همکاری ایسوس و ای‌دیتا

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

شرکت ایسوس، یک اتحاد با نام TUF Gaming را از سال گذشته آغاز کرده است؛ این اتحاد بدین معنی است که تولید کنندگان سخت افزارهای اصلی و جانبی، با همکاری ASUS، قطعاتی را تولید خواهند کرد که ضمن سازگاری 100% با مادربردهای سری TUF Gaming این شرکت، از نظر ظاهری نیز با مادربردهای فوق سازگار خواهند بود. هارمونی رنگ و مولفه های فنی در یک محصول…

در این میان شرکت نام آشنای ADATA نیز از غافله عقب نمانده و به عنوان یکی از برترین سازندگان حافظه های نیمه هادی و رم در جهان، به طور جدی وارد این همکاری شده است. این همکاری با یک گونه از بهترین حافظه های رم ای دیتا آغاز می گردد؛

ماژول های رم SPECTRIX D41 اینبار با نام کامل ADATA XPG SPECTRIX D41 TUF Gaming Edition، معرفی می شوند. رم های حرفه ای DDR4 این شرکت که برای کاربردهای مخصوص بازی و پردازش های سنگین مناسب هستند. این محصولات علاوه بر سازگاری با مادربردهای TUF Gaming در تمامی چیپست ها، با سوکت های AMD مانند TR4 و AM4، و سوکت های Intel در سری LGA 115xx سازگار هستند.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

در بخش ظاهری، افزون بر استفاده از هیت سینک خنک کننده حرفه ای با ظاهر و رنگ آمیزی TUF Gaming، ای دیتا در بالای ماژول ها نیز از دیودهای LED RGB استفاده کرده است. رم های ADATA XPG SPECTRIX D41 TUF Gaming Edition ضمن پشتیبانی از Intel Extreme Memory Profile (XMP) 2.0، در فرکانس های 2666 مگاهرتز، تا 3200 مگاهرتز تولید خواهند شد.

با این محصول بیشتر آشنا شوید

XPG SPECTRIX D41 با عملکردی ممتاز و نور پردازی خیره کننده RGB، ارتقائی شایسته برای سیستم کامپیوتر شما می باشد. D41 با سرعت فوق العاده تا 5000MHz و همچنین  با پشیبانی از پلتفرم های Intel® X299 و AMD AM4/Ryzen گزینه ای ممتاز برای اورکلاکینگ و گیمینگ می باشد. نور پردازی RGB این ماژول های حافظه به صورت کامل با نرم افزار  کنترل نورپردازی اکثر مادربوردها هماهنگ بوده و موجب می شود تا زیبایی سیستم کامپیوتری شما همانند عملکرد ممتاز آن در اوج باشد.

این محصول نیز مانند سایر حافظه‌های رم ای‌دیتا و XPG با گارانتی مادام‌العمر عرضه می‌شود.