دوره شارژ با کابل به اتمام رسیده است؟

شارژر CE700

همه اتصالات و ارتباطات ما در حال بیسیم شدن هستند. تلفن بیسیم، اینترنت بیسیم، موس بیسیم، کیبورد بیسیم، دسته کنسول بیسیم و بیشتر کانال های ارتباطات جمعی و شخصی ما نیز بیسیم شده اند. نوبت شارژرها نیز برای بیسیم شدن فرا رسیده است و شارژ بیسیم هیجان انگیز شده است.

احتمالا اسم کیو آی یا Qi شارژر تا کنون به گوشتان خورده است. Qi نام کنسرسیومی است که شارژ بیسیم و گجت های مرتبط با آن را استاندارد گذاری می کند و تاکنون لیست بلند بالایی از گوشی های دارای این قابلیت را استاندارد گذاری کرده است که در میان آن ها نام برترین موبایل ها از جمله Nexus 4، Nexus 5، Nokia 920، Samsung galaxy S3, S4, Note II, Note III و LG G2, G pro, به چشم می خورد و iPhone5s نیز با قاب خاصی می تواند مجهز به آن شود.

شارژر CE700

شارژرهای بیسیم تازه به بازار وارد شده اند و یکی از این تازه واردین ADATA CE700 می باشد. این شارژر القایی می تواند همه گوشی های Qi را با هر اندازه ای که باشند شارژ کند. طراحی بدنه آن به نوعی است که هم ایستاده و هم خوابیده می توانید از آن استفاده کنید و در حالت ایستاده انعطاف بسیار بالایی دارد و مثل یک پایه کارآمد عمل می کند. این طراحی منحصر بفرد برنده جایزه Design & Innovation نمایشگاه Computex 2014 نیز شده است. CE700 زمانی که لزومی به استفاده نداشته باشد الکتریسیته را قطع می کند تا در مصرف برق صرفه جویی شود. قابلیت جالبی که در آن تعبیه شده است FOD یا تشخیص جسم خارجی می باشد.

اما آیا شما به شارژر همراه احتیاج دارید؟

وصل کردن کابل زمان بر می باشد و اصطهلاک ایجاد می کند و خطر شوک الکتریکی به همراه دارد و باید گفت کابل ها در کل کاربر پسند نیستند.