرفته ترین فناوری های روز مرتبط استفاده می گردد.