خبرنگار افتخاری در الکامپ باشید و برنده جایزه شوید

همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵آونگ با همکاری زومیت قصد دارد مسابقه‌ای جذاب را برگزار کند. شما خبرنگار افتخاری ما خواهید شد و برای این کار کافی است در این نمایشگاه عکس یا ویدیویی جالب گرفته و در ایسنتاگرام یا آپارات به روشی که در ادامه توضیح می‌دهیم به اشتراک بگذارید.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری به علاقمندان ارائه می‌شود.

از آنجا که نمایشگاه الکامپ جایگاهی برای حضور شرکت‌های کامپیوتری چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری است، وب‌سایت زومیتقصد دارد با اسپانسری آونگ در این نمایشگاه همه‌ی رویدادها را به شکلی کامل و جامع پوشش دهد.

در این رویداد قصد داریم از شما کاربران عزیز دعوت کنیم که اگر قصد بازدید از نمایشگاه را دارید در مسابقه‌ی ما هم شرکت کنید.

شما می‌توانید در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه در صورت مشاهده هر اتفاق جالب یا هر سوژه‌ای (خوب یا بد) با گوشی موبایل خود ویدیویی کوتاه ضبط کرده یا عکس بگیرید و به روشی که در ادامه توضیح می‌دهیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا در مسابقه تصویری ما شرکت کنید و جایزه بگیرید.

مسابقه در دو بخش عکس و فیلم برگزار می‌شود و برندگان هر بخش نیز مجزا هستند؛ بنابراین شما می‌توانید در هر دو بخش شرکت کنید.

برای شرکت در مسابقه عکاسی باید عکسی که گرفته‌اید را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و حتما از هشتگ‌های#zoomitelecomp و #elecomp2015 استفاده کنید. همچنین باید صفحه اینستاگرام آونگ (@avangco) را نیز منشن کنید. در انتها هم پس از پست کردن عکس خود لینک تصویر به اشتراک‌گذاری شده را برای آدرسelecomp@zoomit.ir ارسال کنید.

برای شرکت در بخش ویدیو هم می‌توانید ویدیویی که ضبط کرده‌اید را یا در اینستاگرام به همان روش فوق به اشتراک بگذارید، یا اگر ویدیوی شما بلند است در آپارات آن را منتشر کنید. در صورتی که از آپارات استفاده می‌کنید حتما باید تگ‌های zoomitelecomp و «آونگ» را وارد کنید. در پایان هم لینک ویدیو را برای آدرس elecomp@zoomit.ir ارسال کنید.

در هنگام اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها حتما به موارد فوق دقت کنید؛ چرا که اگر این کار را به درستی انجام ندهید در مسابقه شرکت داده نخواهید شد.

در هر یک از بخش‌های عکس و ویدیو، سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شده و جوایز زیر از سوی آونگ به آنها اعطا می‌شود:

  • نفر اول: یک عدد حافظه SSD ای‌دیتا ۲۵۶ گیگابایتی مدل SX930
  • نفر دوم: یک عدد هارد اکسترنال یک ترابایتی HD720 ای‌دیتا
  • نفر سوم: یک عدد پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی PV110 ای‌دیتا
    منتظر عکس‌ها و ویدیوهای شما هستیم. با پوشش زومیت از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ همراه باشید.