آونگ به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات پس فروش در حوزه فناوری اطلاعات انتخاب شد

در چهارمین اجلاس رضایتمندی مشتری که سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، آونگ به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه IT انتخاب شد.

چهارمین اجلاس رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو با شرکت مدیران موفق صنعت و تجارت کشور پانزدهم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبان که از میان سازمانها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش انتخاب شدند.

در این اجلاس که از آن باعنوان بزرگترین اجلاس مشترک سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و مدیران خلاق و عالی‌رتبه کشور یاد می‌شود، شرکت آونگ که در موضوع رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری گام های مهم و موثری برداشته بود و موجبات رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی فراهم نموده، با اهدای نشان و لوح تقدیر این اجلاس قدردانی بعمل آمد.

آونگ همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و جلب رضایت مشتریان خود را فراهم نموده است از سوی مسئولین برگزار کننده اجلاس مورد تجلیل قرار گرفت. لازم به ذکر است که ارائه سرویس خلاقانه و منحصر به فرد “آونگ سرویس پلاس” که 1 سال بازیابی رایگان را به همراه 3 سال گارانتی تعویض و خدمات ویژه دیگر به مشتریان عرضه می کند از دلایل کسب این نشان بوده است.