با هارد اکسترنال جادویی ای‌دیتا خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا شوید

شرکت آونگ، یکی از مهم‌ترین گروه‌های فعّال در بازار فناوری ایران، به تازگی هارد اکسترنال جدیدی را با نام تجاری HD720 و با شعار «خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا شوید» وارد بازار ایران کرده است. HD720 ای‌دیتا هارد اکسترنال جدیدی است که در خانواده‌ی محصولات بادوام این شرکت قرار می‌گیرد. HD720 در مقاومتی فوق‌العاده در برابر ضربه، فشار، آب و گرد و غبار از خود به نمایش گذاشته است. در ادامه با ما باشید تا متوجه شوید که چگونه با این هارددیسک جادویی خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا می‌شوید!

HD720: هارد اکسترنال جادویی

در مراجعه به مشخّصات فنی HD720 ای‌دیتا، بی‌درنگ متوجّه ویژگی‌های جادویی آن خواهیم شد: هارد اکسترنال HD720 ای‌دیتا می‌تواند تا دو ساعت در عمق دو متری آب دوام بیاورد بدون آنکه هیچ رطوبتی به داخل آن نفوذ کند. این هارد با ساختار سه‌لایه‌ای که دارد، در برابر ضربه نیز مقاوم است و در برابر سقوط از ارتفاع 1.8 متری (یعنی مثلاً از بالای سر یک انسان نسبتاً قد بلند) با خیال راحت سقوط کند و هیچ آسیبی نبیند. استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 گواه بر ضدضربه بودن و استاندارد IP68 گواهی روشن بر ضدآب و ضدگردوغبار بودن این هارددیسک جادویی دارد.

مهندسان طرّاحی ای‌دیتا یک تیر و دو نشان کرده‌اند و شکل ظاهری HD720 را به گونه‌ای طرّاحی کرده‌اند که هم زیبا باشد و هم مقاومت هارد را بیشتر کند. شش‌ضلعی‌های لانه‌زنبوری بدنه‌ی HD720 که برجسته‌اند، باعث می‌شود اثر ضربه پخش شود و مستقیماً به هارد وارد نشود. به خاطر همین طرّاحی HD720 توانست جایزه‌ی Best Choice Award را در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 از آن خود کند.

به خاطر همین مشخّصات فنی جادوییِ HD720 است که با داشتن آن می‌توانید خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا باشید. اگر هارد اکسترنال‌تان بیفتد، ضربه بخورد، خیس شود، زیر چرخ ماشین برود و یا حتّی سقوط کند، آن وقت وقت است که متوجّه می‌شوید واقعاً خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا هستید! چون نه عکسی را از دست داده‌اید، نه فایلی ازبین رفته و نه پروژه‌ای را باید از نو انجام بدهید!

HD720 ای‌دیتا سه سال ضمانت تعویض دارد و با وجود تمام این قابلیت‌های جادویی، اگر به هردلیلی اطلاعات خود را از دست دادید، می‌توانید از 1 سال ریکاوری رایگان اطلاعات (سرویس‌پلاس‌آونگ) بهره‌مند شوید.

در ادامه بیاید با هم در یک کلیپ جالب با یکی از خوش‌شانس‌ترین آدم‌های دنیا آشنا شویم و خودمان نیز شانس‌مان را برای برنده‌شدن تور استانبول در نوروز 95 محک بزنیم…

تنها هارددیسک با تمام قابلیت‌های محافظتی:

  • ضدضربه با استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6
  • ضدآب با استاندارد IPx8
  • ضدگردوغبار با استاندارد IP6x
  • ضدشوک با حسگر G-Shock
  • قابلیت پسوردگذاری و امنیت اطلاعات