قابلیت جدید هوش مصنوعی در جیمیل

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

هوش مصنوعی تقریبا در تمامی سرویس های گوگل مشاهده می شود. گوگل در کنفرانس I/O امسال برخی از قابلیت های جدید هوش مصنوعی را در سرویس های خود معرفی کرد. یکی از قابلیت های کاربردی که مورد استفاده تمامی کاربران قرار می گیرد قابلیت Smart Compose در جیمیل است که این قابلیت قادر به پیش بینی جملات، کلمات و عبارات خواهد بود. این قابلیت در واقع قادر است تا پیشنهاداتی را هنگام تایپ کلمات ارائه دهد، سرعت نوشتن پیام را افزایش داده و نوشته را بهبود بخشد.

عملکرد این قابلیت جدید بسیار هوشمندانه و مفید خواهد بود و نظر بسیاری از کاربران جیمیل را به خود جلب کرده است. این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست در نتیجه می توانید برای تست، آن را فعال نمایید. در ادامه نحوه ی فعال کردن این قابلیت هوشمند را در جیمیل آموزش خواهیم داد. البته باید توجه کنید که این قابلیت Smart Compose در نسخه ی جدید جیمیل فعال است در نتیجه قبل از فعال سازی آن باید نسخه ی جدید جیمیل را راه اندازی نمایید. برای اینکار کافی است تا وارد جیمیل شوید، بر روی تنظیمات کلیک کنید و گزینه Try the new Gmail را فعال نمایید. خواهید دید که نسخه ی جدید جیمیل برایتان راه اندازی شده است.

پس از فعال سازی نسخه جدید Gmail، باید بر روی آیکون تنظیمات کلیک کنید و وارد Settings شوید.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

برای فعال سازی قابلیت Smart Compose، باید به زبانه General بروید و گزینه Experimental Access را فعال نمایید.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

پس از اعمال تغییرات در پایین صفحه بر روی Save Changes کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت

در نهایت با فعال شدن این قابلیت در هنگام تایپ متن در جیمیل شاهد جملات و عبارات پیشنهادی هوشمندی از هوش مصنوعی گوگل خواهید بود که ارسال و تکمیل جملات را برایتان ساده تر خواهد کرد.

آموزش تغییر DNS برای افزایش سرعت اینترنت