ماجرای لوگوی جدید فایرفاکس

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

کمپانی موزیلا تصمیم گرفته است تا لوگو یا آرم مرورگر فایرفاکس را تغییر دهد و برای تغییر آن از کاربران کمک گرفته است. البته لازم به ذکر است که این تغییرات تنها به لوگوی فایرفاکس ختم نمی شوند و تمامی آیکون های سرویس های موزیلا اعم از مرورگرهای موبایل، مرورگر VR، آیکون اسکرین شات و اشتراک گذاری فایل ها که درون برنامه قرار می گیرند نیز تغییر خواهند کرد. موزیلا چندین آیکون را در نظر دارد و برای انتخاب لوگوهای نهایی در وبلاگ خود از کاربران کمک گرفته است که با این روش نظر کاربران را نیز به خود جلب کرده است.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

اکنون دو طرح کاملا متفاوت در اختیار کاربران قرار گرفته و کاربران می توانند از بین این دو طرح بهترین را انتخاب کنند. همچنین می توانند نظرات تخصصی خود را برای تغییرات نهایی و بهبود لوگوها اعلام نمایند. این طراحی اخیر یکپارچگی و زیبایی خاصی را به همراه دارد و تحولات عظیمی را در سراسر این مرورگر که دومین مرورگر محبوب جهان است ایجاد خواهد کرد. در این طرح ها شاهد طرح یک لوگوی اصلی و چندین آیکون زیرمجموعه هستیم. این اولین بازطراحی نیست که پلتفرم موزیلا به آن پرداخته و در ماه دسامبر نیز یک طراحی ویژه و خاص را در فایرفاکس کوانتوم ارائه کرده بود که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. اما این بازطراحی جدید تمام محیط فایرفاکس را در بر خواهد گرفت و نظم و یکپارچگی خوبی در این مرورگر ایجاد خواهد کرد.

طراحی ویژه و خاص را در فایرفاکس کوانتوم

هر آیکون به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بازطراحی خواهد شد. در نهایت نیز بهترین طرح به انتخاب کاربران اعمال و نهایی می شود. متاسفانه یا خوشبحتانه موزیلا در این بازطراحی لوگو از طرح های پیشنهادی کاربران استفاده نکرده است و فقط طبق بازخوردشان یکی از دو طرح منتخب را برای تغییرات در نظر خواهد گرفت. البته باید یادآوری کنیم که طرح انتخابی توسط کاربران، قبل از نهایی شدن با تغییراتی همراه خواهد شد و ممکن است این طرح ها، لوگوهای نهایی نباشند.