ای دیتا

گارانتی آونگ برای محصولات ای دیتا

فلش مموري، کارت حافظه(مموری کارت) و  رم : ضمانت تعويض مادام العمر

هارد ديسک: 3 سال ضمانت تعويض

SSD یا اس اس دي : 3 تا 5 سال ضمانت تعویض

پاور بانک : 1 سال ضمانت تعویض

مواردي که در ادامه مشاهده مي کنيد آونگ را از ارائه پشتيباني به مشتري معذور مي دارد :

شماره سريال و هولوگرام آونگ از موارد ضروري جهت ارائه به بخش خدمات مي باشند و در صورت مخدوش بودن سريال، قطعه وارد مرحله تست نخواهد شد.

عدم وجود برچسب ضمانت

نمونه برچسب ضمانت ساختگي

عدم وجود سريال روي محصول
عدم وجود سريال روي محصول

نبود برچسب ضمانت

نبود لوگوي ADATA و سريال

خرابي برچسب ضمانت

برچسب مخدوش شده (کيس محصول باز شده است)

اشکالات پيش آمده ناشي از ضربه، آب خوردگي(به استثناي محصولات ضد آب و ضد ضربه)،شكستگي، له شدگي، خراشيدگي، نوسانات برق، تعمير توسط مراکز غير مجاز، نصب غير صحيح لوازم جانبي، آتش سوزي، حوادث طبيعي، سوختگي قطعات روي برد، تاب برداشتنگي، زنگ زدگي و اكسيده شدن شامل گارانتی آونگ نمي باشند.

نمونه موارد خارج از گارانتی آونگ:

خراشيدگي تخته مدار چاپي سوختگي پين

خرابي با نبود IC

خرابي کانکتور USB

شکستگي يا بي حالت شدن ديسک فلش

شکستگي کارت حافظه

باز بودن کيس محصول

محصولاتي که از رده توليد خارج شده باشند و مشمول شرايط گارانتي آونگ باشند با محصول مشابه در سبد کالاي روز با تائيد مشتري تعويض مي شوند.

كالاهايي كه از گارانتي خارج شوند يا شامل موارد بالا باشند پس از برآورد هزينه و تاييد مشتري تعمير شده و در صورت تعمير نشدن بدون دريافت هزينه به مشتري عودت داده مي شوند.

اولويت آونگ در ارائه خدمات، سرعت پاسخگويي مي باشد به همين دليل در صورت امکان قطعه شما در همان دقايق تحويل جايگزين خواهد شد، اما در برخي موارد خاص که قطعه مورد نظر نياز به بررسي تخصصي تر و تست داشته باشد بين 3 تا 5 روز مورد بررسي قرار خواهد گرفت و با مشتري تماس گرفته خواهد شد.

تندا

شرایط و  ضوابط خدمات پس از فروش :

  • محصولات تندا دارای یکسال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیرات از زمان شروع گارانتی مندرج بر روی برچسب

می باشد .

  • در صورتیکه کالای ارسال شده جهت گارانتی در طول مدت ضمانت از طرف کارخانه سازنده تولید نشده، غیرقابل تعمیر بوده یا در دسترس نباشد، در صورت امکان کالای فوق تعمیر شده و یا با کالای مشابه تعویض میگردد .
  • شرکت آونگ هیچگونه تعهدی نسبت به تنظیمات موجود در دستگاه هاي ارسال شده به اين شركت را ندارد .

( خواهشمند است قبل از ارسال نسبت به ثبت تنظیمات نزد خود اقدام نمایید . )

  • صرفا سخت افزار دستگاه تحت پوشش خدمات قرار دارد و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد .
  • هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .
  • تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت خواهد بود .
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش خدمات نمی باشد .

 

 

شرایط ابطال خدمات پس از فروش :

 

  • سپری شدن مدت زمان گارانتی .
  • صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی و وجود هرگونه ضربه، شکستگی، آبدیدگی، حوادث طبيعي، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت که منجر به زنگ زدگي يا تجمع قطرات آب روي قطعات گردد، همچنين خرابي ناشي از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبي غير اصلي، ‌با تشخيص كارشناسان فني مشمول خدمات و ضمانت نمي باشد .
  • عدم وجود و مخدوش شدن برچسب گارانتی آونگ و یا سریال مندرج بر روی دستگاه .
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد و یا مراکز غیر مجاز .
  • استفاده در شرایط نامناسب محیطی از جمله گرما و رطوبت شدید .
  • استفاده برخلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه .
هانت کی

گارانتی آونگ برای محصولات هانت کی

  • همه مدل های پاور 3 سال ضمانت تعویض
  • پاور سری X7، پنج سال ضمانت (3 سال تعویض + 2 سال تعمیر)
  • آداپتور لپ تاپ: 1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • چندشاخه برق (محافظ برق): 3 سال گارانتی تعویض آونگ
  • شارژر USB :1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • پاوربانک (شارژر همراه) : 1 سال گارانتی تعویض آونگ
  • PIO یا کامپیوترهای بدون کیس : 1 سال گارانتی آونگ برای مانیتور، بدنه، اسپیکر، وب کم، پاور (شرایط ضمانت پردازنده، رم و هارد را که هنگام خرید افزوده می شوند، از فروشنده بخواهید)
ایناول

گارانتی آونگ برای محصولات ایناول

با تشکر از حسن انتخاب شما مشتری عزیز، در صورت نیاز به استفاده از گارانتی آونگ و خدمات پس از فروش محصولات ایناول، با شرکت آونگ نماینده رسمی ONYX در ایران تماس حاصل فرمائید.
برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی لطفا شرایط گارانتی آونگ را بدقت مطالعه بفرمائید.
ثبت این محصول در بخش ضمانت سایت آونگ ضروری می باشد. دریافت تاریخ شروع و پایان ضمانت از سایت آونگ به آدرس avang.cc به نشانه تائید ضمانت شما می باشد. توسط این ضمانتنامه، گارانتی آونگ سالم و بی عیب بودن محصول شما را از لحاظ مواد استفاده شده و طرز کار آن را به مدت 12 ماه از زمان خرید تضمین می کند.
اگر در مدت زمان ضمانت، محصول به دلیل ساخت یا مواد بد دچار مشکل شود بدون دریافت هزینه ای بابت قطعات و یا دستمزد، با توجه به مواردی که در ادامه می آیند محصول مورد نظر تعمیر و یا تعویض (کل محصول یا فقط قطعه خراب) خواهد شد و تمام محصولات و قطعات تعویض شده متعلق به آونگ خواهد بود. چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی آونگ میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه مناسب تعویض می گردد و در صورتی که این دستگاه از رده تولید خارج شده باشد کالای مشابه تحویل و مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد.

  1. ارائۀ سرویس گارانتی تنها در قبال همراه بودن فاکتور/ رسید خرید کالا (که شامل اطلاعات مربوط به زمان خرید، مدل و نام فروشنده می باشد) با محصول خراب و در طی مدت زمان گارانتی آونگ، امکان پذیر می باشد. تیم گارانتی آونگ در صورت ارائه نشدن مدرک فوق، ناقص بودن یا نامعتبر بودن آن از ارائه سرویس معذور می باشند. ضمانت کالا در صورت دستکاری، حذف یا مخدوش شدن مدل و شماره سریال ذکر شده روی محصول نیز قابل ارائه نخواهد بود.
  2. جهت جلوگیری از پاک شدن یا از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه، کارت های حافظه یا دیگر لوازم جانبی ذخیره سازی، قبل از ارائه به واحد خدمات پس از فروش از داشتن نسخۀ پشتیبان اطمینان حاصل کنید.
  3. گارانتی آونگ هزینه های جابجایی و خطرات احتمالی نقل و انتقال آن به آونگ را پوشش نمی دهد.
  4. گارانتی آونگ برای این محصول موارد ذیل را شامل نمی شود:
    • تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل استهلاک و طول عمر محصول.
    • لوازم مصرفی (قطعاتی که لزوم تعویض در دوره های زمانی مشخص در طول عمر محصول دارند مانند باتری.) لازم به ذکر است که شرکت آونگ ضمانت می کند که باتری قرار گرفته در تبلت ایناول، از نظر مواد استفاده شده و ساخت از تاریخ خرید به مدت 1 سال بی عیب و نقص باشد.
    • خرابی یا مشکلات ایجاد شده به دلیل استفادۀ نامتعارف.
    • ایجاد تغییر در محصول یا خرابی به دلیل استفادۀ نادرست، مانند:
      • ایجاد خرابی فیزیکی یا شیمیایی یا خرابی های سطحی یا تغییرات در محصول یا خرابی و خراشیدگی صحفه نمایش .
      • ناآشنایی در نصب یا استفاده از محصول در حالت معمول آن یا رفتاری متعارض با دستورالعمل های ذکر شدۀ ONYX برای نصب و استفادۀ از محصول.
      • عدم رعایت قوانین و قواعد امنیتی ONYX .
      • عدم محافظت و نگهداری از محصول در مغایرت با قواعد ONYX جهت استفادۀ درست.
      • نصب یا استفاده محصول در مغایرت با قوانین تکنیکی یا امنیتی حاکم در ایران.
      • خرابی توسط هر نوع ویروس یا نرم افزارهای
      • بد نصب شده- بجز خرابی احتمالی ناشی از نرم افزارهای نصب شدۀ اولیه و موجود بر روی دستگاه.
      • راب شدن سیستمی که محصول با آن استفاده شده (به جز دیگر محصولات اینوول که برای استفاده با آن طراحی شده اند) شامل گارانتی نخواهد بود.
      • استفاده از محصول با لوازم جانبی که مورد تائید ONYX نباشند.
      • تعمیر یا تلاش برای تعمیر توسط افراد تائید نشده توسط ONYX.
      • تنظیمات یا تغییرات مهم در محصول بدون اجازه کتبی از ONYX، شامل بروز رسانی محصول فرای مشخصات فنی یا امکانات ذکر شده در دفترچۀ راهنما.
      • آتش، غفلت درمراقبت، آسیب دیدگی از مواد شیمیایی یا دیگر مواد نفوذ کننده، ضربه و شوک، گرمای بیش از حد، تهویۀ نامناسب، نوسانات جریان، جریان ورودی زیاد یا نادرست به دستگاه، قرار گرفتن در معرض تشعشعات و میدانهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی، تخلیۀ الکترواستاتیکی و دیگر نیروهای خارجی مضر.
  5. این ضمانت نامه تنها قطعات سخت افزاری محصول را پوشش داده و نرم افزارها را شامل نمی شود.
  6. هزینۀ بررسی و تست محصول در صورت رخ دادن موارد ذیل توسط مشتری باید پرداخت گردد.
    • اگر پس از بررسی قطعۀ شما توسط خدمات پس از فروش شرکت آونگ مشخص گردد که کالا (با توجه به شرایط ضمانتنامه) مشمول دریافت خدمات نمی باشد و یا سالم بوده و ایراد سخت افزاری در آن وجود ندارد.
  7. پیکسل معیوب یا سوخته:

تعداد پیکسل های معیوب در صفحه نمایش با توجه به استاندارد ISO-9241-302, 303, 305, 307:2008 کلاس ii با جزئیات ذیل می باشند:

پنل های کلاس ii همه یا هر کدام از موارد ذیل را جزو ضمانت نمی داند.

  • 2 پیکسل همیشه روشن
  • 2 پیکسل همیشه خاموش
  • 5 تا 10 زیر پیکسل تکی یا 2 تایی روشن یا خاموش (با توجه به تعداد هر کدام، کمتر از 5 پیکسل “روشن مانده” جزو ضمانت نمی باشد)

به جز موارد ذکر شده آونگ ضمانتی در خصوص کیفیت، کارایی، دقت، قابلیت اطمینان، تناسب برای هدف خاصی یا موارد دیگر محصول یا نرم افزار های همراه آن نمی دهد.

آونگ تنها به محصولاتی که تحت شرایط این ضمانتنامه باشند خدمات پس از فروش ارائه می کند. آونگ مسئول ضرر یا مشکلات مرتبط با محصولات یا سرویس های ارائه شده نمی باشد که شامل :

  • ضرر مالی و نا مشهود
  • هزینۀ پرداخت شده برای محصول
  • از دست رفتن سود، درآمد، داده ها، لذت یا نیاز به استفاده از محصولات و قطعات همراه آن.
  • خسارت یا ضرر غیر مستقیم یا اتفاقی مشتری.
  • زیان مالی، قطع بودن در زمان خاص، از دست رفتن زمان کاربر یا وقفه در کسب و کار به دلیل دیرکرد بازگشت محصول از گارانتی به علت نبود قطعات جایگزین.
  • خرابی یا از دست رفتن نرم افزارها یا لوازم ذخیره سازی یا ویروسی شدن و دیگر عوامل .

لطفا برای بهره مندی از خدمات آونگ برای تبلت خود، شماره سریال آنرا در سایت آونگ ثبت نمایید:
ثبت شماره سریال

اندرومدیا

شرایط گارانتی محصوالت اندرومدیا به شرح زیر می باشد:

اسپیکر و استند:

خدمات پس از فروش از تاریخ خرید کالا بمدت یکسال ارائه می شود.

در صورت وجود مشکل، کالا توسط کارشناسان فنی تعمیر شده و در شرایطی که امکان تعمیر وجود نداشته

باشد، تعویض می گردد.

پاوربانک:

خدمات پس از فروش از تاریخ خرید کالا بمدت یکسال ارائه می شود.

پاوربانک های اندرومدیا تنها دارای گارانتی تعویض می باشند.