معرفی محبوب ترین آنتی ویروس اندروید

وجود یک آنتی ویروس با کارایی ها و قابلیت های مختلف تاثیر زیادی در عملکرد گوشی هوشمندتان خواهد داشت و امنیت لازم را برای گوشی های هوشمند تامین خواهد کرد. اپلیکیشن های مختلفی با ارائه ی خدمات گسترده در این زمینه درخشیده اند و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند. یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آنتی ویروس، اپلیکیشن محبوب و معتبر Security 360 است که امکان شناسایی ویروس ها و محافظت از گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. باید بگوییم که این اپلیکیشن پر طرفدار تمامی خدمات و سرویس های یک آنتی ویروس را در اختیار کاربران قرار داده است و نظر میلیون ها کاربر را به خود جلب کرده است. در این مطلب به معرفی این اپلیکیشن آنتی ویروس Security 360 خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن Security 360 یک آنتی ویروس با عملکرد فوق العاده است و در عین حال به بهینه سازی و پاکسازی حافظه نیز می پردازد. از قابلیت های این اپلیکیشن می توان به حفاظت در برابر حملات در زمان واقعی، حذف فایل های Cache و فایل هایJunk ، قابلیت سرعت بخشیدن به گوشی، تامین امنیت داده ها و عکس ها، شناسایی ویروس ها، مدیریت برنامه ها، افزایش عملکرد باتری و خنک سازی پردازنده اشاره کرد.

آنتی ویروس Security 360

به طور کلی آنتی ویروس Security 360 تمامی خدمات یک آنتی ویروس را به صورت پیشرفته تر و کامل تر در اختیار کاربران قرار داده است. این اپلیکیشن به افزایش امنیت گوشی در برابر ویروس ها، ذخیره ی بیشتر باتری، عملکرد بهتر گوشی و فضای ذخیره سازی بیشتر کمک خواهد کرد. آنتی ویروس Security 360 از تهدیدهایی مانند تروجان، بدافزارها و اپلیکیشن های جاسوسی جلوگیری می کند. در واقع این اپلیکیشن یک آنتی ویروس همه جانبه است که امنیت و محافظت لازم را در برابر خطرات و حملات در گوشی هوشمندتان ارائه خواهد کرد. همچنین به کمک این آنتی ویروس می توانید به بررسی اپلیکیشن های نصب شده بپردازید و ویروس ها، بد افزار ها و نرم افزار های جاسوسی را شناسایی و حذف نمایید. این اپلیکیشن به راحتی قادر به شناسایی ویروس ها خواهد بود و از اطلاعات موجود در گوشی هوشمندتان محافظت خواهد کرد.

معرفی محبوب ترین آنتی ویروس اندروید

این آنتی ویروس از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توان به Boost،Clean  وAntivirus  اشاره کرد. البته باید اشاره کنیم که بقیه ویژگی ها و تنظیمات در یک منوی کشویی در سمت چپ آن قرار داده شده اند. اپلیکیشنSecurity 360  عملکرد دستگاه شما را با حفاظت کامل در برابر ویروس ها، از بین بردن فایل های ناخواسته، بهینه سازی حافظه دستگاه و مدیریت برنامه های نصب شده، بهبود می بخشد. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بسیار خوب و ساده ای است و از زبان های مختلفی از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

معرفی محبوب ترین آنتی ویروس اندروید

این آنتی ویروس کاربردی به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است و تاکنون بیش از 50 میلیون بار از سایت ها و فروشگاه های مختلف دانلود و نصب شده است. به طور حتم می توان گفت که این اپلیکیشن از محبوب ترین آنتی ویروس های اندروید است و عملکرد ایده آلی را در مقابل ویروس ها ارائه می کند. از نکات مثبت این آنتی ویروس این است که این کمپانی تمامی تبلیغات مربوط به این اپلیکیشن را در جعبه ای در گوشه ی سمت راست برنامه مخفی کرده است در نتیجه لازم نیست تا نگران تبلیغات باشید. قابلیت های گسترده و سرویس های پیشرفته Security 360 برای تمامی کاربران بسیار پر کاربرد خواهد بود و نظر همگان را به خود جلب کرده است.