پاور بانک یا پاور بمب ؟

سرعت اینترنت موبایل و کاربردهایش روز به روز در حال افزایش است. امروزه در کشورمان ایران نیز اینترنت 3G و سرویس های پرسرعت اینترنت موبایل بسیار پرطرفدار هستند. در چنین شرایطی موبایل ها توان نگهداری شارژ کافی را ندارند و با Wifi روشن و سرویس داده(اینترنت سیم کارت)، شارژ شما به سرعت خالی می شود. در چنین شرایطی فقط پاور بانک ها می توانند به داد شما برسند. پاور بانک ها که به نام شارژر همراه یا باطری همراه نیز خوانده می شوند مانند پریز برق در کیف شما هستند و به زودی تعداد زیادی از آن ها را در دست اطرافیان تان خواهید دید.

اما پاور بانک یا شارژر همراه یک باتری شیمیایی و مدار است و به راحتی می تواند برای شما دردسر ساز شود. بسیاری از سازندگان نامعتبر پاور بانک امروزه از باتری های بازیافتی و ترمینال های خراب استفاده می کنند. ممکن است این پاوربانک ها ارزان باشند ولی ریسک نشت اسید باتری و انفجار را به همراه دارند و ممکن است شما به جای پاور بانک در حال حمل یک بمب ساعتی در کیفتان باشید.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم پاور بانک خوب را فقط از برندهای معتبر بخرید. ای دیتا برند پیشرو در ساخت حافظه و لوازم جانبی موبایل، یکی از این برندهای قابل اطمینان است برای خرید یک پاور بانک خوب است که قصد معرفی پاوربانک هایش را داریم. ای دیتا 6 مدار محافظ در پاوربانک هایش استفاده کرده و مشکل شارژ بیش از حد، اتصالی، دمای بالا و همه خطرات احتمالی را به طرز هوشمندانه ای رفع شده اند و دیگر اینکه ای دیتا تضمین کرده است که همانند سازندگان بی کیفیت از باتری بازیافتی استفاده نکرده و بهترین کیفیت باتری لیتیوم پلیمری را به کار برده است.

اگر زیبایی پاوربانک همراهتان برایتان مهم است، ADATA PC500 طراحی فوق العاده ای دارد و با ظرفیت 5000 میلی آمپر 2 تا 3 بار iphone5s را شارژ می کند. خروجی آن 2.1 میلی آمپر است و موبایل شما را دو برابر سریعتر از USB شارژ می کند. از نکات خاص این محصول می توان به کیف زیبا و کابل بلند آن(80 سانتی متر) اشاره کرد.

ADATA PV110 شارژری استثنایی است با 10400 میلی آمپر ظرفیت و دو خروجی که جمعا 3.1 آمپر جریان دارند و موبایل و تبلت را همزمان شارژ می کند.این پاروبانک یک iphone 5s را 5 بار و یک iPad-mini را 1.5 بار شارژ می کند.

ADATA PV100 نیز با ظرفیت 4200 میلی آمپر و توان خروجی 2.1 آمپرو قیمت بسیار مناسب برای همگان عرضه شده است.