ظرفیت اعجاب آور یک فلش درایو : 256 گیگابایت

ای‌دیتا، کمپانی پیشرو در تولید حافظه‌های جانبی و ماژول‌های رم، به تازگی یک فلش مموری زیبا به نام UC340 را معرفی کرده است که به حجم اعجاب آور 256 گیگابایت نیز می رسد. این فلش مموری که با پورت‌های USB 3.0و USB 2.0سازگاری دارد، طراحی بسیار زیبایی دارد و در دو رنگ قرمز و آبی عرضه شده است. مثلث‌های مشکی رنگ بدنه‌ی محافظ فلش، در کنار بدنه‌ی داخلی نیمه شفاف فلش جلوه‌ی هندسی زیبایی به ظاهر آن داده است. نسخه‌ی آبی این فلش مموری در ظرفیت‌های 16 الی 256 گیگابایت و نسخه‌ی قرمز آن در ظرفیت‌های 16 الی 64 گیگابایتی عرضه شده است.

برای آن که بتوانید این فلش را به آسانی حمل کنید، یک سوراخ بند نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سوراخ بند UC340 ای‌دیتا، یک سوراخ نسبتا بزرگ مثلثی شکل است که با خطوط طراحی بدنه‌ی آن هماهنگی دارد. می‌توانید این فلش را به گردن‌بند یا دسته‌کلید خود بیاویزید و به سادگی هر جا خواستید ببرید.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این فلش، سازگاری با پورت USB 3.0 است. البته اگر دستگاه شما تنها به درگاه USB 2.0 مجهز است، لازم نیست نگران باشید. زیرا این فلش با پورت USB 2.0 نیز کار می‌کند. اما اگر این فلش را در حالت USB 3.0 به کار بگیرید، سرعت نوشتن آن حداکثر به 200 مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن آن به 120 مگابایت در ثانیه می‌رسد.

با خریدن این فلش مموری می‌توانید از نرم‌افزارهای UFDtoGO و OStoGO ای‌دیتا نیز بهره‌مند شوید. ضمن این‌که این فلش مموری دارای گارانتی تعویض مادام‌العمر ای‌دیتا است.