آشنایی با برند اشنایدر الکتریک

آشنایی با برند اشنایدر الکتریک

برند اشنایدر الکتریک (Schneider Electric)

برند اشنایدر الکتریک یک شرکت فرانسوی و تولید کننده تجهیزات الکتریکی، تجهیزات زیرساخت شبکه و راهکارهای مدیریت مصرف انرژی و برق ساختمان است. این شرکت در بیش از 100 کشور فعالیت دارد و تعداد کارکنان آن به بیش از 135 هزار نفر می‌رسد. شرکت اشنایدر الکتریک، در فهرست Fortune Global 500 یا همان 500 شرکت برتر بین‌المللی در جهان از نگاه مجله فورچون قرار دارد. این شرکت در سال مالی 2019، درآمد 27.2 میلیارد یورویی را به ثبت رساند. محصولات زیرساخت این برند با نام های دیجی لینک و اکتاسی در بازار محصولات شبکه و زیرساخت عرضه می شوند.

اشنایدر الکتریک، شرکت مادرِ Square D و APC است. برند اشنایدر الکتریک در زمینه تحقیقات هم فعالیت می کند و 10 میلیارد یورو برای توسعه‌ی پایدار بین سال‌های 2015 تا 2025 در نوآوری و تحقیق‌وتوسعه سرمایه‌گذاری کرده است. این کمپانی 20 هزار اختراع ثبت شده (پتنت) دارد که قابلیت اجرایی شدن دارند و یا در سراسر دنیا در حال استفاده شدن هستند. همچنین اشنایدر 5 درصد از درآمد سالانه‌ی خود را در تحقیق‌وتوسعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

تاریخچه برند اشنایدر الکتریک

این شرکت در سال 1836 با نام Schneider & Cie شروع به کار کرد و در نهایت در مه 1999 به Schneider Electric تغییر نام داد.

اشنایدر الکتریک فعلا و تا سال 2019، در این صنایع فعال است: مدیریت انرژی، اتوماسیون صنعتی و خدمات.

راهکارهای مدیریت انرژی اشنایدر الکتریک

راهکارهای مدیریت انرژی اشنایدر الکتریک

بیزینس مدیریت انرژی، امکان نصب اجزا، نرم‌افزار و راه‌حل‌های یکپارچه را برای مدیریت انرژی در ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه، ولتاژ کم و اتوماسیون ساختمان، سیستم‌های ایمنی برق و سرمایش فراهم می‌کند. بیزینس مدیریت انرژی شامل پنج بخش است: سیستم‌های برق، کالاهای برقی، ایمنی برق، خانه و محیط آن و انرژی دیجیتال. این شرکت، تکنولوژی‌ها، نرم‌افزار و راه‌حل‌های یکپارچه را برای مدیریت انرژی توسعه داده است. این کار با استفاده از پیشرفت‌های صورت گرفته در اینترنت اشیا (IoT)، تکنولوژی‌های سیار، تشخیصی، ابری، آنالیزی و امنیت سایبری انجام شده تا از داده‌های انرژی، درک و بینش مفیدی استخراج شود.

اتوماسیون صنعتی

چهارمین انقلاب صنعتی یا Industry 4.0 موجب رشد اشنایدر الکتریک شد. برند اشنایدر، اتوماسیون‌های صنعتی و ماشینی گسسته را در کنار محصولات اتوماسیون فرایند و راه‌حل‌هایی برای بخش صنعت شامل رله‌های قابل برنامه‌ریزی، کنترلرهای حرکتی، ماژول‌های رابط برای ماشین‌های ساده و سیستم‌های فرایندی پیچیده برای تولید هوشمند توسعه می‌دهد. این شرکت همچنین عرضه‌کننده‌ی نرم‌افزار برای کنترل و اتوماسیون صنعتی است.

زیرساخت شبکه و ارتباطات

سابقه‌ی برند اشنایدر الکتریک در زیرساخت شبکه و ارتباطات، شامل کانکتورهایی با استفاده‌ی آسان، رک‌های شبکه، پچ پنل‌های داده، کابل‌ها و پریزهایی که بدون نقص با کنترلرهای IP SmartX کار می‌کنند، می‌شود. این راه‌حل‌های فیزیکی زیرساخت شبکه، به راحتی و در ابعاد مختلف قابل استفاده بوده و بهره وری زیرساخت شبکه را افزایش می دهد. محصولات شبکه اشنایدر در حال حاضر در دو رده بندی دیجی لینک و اکتاسی عرضه می شوند.

دیجی لینک (Digilink)

دیجی لینک زیر شاخه برند اشنایدر

راه‌حل کابلی قابل اطمینان برای ساختمان‌ها و فناوری اطلاعات (IT)  

محصولات برند دیجی لینک (Digilink)، راه‌حل‌های کابل‌کشی ساخت‌یافته از شرکت اشنایدر الکتریک است که اطمینان‌پذیری و کارایی را برای هرکسی به ارمغان می‌آورد. تجهیزات مسی و فیبر دیجی لینک، یک شبکه داده‌ی قابل اعتماد را از پچ پنل‌ها گرفته تا کابل‌ها و پچ کوردها و حتی ابزارآلات شبکه تضمین می‌کند تا همه‌ی نیازها برای اتصال به شبکه را در ساختمان‌های کوچک تا متوسط تأمین کند.

راه‌حل و امکانات مسی و فیبر دیجی لینک، همیشه در دسترس است و مزایای FIRM (پایدار)، LIGHT (سبک)، SLIM (کم‌حجم) و FAST (سریع) را به شما هدیه می‌کند تا نیازهای اتصال به شبکه را در ساختمان‌های کوچک تا متوسط برطرف کنید. محصولات این برند، تأییدیه‌های UL و ETL را از نظر تضمین ایمنی، عملکرد و کیفیت برای یک شبکه داده‌ی قابل اطمینان دریافت کرده‌اند.

این حوزه شامل مجموعه‌ی کاملی از محصولات می‌شود:

  • کانکتورهای RJ45
  • پچ پنل‌ها
  • کابل‌های LAN مسی و فیبر نوری
  • پچ کوردها و سخت‌افزار اتصالات
  • ابزارآلات قطع و وصل اتصالات شبکه (مثل آچار پانچ و سوکت‌زن)

مزایای محصولات دیجی لینک

  • FIRM (پایداری): کانکتور IDC که در انتظار دریافت حق اختراع (پتنت) است، از سیم‌های مسی گیره‌های اتصال به زمین Croc-Jaw طراحی شده تا یک ارتباط باکیفیت را برقرار کند.
  • LIGHT (سبک): پچ پنل فیبر آلومینیومی با وزنی بسیار کم و قابل نصب در رک، تعمیر و تنظیم سریع‌تر و آسان‌تر
  • SLIM (کم‌حجم): پچ پنل با طراحی به شکل Half-U یا نیمه‌ی حرف U به منظور اشغال فضای کمتر در رک و توسعه‌ی آسان با حداقل تداخل با تنظیمات موجود
  • FAST (سریع): آچار قطع و وصل OctaPunch برای بهره‌وری بیشتر در نصب، می‌تواند با یک حرکت 8 سیم را پانچ کند و سیم‌های اضافی را قطع نماید.

کاربردها

دیجی لینک (Digilink) یک راه‌حل کابل‌کشی ساخت‌یافته با ویژگی‌های کاربردی، مفید و رضایت‌بخش را برای اتاق‌های سرور و ساختمان‌های تجاری کوچک تا متوسط ارائه می‌کند.

اکتاسی (Actassi)

برند اکتاسی زیر شاخه برند اشنایدر

کابل و اتصالات فوق‌العاده

اکتاسی (Actassi) یک برند جهانی و شناخته شده در تجهیزات شبکه است که زیرساخت فیزیکی شبکه لایه IP را با مقیاس‌پذیریِ سرتاسری برای ساختمان و دیتاسنتر فراهم می‌کند.

امکانات

اکتاسی، بخش مدرن و به‌روز و جهانی برند اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) برای راه‌حل‌های زیرساخت شبکه و ارتباطات در ساختمان‌ها و دیتاسنترها است. این بخش، شامل هرچیزی که برای نصب و راه‌اندازی ارتباطات شبکه به صورت ساده و بدون دردسر لازم است، می‌شود. نوآوری فنی و ویژگی‌های ارگونومیک بیش از نیاز مصرف‌کنندگان و مجریان، باعث افزایش بهره‌وری در هر محیط کاری می‌شود.

برند اشنایدر الکتریک، سال‌هاست که با برندهای مطرح منطقه‌ای و محلی مانند LexCom، Infraplus، Clipsal Datacomms، Sarel و Himel شراکت جهانی دارد. امروزه این شرکت، تمرکز و تلاش خود را بر یک حوزه‌ی پربازده، یعنی اکتاسی (Actassi) قرار داده است. کلیه‌ی محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کارایی و کارکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. این حوزه شامل مجموعه‌ی کاملی از محصولات می‌شود:

  • کانکتورهای RJ45 برای استفاده از کابل‌های Cat 5e، Cat 6 و Cat 6A
  • پچ پنل‌ها
  • کابل‌های LAN مسی و فیبر نوری
  • پچ کوردها و سخت‌افزار اتصالات
  • کابل‌کشی و محفظه‌های سرور
  • راه‌حل‌های هوشمند
  • راه‌حل‌های مسی ازپیش‌آماده و راه‌حل‌های فیبر ازپیش‌آماده (MTP)

مزایای محصولات اکتاسی

ارتباطات سرتاسری شبکه بدون وقفه و یکپارچه

  • یک شرکت تأمین‌کننده که ارتباطات سرتاسری بدون وقفه و یکپارچه را برای ساختمان‌ها و دیتاسنترها فراهم می‌کند
  • تأمین‌کننده‌ی محصولات جامع که شامل کانکتورها، کابل‌های لن، پچ کوردها، پچ پنل‌ها و محفظه‌ها می‌شود
  • به گونه‌ای طراحی شده است که با سایر محصولات و راه‌حل‌های اشنایدر الکتریک کاملا سازگار باشد
  • بخشی از سیستم TOP (Total Office Performance) شرکت اشنایدر الکتریک برای ساختمان‌ها

کاربری و کارکردی فوق‌العاده

  • شناسایی آسان، نصب آسان، استفاده‌ی آسان و ارتقا و به‌روزرسانی آسان
  • قابل تطبیق با تکنولوژی‌های آینده- مشکلی برای اضافه کردن اجزا و تجهیزات جدید ندارد
  • عملکردی فراتر از استانداردهای بین‌المللی
  • محصولاتی که مقررات تولید محصول (CPR) را رعایت کرده‌اند، از ژوئیه‌ی 2017 در دسترس هستند و شامل کابل مسی، کابل فیبر و پیوندهای نوریِ آماده (link نوری با کانکتور از پیش‌متصل‌شده) می‌شوند
  • ابزارهای نرم‌افزاری برای تسهیل در طراحی زیرساخت‌های کامل و جامع

کاربردها

راه‌حل کابل‌کشی ساخت‌یافته‌ی اکتاسی، یک روش یکپارچه و سرتاسری مسی و فیبر است که از پویایی کافی برای برطرف کردن نیازهای اتاق فنی، ساختمان‌ها و دیتاسنتر برخوردار است. اکتاسی (Actassi) با تأمین امنیت و قابلیت اطمینانی که از یک عرضه‌کننده‌ی جهانی تجهیزات شبکه انتظار می‌رود، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای شبکه ارائه می‌کند.

در عین حال که اکتاسی، نیازهای ساختمان‌ها و دیتاسنترها را برآورده می‌کند، بخش مهمی از سیستم (TOP (Total Office Performance است. راه‌حل‌های کنترل و توزیع سراسریِ برند اشنایدر الکتریک، باعث بهره‌وری انرژی، انعطاف‌پذیری و راحتی در محیط‌های کاری می‌شود. همه‌ی قسمت‌های TOP، از بخش توزیع داده و برق گرفته تا سیستم‌های ایمنی و وسایل کنترلی در محیط زندگی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت واحد کار کنند. TOP براساس همان ارزش‌های غنی و متعهد اکتاسی بنا شده است که نصب آسان، قابلیت اطمینان، انعطاف‌پذیری و بهره‌وری را در امتداد عملکرد و کارایی در بر می‌گیرد.

می توانید محصولات اشنایدر را گارانتی آونگ در سراسر کشور تهیه کنید.