نشست آونگ، سران هانت‌کی و رسانه‌ها: محصولات جدید هانت‌کی در ایران رونمایی شد

شب گذشته، شامگاه 25 خردادماه، آونگ با حضور نمایندگان رسانه‌ها و نمایندگان فروش خود، در هتل اسپیناس تهران سمیناری برگزار کرد و در آن به معرفی جدیدترین محصولات شرکت هانت‌کی Hunkey پرداخت. در این مراسم علاوه بر مدیرعامل شرکت آونگ، آقای لیو مائو کی، قائم مقام و دومین مقام شرکت هانت‌کی، نیز حضور داشت. همچنین آقای جکی زونگ، مدیر محصول هانت‌کی، و خانم فریس لیائو، مدیر فروش هانت‌کی، از جمله دیگر حاضران برنامه‌ی روز دوشنبه بودند.

در همان ابتدای این مراسم ویدئوی کوتاهی به نمایش درآمد که به طور مختصر به معرفی شرکت هانت‌کی چین می‌پرداخت. هانت‌کی در سال 1995 در شهر شنجن چین تاسیس شد و کار خود را با تولید قطعات تامین برق برای دستگاه‌های الکترونیکی آغاز کرد. هانت‌کی از سال 2000 تا کنون به عنوان برترین تامین‌کننده‌ی قطعات تامین برق برای کامپیوتر (پاور) در کشور چین شناخته می‌شود و هم‌اکنون در این حوزه مقام پنجم را در جهان دارد. این شرکت نزدیک به دو دهه است که در زمینه‌ی تحقیق و توسعه و تولید پاور فعالیت می‌کند و اکنون با بیش از 15 هزار کارمند در سراسر دنیا، در کشورهایی مانند هنگ‌کنگ و ژاپن فعالیت می‌کند. هانت‌کی علاوه بر تولید انواع پاور و قطعات تامین انرژی برای کامپیوتر خانگی و لپ‌تاپ، پارت این وان (PIO)، پاور استریپ‌هایی با ایمنی بالا، انواع پاوربانک، چراغ‌های LED، فن‌های خنک‌کننده‌ی هوشمند و غیره نیز تولید می‌کند. هانت‌کی در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است بیش از 3000 جایزه و نشان مختلف از شرکت‌ها و موسسات گوناگون دریافت کند. هم‌اکنون هانت‌کی شریک تجاری نام‌های معتبری چون لنوو، هواوی، ZTE و DELL به حساب می‌آید.

یکی از جالب‌ترین محصولات هانت‌کی، کامپیوترهای بدون کیس قابل شخصی‌سازی این شرکت است که در اصطلاح PIO یا Part In One نامیده می‌شود. این دستگاه در واقع یک کامپیوتر رومیزی بدون کیس است که خود خریدار می‌تواند مادربورد، سی‌پی‌یو، هارد و رم را به دلخواه خود به آن اضافه کند و هر زمان که خواست این قطعات را با قعطات جدید تعویض کند. به عبارت دیگر پارت این وان‌های هانت‌کی شامل مانیتور، اسپیکر، وب‌کم و درگاه‌های یواس‌بی یک‌پارچه است و با اضافه کردنِ هارد، رم، مادربورد و سی‌پی‌یو به یک آل این وان تبدیل می‌شود. در واقع پارت این وان‌، آل این وانی است که قابلیت ارتقای سخت‌افزاری هم دارد. پارت این وان‌های هانت‌کی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. این کامپیوترهای یکپارچه در اندازه‌های 18 اینچی تا 27 اینچی عرضه می‌شوند و برخی از مدل‌های آن به صفحه‌نمایش لمسی مجهز است.

رده‌ی دیگر محصولات هانت‌کی محافظ‌ها و چندراهی‌های برق است. شاید جالب‌ترین نکته‌ی این چندراهی‌ها و محافظ‌های برق برای کاربران ایرانی، انعطاف و سازگاری و در عین حال ایمنی بسیار بالای آن‌ها باشد. جنس بدنه‌ی عالی، محافظ کودک، مقاوم در برابر گرمای حاصل از جریان برق، محافظ نوسان برق و اتصالات مسی با طول عمر بالا تنها بخشی از ویژگی‌های پاوراستریپ‌های هانت‌کی است. چندراهی‌های برق هانت‌کی با انواع مختلف دوشاخه و سه‌شاخه‌های دستگاه‌های مختلف سازگاری دارند و مدل‌هایی از آن هم حتی خروجی‌های برق USB نیز دارد که برای تغذیه‌ی دستگاه‌هایی که از طریق USB شارژ می‌شوند مناسب است. با مراجعه به سایت آونگ می‌توانید با این رده از محصولات هانت‌کی به دقت و با جزئیات بیشتر آشنا شوید.

همان‌طور که اشاره کردیم، شرکت هانت‌کی یکی از برترین تولیدکنندگان قطعات تامین انرژی در جهان است. یکی از رده‌های محصول این شرکت در این حوزه، پاورهای کامپیوتر است. پاورهای کامپیوتر هانت‌کی در سری‌های مختلف برای مقاصد مختلف تولید می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به سری‌های X7، FX، Jumper، GS، Green Power و CP اشاره کرد. از ویژگی‌های اصلی این پاورها می‌توان به بهره‌وری انرژی بالا، کنترل هوشمند سرعت فن، تنظیم هوشمند جریان برق و طول عمر بالا (100 هزار ساعت در دمای 25 درجه) اشاره کرد.