جیلبریک شدن نسخه ی 4.1 سیستم عامل WatchOS

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

ساعت های هوشمند اپل از سیستم عامل WatchOS بهره می برند که این سیستم عامل تاکنون با محدودیت هایی در اختیار کاربران قرار گرفته بود. اخیرا اخباری مبنی بر جیلبریک شدن نسخه ی 4.1 سیستم عامل WatchOS منتشر شده است که بسیاری از محدودیت های اپل را دور خواهد زد و بسیاری از قابلیت ها بدون هیچ محدودیتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همانطور که می دانید اپل واچ از قابلیت ها و ویژگی های کاربردی و گسترده ای برخوردار است و عدم محدودیت استفاده از این قابلیت ها برای کاربران خبر بسیار خوبی خواهد بود.

جیلبریک در واقع راهی برای دور زدن و خلاص شدن از محدودیت ها در سیستم عامل های مختلف است. این جیلبریک توسط tihmstar از طریق Guthub منتشر شده و به زودی در بین عموم رایج خواهد شد. همچنین از این پس شاهد توسعه ی بیشتر این نسخه از جیلبریک توسط توسعه دهندگان نیز خواهیم بود. اکنون این نسخه امکان دسترسی به روت را در اختیار کاربران قرار داده و کاربران می توانند به نصب وصله های امنیتی بپردازند.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

درست است که جیلبریک برخی محدودیت ها و سیاست های کمپانی اپل را پشت سر می گذارد اما قطعا معایبی را نیز به همراه دارد که می توان به کاهش امنیت، مصرف بیشتر باتری و از دست دادن گارانتی کمپانی اشاره کرد. البته در ایران که محدودیت های اپل برای کاربران بیشتر است، قطعا این جیلبریک خبر خوبی برای کاربران ایرانی خواهد بود و مورد استقبال همه ی کاربرانی که با قوانین و محدودیت های اپل مشکل دارند، قرار خواهد گرفت.