معرفی آنتی ویروسی برای افزایش امنیت هارد اکسترنال

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

همانطور که می دانیم هارد اکسترنال و فلش به دلیل حمل اطلاعات در معرض خطر آلودگی ویروس ها هستند اما محافظت از هارد اکسترنال و فلش در برابر ویروس ها کار زیاد سختی نیست و با در اختیار داشتن یک نرم افزار امنیتی یا یک آنتی ویروس پیشرفته می توان از اتصالات USB محافظت کرد. تاکنون نرم افزارهای مختلفی برای حفظ امنیت هاردهای اکسترنال و فلش ها ارائه شده اند که یکی از بهترین آن ها نرم افزار USB Disk Security است. این نرم افزار قابلیت های پیشرفته و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد و امنیت لازم برای محافظت از اتصالات USB را فراهم می کند. در واقع نرم افزار USB Disk Security یک آنتی ویروس اختصاصی برای اتصالات USB و حافظه های فلش یا هارد اکسترنال است.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

از ویژگی های این نرم افزار امنیتی می توان به محیطی کاربرپسند، استفاده آسان و مصرف کم منابع از جمله Ram اشاره کرد. این نرم افزار امنیتی از قابلیت های پیشرفته ای برخوردار است و حتی قادر است تا به صورت آفلاین امنیت لازم را در اختیارتان قرار دهد. از دیگر قابلیت های آن می توان به جلوگیری از حذف داده ها، جلوگیری از ویروسی شدن فلش و هارداکسترنال، سازگاری با آنتی ویروس های دیگر، شناسایی و از بین بردن ویروس ها و سرعت بالای اسکن ویروس ها و تروجان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : مشکلات هارد اکسترنال و آموزش حل آن ها
آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

این نرم افزار ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است که عملکرد آن را بهبود می بخشد و کارایی آن را چند برابر می کند. به کمک قابلیت های مختلفی چون USB Shield و USB Scan کاربران قادر خواهند بود تا از حملات احتمالی جلوگیری کنند و با بررسی درایوهای USB به شناسایی هرگونه ویروسی بپردازند.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

باید اشاره کنیم که این نرم افزار، افزایش حجم مشکوک یا کاهش سرعت را نیز به خوبی تشخیص خواهد داد و در صورت تشخیص مواردی مشکوک به کاربر هشدار می دهد. دیگر ابزارهای پیشرفته ی نرم افزار USB Disk Security، امکان بررسی رفتارهای ویروس، امکان حذف داده های مشکوک و امکان بازیابی و تعمیر فایل های آسیب دیده را در اختیارتان قرار خواهد داد. این نرم افزار میلیون ها  بار از سایت ها و فروشگاه های مختلف دانلود و نصب شده است و از محبوبیت بالایی در بین کاربران ویندوزی برخوردار است.