برگزاری کارگاه آموزشی تجهیزات شبکه دی لینک

اولین دوره کارگاه‌های آموزشی تجهیزات شبکه دی لینک در تاریخ یکم آبان 1397 در تهران و در ساختمان دفتر آونگ برای همکاران فعال در این زمینه با ارائه گواهینامه رسمی از جانب دی لینک و آونگ برگزار شد.

کارگاه آموزشی دی لینک شامل آموزشی تخصصی و فنی در خصوص نحوه کارکرد و استفاده از سوییچ‌های دی لینک و شبکه وایرلس بود که با سخنرانی آقای میرسجادی، مدیر فروش شبکه شرکت آونگ، آغاز گردید. بخش آموزش توسط آقای سیاووش آصفی (مدرس رسمی شرکت دی لینک ایران) و آقای وحید نجفی (سرپرست فروش محصولات شبکه B2B ) ارائه گردید. بررسی فنی ویژگی‌های سوییچ‌های دی لینک به همراه توضیحات تکمیلی، همچنین ویژگی‌های متمایز و محصولات اکسس پوینت و شبکه بی‌سیم دی لینک به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

همچنین محتوای آموزشی این کارگاه در پایان به‌صورت به‌عنوان هدیه در حافظه جانبی تقدیم شرکت‌کنندگان گردید. لازم به ذکر است شرکت آونگ به منظور گسترش و توسعه سبدکالا و خدمات خود و در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به خواسته‌ها و نیازمندی‌های فعالان و کاربران شبکه، همکاری مشترک خود را با برند دی لینک آغاز کرده است. شرکت تایوانی دی لینک به عنوان یکی از پیشتازان عرصه شبکه با حضور جدی در بازارهای جهانی سهم بزرگی از بازار محصولات و راهکارهای شبکه را به خود اختصاص داده است. این شرکت با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات شبکه، در سه سطح Consumer, Enterprise و Carrier پاسخگوی نیاز تمام مشتریان در این حوزه است. محصولات دی لینک در دسته‌بندی بسیار متنوع شامل محصولات بخش Passive و SOHO و SMB و Enterprise بوده و تمامی نیازمندی‌های ایجاد بستر و ساختار شبکه را برای کاربران خانگی تا ش رکت بزرگ فراهم می‌کند. از این پس می‌توانید تمامی محصولات دی لینک در حوزه شبکه را با گارانتی آونگ عرضه خریداری کنید.