ADATA هارددیسک‌های HV320 و HD680 را معرفی کرد

ای‌دیتا به عنوان برجسته‌ترین سازنده هارددیسک‌های اکسترنال، 2 محصول جدید خود را با عناوین HV320 و HD680  معرفی کرد.

ADATA HD680 ؛ محافظ قدرتمند اطلاعات شما

هارد‌دیسک اکسترنال HD680 تا ظرفیت 2 ترابایت و با ظاهری زیبا، در 3 رنگ عرضه شده است. هارد HD680 دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 بوده و از یک پوشش 3 لایه ویژه بهره گرفته‌ است که مهم‌ترین بخش‌های آن یک لایه سیلیکونی به منظور دفع شوک و موارد فیزیکی، و یک لایه مستحکم با هدف حفاظت از هارددیسک اصلی است.

شوک سنسور این دستگاه، در صورت بروز شوک فیزیکی و یا وارد شدن ضربه، عملکرد هارد را متوقف کرده و نشانگر LED نیز با تغییر رنگ این مسئله را نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های هارددیسک HD680 میتوان به رمزنگاری 256 بیتی و قابلیت جاسازی کابل USB در بدنه این دستگاه اشاره کرد. اگر دارای یک میز کار شلوغ هستید، اگر همواره در حال رفت و آمد هستید و یا بیشتر وقت خود را بیرون از خانه می‌گذرانید، هارددیسک‌ ADATA HD680 گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

ADATA HV320 ؛فضای ذخیره‌سازی گسترده در ابعادی کوچک و باریک

دومین مدل با نام ADATA HV320، در ظرفیت حداکثر 5 ترابایت تولید شده و دارای طراحی باریک، شیک و مدرن است. همچنین ضخامت بدنه آن بسیار کم بوده و در 3 رنگ زیبا راهی بازار می‌شود. ضخامتی تنها به قطر 10.7 میلی‌متر در مدل‌های 1 و 2 ترابایتی که در نوع خود کم نظیر است. همچنین HV320 دارای سنسور شوک است که خیال شما را از بابت اتفاقات ناگهانی راحت می‌کند.

همچنین برای حفاظت بیشتر، ADATA از رمزنگاری 256 بیتی استفاده می‌کند. اگر به یک هارد‌دیسک اکسترنال با ظرفیت بالا، ظاهر زیبا و مدرن نیاز دارید که با وجود ظرافت در طراحی، دارای امنیت بالایی است، ADATA HV320 می‌تواند اولین انتخاب شما باشد.