آونگ 11 ساله شد

11 سال پیش در چنین روزی شرکت آونگ با هدف توسعه بازار آی‌تی و سخت افزار فعالیت خود را شروع کرد و با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصّص توانست به سرعت رشد کند. رشد و پیشرفتی که بدون یاریِ خدا و البتّه همراهی نیروهای متخصّص شرکت آونگ، شبکه‌ی فروش و مشتریان وفادار ممکن نبود. بدون شک ادامه‌ی این راه نیز بیش از همیشه به همراهی مشتریان، همکاران و دوست‌داران آونگ نیاز دارد. در این یک دهه فعالیت، توانسته‌ایم به یکی از ده شرکت برتر حوزه‌ی آی‌تی در ایران تبدیل شویم و در بازار حافظه‌های جانبی، پیشرو باشیم.

آونگ امسال با گسترش فعالیت خود و قدم گذاشتن در دنیای شبکه ، فعالیت خود را گسترش داده است و توانست بار دیگر در صنعت آی‌تی بدرخشد و به صورت انحصاری محصولات تندا را از آن خود کند.

آونگ کار خود را با عرضه و پشتیبان از فلش درایو، هارد دیسک و کارت حافظه آغاز کرد و همراه با معرفی درایو‌های SSD به بازارهای جهانی، این نوع درایوها را هم به سبد محصولات خود افزود و این تکنولوژیِ جدیدِ ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران ایرانی گذاشت و به مرور با اضافه کردن بیشتر قطعات الکترونیکی سبد کالایی خود را گسترش داد.

آونگ در کنار عرضه‌ی محصولات ای‌دیتا به بازار ایران، نمایندگی انحصاری سه برند معتبر دنیا به نام تندا ، هانت‌کی و اندرومدیا را در اختیار دارد .

و امیدوار است با حمایت شما دوستان عزیز بتواند قدمی بزرگ در خدمت رسانی به شما مردمان عزیز کشورمان بردارد.