با هارد اکسترنال HC500 ای‌دیتا،از همه جا به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید

هاددیسک HC500

شرکت ای‌دیتا، کمپانی پیشرو در تولید ماژول‌های رم و حافظه‌های ذخیره‌سازی، به تازگی یک هارد اکسترنال ابری 2.5 اینچی جدید به نام HC500 معرفی کرده است. سازگاری با انواع تلویزیون‌های هوشمند و قابلیت آن برای استفاده به عنوان فضای ابری اختصاصی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هارد اکسترنال است. هارد HC500 از اتصال USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و بدنه‌ی فلزی بسیار زیبایی دارد. ظرفیت این هارد در نسخه‌های 500 گیگابایتی، یک ترابایتی و دو ترابایتی عرضه می‌شود و در مورد رنگ بدنه هم دو انتخاب تیتانیوم و طلایی را دارید. همراه با هارد HC500 نرم‌افزارهای NTI MiST و NTI Backup Now EZ عرضه می‌شود. با استفاده از نرم‌افزار NTI MiST کاربر می‌تواند از فضای ذخیره‌سازی این هارد به عنوان یک فضای ابری اختصاصی استفاده کند و از پلتفرم‌های مختلف، از جمله ویندوز، مک، اندروید و iOSبه فایل‌های آن دسترسی داشته باشد. همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار NTI Backup Now EZ از اطلاعات موجود در هارد پشتیبان‌گیری کرد.

هارد هوشمند برای تلویزیون هوشمند

با وصل کردن HC500را به تلویزیون هوشمند وصل می‌کنید، می‌توانید از از امکانات نمایش ویدئو، مانند جلو و عقب بردن تصویر و نمایش سریع تصویر، بهره‌مند شوید. اگر وقت تماشا کردن سریال مورد علاقه‌تان را ندارید، هارد HC500 را به تلویزیون وصل کنید و بگذارید سریال مورد نظرتان روی آن ضبط شود و بعدا آن را تماشا کنید.

فضای ابری اختصاصی

این هارد اکسترنال ابری همراه با نرم افزار NTI MiST عرضه می‌شود که با نصب این نرم‌افزار فضای هاردتان به یک فضای ابری اختصاصی تبدیل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد از طریق لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمندتان فایل‌ها و مدارک مهم‌تان را روی فضای ابری اختصاصی خودتان بفرستید. به همین ترتیب می‌توانید از هر جایی که اتصال اینترنت وجود داشته باشد، به این فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

حسگر G Shock، محافظ اطلاعات شماست

هارد اکسترنال ابری HC500 به یک سنسور اضافی به نام G Shock مجهز شده است که کار آن حفاظت از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن در برابر ضربه و حرکات شدید است. اگر ضربه‌ی شدیدی به هارد HC500 وارد شود، حسگر G Shock این ضربه را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار فعال می‌شود. در این حالت حسگر جی شاک هد خواننده را از روی دیسک جدا می‌کند تا اطلاعات ذخیره شده آسیبی نبیند. در چنین وضعیتی چراغ هارد به حالت قرمز چشمک‌زن در می‌آید. پس از برطرف شدن ضربه، این چراغ به حالت آبی بازمی‌گردد که نشانه‌ی بر طرف شدن اثر ضربه و از سر گیری فعالیت عادی هارد است.