سیستم عامل جدیدی از گوگل که جایگزین اندروید خواهد شد!

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

گوگل ساخت و توسعه سیستم عامل جدیدی را از دو سال قبل آغاز کرده است و احتمال می رود که تا چندین سال آینده این سیستم عامل جایگزین اندروید شود. سیستم عامل جدید گوگل با نام فیوشا ارائه خواهد شد و این سیستم عامل جدید به طور رسمی توسط گوگل معرفی شده است. متاسفانه جزییات کمی از ویژگی های این سیستم عامل در دست است اما بر اساس شایعات این سیستم عامل مدلی یکپارچه از سیستم عامل های اندروید و کروم خواهد بود. ممکن است که این سیستم عامل جایگزینی برای تمام برای سیستم عامل های گوگل باشد. این سیستم عامل قطعا در گجت های هوشمند خانگی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بر اساس گزارشات سیستم عامل فیوشا تا سه سال آینده ابتدا در دستگاه های خانگی عرضه خواهد شد.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

این سیستم عامل بر روی تمامی دستگاه های هوشمند اعم از گوشی، کامپیوتر و گجت های مختلف دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت و رقیب سرسختی برای تمامی سیستم عامل ها حتی ویندوز خواهد بود. ارائه یک سیستم عامل جدید کار هر کسی نیست و گوگل کمپانی خوبی برای ارائه ی سیستم عامل جدید خواهد بود زیرا با ارائه ی سیستم عامل اندروید خود را ثابت کرده و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اکنون اندروید بیش از میلیون ها کاربر و طرفدار را از سراسر جهان در خود جای داده است.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

فیوشا با هدف طراحی بهتر، امنیتی بالا، بهبود عملکرد قطعات سخت افزاری چون باتری و توسعه نرم افزاری قوی تر ساخته شده است.­ سیستم عامل فیوشا یک سیستم عامل متن باز خواهد بود و بر اساس بررسی ها بر پایه Zircon توسعه خواهد یافت. گوگل پس از ارائه ی اندروید انتظار ما را بالا برده است و همه ی کاربران و طرفداران گوگل منتظر سیستم عاملی فوق پیشرفته از این کمپانی خواهیم بود. امیدواریم تا سیستم عامل فیوشا راضی کننده و پیشرفته در اختیارمان قرار گیرد و امنیت بالاتری را نسبت به اندروید ارائه کند. ارائه ی این سیستم عامل جدید برای تمامی کاربران اندروید بسیار هیچان انگیز خواهد بود اما آیا واقعا این سیستم عامل جایگزین اندروید با میلیون ها کاربر خواهد شد یا خیر؟