سرویس WTFast چیست ؟

سرویس WTFast چیست ؟

یکی از مهم‌ترین مسائل برای گیمرها، کاهش دادن زمان پینگ است. وقتی صحبت از بازی‌های آنلاین به میان می‌آید، زمان‌بندی حرف اول را میزند، مخصوصا وقتی صحبت از بازی‌های مبارزه و تیراندازی است که هر ثانیه در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی در برنده یا بازنده شدن شما دارد. امروزه داشتن یک اتصال اینترنت پرسرعت و مناسب برای لذت بردن از ویژگی‌های بازی یکی از عوامل اصلی محسوب می‌شود، اما باز هم ممکن است شما تاخیر را تجربه کنید. ولی با وجود سرویسی مثل WTFast کاملا داستان فرق می کند. ولی WTFast چیست ؟

بازی‌های آنلاین این فرصت را فراهم می‌کنند تا همراه دیگران و یا در مقابل افراد مختلف در سراسر جهان بازی کنید، اما اگر حریف شما از اینترنتی با سرعت بالاتر برخوردار باشد، این یعنی خطر جدی شما را تهدید می‌کند. تاخیر زیاد و پینگ بالا، به شدت می‌تواند عملکرد شما را در بازی تحت تاثیر قرار داده و تجربه‌ی سرگرم کننده یک بازی را به یک تجربه کسل‌کننده تبدیل کند. خوشبختانه یک تیم از علاقه‌مندان به بازی، به یک راه حل برای ارائه یک سرویس دست پیدا کرده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد از تجربه بازی سریع، بدون تاخیر و یا قطعی غیر منتظره، لذت ببرید.

این سرویس WTFast نام دارد و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین مانند League of Legends, Teram DOTA2, World of Warcraft و Ragnarok پشتیبانی می‌کند. در حالی که گزینه‌های دیگری وجود دارد که به شما در کاهش زمان تاخیر و بهبود شرایط بازی کمک می‌کند، WTFast تمام تلاش خود را می‌کند تا شما از بالاترین سرعت و بهترین عملکرد بازی لذت ببرید. راهکارهای جایگزینی مانند تغییر شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنتی، استفاده از یک سرویس بهتر اینترنت و یا اجرای QoS روی روتر وجود دارد؛ اما WTFast می‌تواند تاثیرگذارترین تصمیم برای بسیاری از گیمرها باشد.

در برخی موارد، تاخیرها تنها به دلیل سرعت اینترنت شما نیست، بلکه به دلیل این واقعیت است که شما از موقعیت مکانی سرورها دور هستید. WTFast برای ارائه یک بازی بهینه شده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته طراحی شده است.

WTFast چیست ؟

WTFast یک شبکه اختصاصی گیمرهاست (یا GPN) که از مسیرهایی برای اتصال کامپیوتر شما به سرور بازی انتخاب می‌کند. این مسیرها به صورت خاص برای ارایه بهترین تجربه بازی تنظیم شده‌اند. این امر می‌تواند تاخیر را به صورت قابل توجهی کاهش دهد، چرا که داده‌های مربوط به بازی را به صورت بسته‌بندی شده، از کوتاه‌ترین مسیر برای سرور ارسال می‌کند

WTFast شبکه اختصاصی خود را دارد و می‌تواند سرعت باورنکردنی و دسترسی به صدها نقطه اتصال را فراهم کند. به لطف این شبکه منحصربه‌فرد و بی‌نظیر می‌توانید از یک اتصال قابل اعتماد لذت ببرید. در هر کجای دنیا که هستید!

WTFast قادر به کاهش زمان تاخیر و بهبود عملکرد بازی با کمک ویژگی‌های خاص است. این برنامه ترافیک بازی شما را از مسیرهای اینترنتی هدایت می‌کند که احتمالا انباشتگی ترافیکی کمتری دارند. با ارسال دیتای بازی از نزدیک‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر به سرور بازی، موجب کاهش زمان تاخیر می‌شود. بسته‌های داده بازی شما لازم نیست از یک روتر به روتر بعدی جا به جا شوند تا در نهایت به مقصد برسند. داده‌ها می‌توانند بدون زحمت جریان پیدا کنند و شانس کمتری برای از دست دادن بسته‌ها و ایجاد تاخیر وجود دارد.

اگر شما هم درگیر مشکلات تاخیر در بازی هستید، WTFast برای شما یک راه حل ارزشمند است. این GPN به منظور ارائه مسیرهای بهینه برای گیمرها در شرایط جهان طراحی شده است و به خوبی با بازی‌های MMO سازگار است. با WTFast زمان تاخیر را کاهش داده و از تجربه لذت بخش و سرگرم کننده بازی آنلاین مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

روتر گیگابیتی سه باند AC5300

روتر های حرفه‌ای شرکت ایسوس سری ROG با گارانتی آونگ، دارای اکانت رایگان و بدون محدودیت زمانی WTFast بوده و می‌تواند تجربه لذت بخش بازی‌های آنلاین رو چند برابر کند. شما می‌توانید هم اکنون روتر های سری ROG با گارانتی 3 ساله شرکت آونگ از طریق فروشگاه‌های معتبر سرتاسر کشور تهیه بفرمایید.