یک نیروگاه تولید برق شخصی در کف دست شما

پاوربانک‌های ای‌دیتا

مشکل بیشتر شارژرهایی که بر مبنای باطری داخلی کار می‌کنند این است که برای شارژ کردن خود این شارژر‌ها نیاز به اتصال به پریزهای دیواری وجود دارد. این درحالی‌است که برخی مخترعان برای ارائه محصولی خارج از این محدودیت‌ها به استفاده از انرژی خورشیدی و حتی بادی روی آورده‌اند، ولی بهره‌گیری ازاین انرژی‌ها نیازمند صرف زمان و مشروط به در دسترس بودن خورشید و باد می‌باشند.

ایده‌ای جدید که آینده جدیدی را برای پاوربانک‌ها رقم خواهد زد ژنراتورهای قابل حمل با دست خواهند بود که با استفاده از سوخت کار می‌کنند. این ژنراتورها با دریافت مقدار اندکی گاز مورد استفاده در فندک‌ها و گازهای کمپینگ و یا بوتان انرژی مورد نیاز برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی را تولید می‌کنند. این نوع گاز به سادگی در تمام نقاط دنیا یافت می‌شود و با یکبار پر کردن مخزن آن ها می‌توان یک آیفون را حدود 11 بار شارژ کرد.

سلول‌های سوختی این ژنراتورها انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند و 2 وات انرژی بطور پیوسته تولید می‌کند. این فرایند تولید بخار آب و دی‌اکسید‌کربن می‌کند ولی مقدار آن به قدری نیست که باعث ایجاد بو و رطوبت شود.

البته این محصولات هنوز استارت‌آپ‌هایی هستند که تا به تولید انبوه برسند راه زیادی را در پیش داریم. پس تا آن موقع پاوربانک‌های قدرتمند ای‌دیتا را به شما پیشنهاد می‌کنیم که درحال حاضر بهترین‌ پاوربانک موجود است و با تکنولوژی روز پیش می‌رود.

درباره پاوربانک‌های ای‌دیتا بیشتر بدانید: پاوربانک یا پاوربمب؟