خلاصه ای از نمایشگاه CES 2017 – بخش اول

نمایشگاه CES 2017 بالاخره برگزار شد و تکنولوژی هایی که رونمایی شد:

شهر لاس وگاس آمریکا ، امسال هم میزبان نمایشگاه CES بود ، نمایشگاهی که تمام غول های دنیای تکنولوژی و دیجیتال به دور هم جمع می شوند تا آخرین محصولات خود با آخرین تکنولوژی روز به نمایش بگذارند .اگرچه بسیاری از آن ها در همان مرحله باقی می مانند و مفهومی از تکنولوژی آینده رو به نمایش می گذارند و به این زودی های وارد بازار نمی شوند اما با این حال ، بیشتر گجت ها برای اولین بار در این نمایشگاه CES 2017 رونمایی می شوند .

در اینجا به معرفی محصولات برتر نمایشگاه CES 2017 می پردازیم .یک ماشین مفهومی ، یک کفش هوشمند و لپ تاپی با 3 صفحه نمایش و خیلی گجت های دیگر که پا به عرصه تکنولوزی گذاشته اند.

صفحه نمایش بیشتر !

 

وقتی که یک صفحه نمایش لپ تاپ کافی نباشد ، لپ تاپ Razer به کمک شما می رسد .دارای سه صفحه نمایش 17 اینچی بوده که دو صفحه نمایش 17از دو کنار به صورت پاپ آپ باز می شوند و پهنای صفحه نمایش ها بر روی هم تنها 1.5 اینچ می باشد .
شرکت رِیزر این آرایش را ” مکانیزم گسترش خودکار ” نامیده است .

وزن این لپ تاپ تنها 5.44 کیلوگرم میباشد ،این تنها نمونه ای از این محصول است و هنوز قیمتی برای آن مشخص نشده است ولی انتظار می رود که به زودی وارد بازار لپ تاپ بشود ولی اگر به خط تولید برسد شما کارت گرافیک Nvdia GeForce GTX 1080 می بینید که در حال حاضر در رتبه اول کارت های گرافیکی داخلی لپ تاپ می باشد.

پیکسل بیشتر !

اولین مانیتور با رزولوشن 8K با مدل Dell’s UP3218K رونمایی شد .ولی منظور واقعی از 8K چی هست ؟ درواقع رزولوشن 7680×4320 پیکلسی که در مجموع 33.2 میلیون پیکسل می باشد . تمام این امکانات در داخل یک فریم زیبای 34.5 اینچی می باشد.
فعلا به تعداد کمی تولید شده است و قیمتی نجومی ای معادل 5.000$ برآورد شده البته اگر همچنان مشتاق به خرید آن هستید از 23 مارس بفروش می رسد.

تولدت مبارک Polaroid

به عنوان 80امین سالگرد تولد polaroid ،دوربینی با 20 مگاپیکسل به نمایش گذاشت که به نظر ارزشش رو داشته .این دوربین دارای صفحه نمایش 3.9 اینچی و پرینتر داخلی با تکنولوژی Zink می باشد . همچنین توانایی ضبط فیلم 1080p را دارد و سازگار با مموری کارت های microSD و قابلیت اتصال به موبایل و چاپ عکسهای موبایل را دارد .اگر دوست داشته باشید ،شما حتی می توانید عکسهایی با قاب امضای پولاروید چاپ کنید . هنوز قیمتی برای این محصول مشخص نشده ولی به زودی وارد بازار می شود .

گوشی های هوشمند معرفی شده در نمایشگاه CES 2017