اجرای موفق غرفه هانت کی در تهران

مسئولین هانت کی تحت تاثیر شیوه اجرای غرفه آونگ در بازار رضا تهران قرار گرفتند

پروژه مشترک آونگ و هانت کی در بازار کامپیوتر رضا، که شامل اجرای یک غرفه نمایشی از محصولات هانت کی در راهروی اصلی این بازار بود، مسئولین هنک کنگی این برند را تحت تاثیر قرار داد و منجر به پخش خبر آن در وبسایت جهانی این برند شد.

در متن این خبر موضوعات زیر به عنوان برتری های اجرای این پروژه ذکر شده است :

کامپیوتر بدون کیس هانت کی (شامل مانیتور، کیس، کابل ها، وب کم و اسپیکرها در غالب یک بدنه) که به مشتریان قدرت انتخاب پردازنده، مادربورد، هارد دیسک و رم را می دهد و 8 کابل دردسر ساز قدیمی را به یک کابل تبدیل کرده برای اولین بار در ایران در این غرفه به نمایش گذاشته شد.

بسیاری از مشتریان جذب طراحی، کیفیت و سیستم خنک کننده PIO می شوند.

نکته بعدی که مورد توجه مسئولین این شرکت قرار گرفت، پخش یک ویدئو درباره محافظ برق هانت کی در این رودشو می باشد که در آن این محافظ در مقابل ضربه و آتش مقاومت کامل از خود نشان می دهد.

این ویدئو را در آدرس زیر مشاهده کنید :

لینک مستقیم ویدئو در سایت یوتیوب.

هانت کی به عنوان برند برتر پاور بانک (شارژر همراه) در بازار ایران شناخته می شود. نکته قابل توجه مسئولین هانت کی، نمایش چندین نوع از پاور بانک ها به همراه دعوت از مردم برای شارژ گوشی هایشان در این غرفه بوده است.اگر از بازار کامپیوتر رضا (خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر) عبور می کنید، به غرفه ما سر بزنید تا شارژ گوشی شما را به سرعت برایتان پر کنیم.