عرضه محصولات دی‌لینک با گارانتی آونگ

همکاری دو شرکت آونگ و دی‌لینک

دیگه می تونید با خیال راحت اینترنت گردی کنید… چرا که از این به بعد محصولات دی‏‎لینک (D-Link) با معتبرترین گارانتی محصولات کامپیوتر و شبکه یعنی گارانتی آونگ عرضه شده و شما از این به بعد می تونید محصولات دی‏‎لینک رو با خیال راحت خریداری کرده و ازشون لذت ببرید.

شرکت آونگ به منظور گسترش و توسعه سبدکالا و خدمات خود و در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به خواسته ها و نیازمندی های فعالان و کاربران شبکه، همکاری مشترک خود را با برند دی‏‎لینک آغاز کرده است. همچنین شرکت D-Link با توجه به سابقه درخشان شرکت آونگ در بازار IT  و پشتیبانی و خدمات ارزشمند این شرکت را جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش محصولات خود انتخاب کرده است. این همکاری طی مراسمی با حضور مدیران ارشد هر دو شرکت در محل دفتر مرکزی شرکت آونگ آغاز شد.

شرکت تایوانی دی‏‎لینک به عنوان یکی از پیشتازان عرصه شبکه با حضور جدی در بازار های جهانی سهم بزرگی از بازار محصولات و راهکار های شبکه را به خود اختصاص داده است. این شرکت با ارائه طیف گسترده ای از محصولات شبکه، در سه سطح Consumer, Enterprise  و  Carrier پاسخگوی نیاز تمام مشتریان در این حوزه است. محصولات دی‏‎لینک در دسته بندی بسیار متنوع شامل محصولات بخش Passive  و SOHO و SMB و  Enterprise بوده و تمامی نیازمندی های ایجاد بستر و ساختار شبکه را برای کاربران خانگی تا شرکت بزرگ فراهم می‌ کند.

از این پس می‌توانید تمامی محصولات دی‏‎لینک در حوزه شبکه را با گارانتی آونگ خریداری کنید. نماد شروع همکاری این دو مجموعه عبارت شناخته شده حوزه شبکه (connected) بوده که نشان دهنده شروع اتصالی پایدار و قابل اعتماد برای این مجموعه است.
با خیال راحت از محصولات دی‏‎لینک لذت ببرید. ما بیشتر هواتونو داریم.

توضیحات بیشتر: همکاری دو شرکت آونگ و دی‏‎لینک