محصولات دی-لینک از این پس با گارانتی آونگ

محصولات دی-لینک با گارانتی آونگ

شرکت آونگ به منظور گسترش و توسعه سبدکالا و خدمات خود و در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به خواسته ها و نیازمندی های فعالان و کاربران شبکه، همکاری مشترک خود را با برند دی-لینک آغاز نموده است. همچنین شرکت دی‌لینک با توجه به سابقه درخشان شرکت آونگ در بازار IT  و پشتیبانی و خدمات ارزشمند این شرکت را جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش محصولات خود انتخاب نموده است. این همکاری طی مراسمی با حضور مدیران ارشد هر دو شرکت در محل دفتر مرکزی شرکت آونگ آغاز گردید.

همکاری دو شرکت آونگ و دی‌لینک

شرکت تایوانی دی لینک به عنوان یکی از پیشتازان عرصه شبکه با حضور جدی در بازار های جهانی سهم بزرگی از بازار محصولات و راهکار های شبکه را به خود اختصاص داده است. این شرکت با ارائه طیف گسترده ای از محصولات شبکه، در سه سطح Consumer, Enterprise  و  Carrier پاسخگوی نیاز تمام مشتریان در این حوزه می باشد. محصولات دی لینک در دسته بندی بسیار متنوع شامل محصولات بخش Passive  و SOHO و SMB و  Enterprise بوده و تمامی نیازمندی های ایجاد بستر و ساختار شبکه را برای کاربران خانگی تا شرکت بزرگ فراهم می نماید.

شرکت آونگ به عنوان برترین ارائه کننده خدمات پس از فروش در حوزه IT، هم اکنون با دارا بودن 15 دفتر خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور، پیشرو در ارائه خدماتی برتر و متمایز به مشتریان خود می باشد. این شرکت به عنوان پرچم دار گارانتی متمایز در حوزه IT  و شبکه یک برند شناخته شده می‌باشد.

در این خصوص مدیریت شرکت آونگ فرمودند:

 “شرکت آونگ در طول 12 سال فعالیت در عرصه ارائه محصولات با کیفیت و خدمات و پشتیبانی، هم اکنون به عنوان یک مجموعه خوشنام صنعت IT کشور شناخته شده است و امروز سعی بر آن دارد  تا با حرکت به سمت ارائه تکنولوژی های برتر به رشد و توسعه زیرساخت IT کشور کمک کرده و قدم موثری در رونق اقتصادی بر دارد. فن آوری اطلاعات نقش بسزای در مدرن کردن صنایع داشته  و در جهت بالا بردن بهره وری صنایع کشور، باید زیر ساخت های IT با تکنولوژی روز همگام شود. سبد کالای شرکت دی لینک شامل محصولاتی است برای شکل دهی زیر ساخت پروژه های شبکه ای کشور شامل سوییچ های حرفه ای تا دوربین های مداربسته و همچنین زیرساخت Cabling مناسب میباشد.”

دی لینک از این پس با گارانتی آونگ

همچنین جناب آقای خلیفه زاده، مدیر منطقه شرکت D-Link نیز ضمن ابزار خرسندی از آغاز این همکاری اعلام کردند :

 “امروز یک شروع خوب اتفاق افتاده است و آن اتصال شرکت دی لینک و شرکت آونگ میباشد. که امیدوارم در آینده باعث رشد و رونق هر دو مجموعه و بازار IT کشور شود. علت انتخاب مجموعه آونگ از بین شرکت متعدد و بزرگ در زمینه IT، مواردی شامل :تیم قوی و فعال و جوان، سرویس قوی و خدمات بسیار خوب ارائه شده و قوی تر و پررنگ تر بودن نقش این مجموعه بوده است.

از این پس می‌توانید تمامی محصولات دی لینک در حوزه شبکه را با گارانتی آونگ عرضه خریداری کنید. نماد شروع همکاری این دو مجموعه عبارت شناخته شده حوزه شبکه (connected) میباشد که نشان دهنده شروع اتصالی پایدار و قابل اعتماد برای این مجموعه می‌باشد .